Jump to content

bravh

  • הודעות

    139
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bravh

  1. לא אכפת לי לשלם 50 אחוז מהסכום הכולל , אני יודע שהחוקים והמסים בארץ דפוקים לאלה, אין מה לעשות , אבל לא 705 שקל על חבילה שהסכום הכולל שלה כולל משלוח זה 230 שקל!!! זאת ממש גנבה. אם הם לא יסכימו להודות בטעות שלהם או להוריד לסכום נורמאלי אני לט מסכים לקבל את זה ושישלחו את זה חזרה אני מוכן לשלם את עלות המשלוח .
  2. הגשתי טופס ערעור על המס , רציתי רק לראות שאני צודק וזה לא יכול להיות דבר כזה שאני משלם כמעט פי שלוש רק על המכס יותר מהחבילה עצמה. חוץ מזה על החבילה ב CONTENT מצויין GIFT (מתנה) למרות שלא ביקשתי שיציין זאת. זה יכול לתת לי עוד כמה נקודות זכות במכס?
  3. שלום לכולם, לא ידעתי באיזה פורום לשאול אז שאלתי פה כי אני יודע שהרבה פה מזמינים מחול. אז ככה הזמנתי מראות לרכב מEBAY סכום החבילה כולל משלוח הוא 62.98 USD שזה בשקלים בערך 235 שקל. הגיעה אלי הודעה בדואר שהחבילה הגיע והיא חייבת במכס (איך לא) וסכום המכס הוא 705 שקל. יכול להיות שזאת טעות או שזאת שחיטה??
  4. מחפש לקנות קראנק ל 205 1.4 או מנוע שלם במחיר שפוי
  5. ערב טוב ... אני לא יודע לגבי פלאפון דור שלישי אבל אני יכול להגיד לך לגבי מודם סלולרי. יש לי מודם סלולרי של סלקום אני משלם עליו 120 שקל בחודש מהירות הגלישה טובה מאוד , יחסית למהירות שלי בבית (1.5 MB) הסלולרי מוריד יותר מהר ומהירות ההלאה כמעט אותה מהירות כמו ההורדה (אם זה משנה לך), החיסרון היחיד של המודם של סלקום הוא של שסלקום חסמו את רוב הפורטים של תוכנות ההורדה כמו אימיול וכאלה. לפי דעתי עדיף את המודם.
  6. שלום לכולם. יש לי פורד פוקוס 2004 מנוע 2.0 אוטומטית. והגיר שלה מרגיש מעוד עצלן גם בהורדת הילוכים וגם בהעלאת הילוכים. רציתי לדעת אם יש איזו דרך לשפר את התגובה שלו ולהפחית את הדיליים בין ההילוכים?
  7. עוד לא עשיתי נסיעת מבחן, כי כודם כל אין לי זמן כל כך לזה. ודבר שני אני עדיין לא ממהר לקנות רכב חדש מהחברה (אם כן אז זה יהיה הראשון). ועוד דבר קצת נמאס לא מתחנות דלק , אולי בסוף אני יקח משהו יותר חסכוני. יש לי כרגע פוקוס 2004 מנוע 2.0 והיא לא כל כך חסכונית בדלק ובטח הסוברו עוד יותר רעבה. אז אולי לפעם הבאה אני ילך על משהו קטן.(או שלא). אז זהו שאני עדיין לא בטוח. וואי והמחליפה שלה נראית גועל נפש לפחות באתר סוברו (מזכירה לי קצת איזה שברולט אוויאו 4 דלתות).
  8. תאמת לא ישבתי מאחורה באחת אבל .. חסר מקום במושב האחורי ? זה לא אמור להיות רכב מרווח??
  9. שלום לכולם , אני רוצה חוות דעת כללית על הרכב. כמו נוחות נסיעה, אמינות, צריכת דלק, התנהגות , מחלות, כדאי - לא כדאי. אולי משהו יותר טוב במחיר הזה? מדובר על רכב חדש מנוע 2.0. 150K.
  10. אני מתכוון למדוד את הנפח. זה לא אוויר , פשוט זה המקומות שהתקשו נראים יותר בהירים. ובנתיים אין המשך אבל אני מאמין עוד יום יומיים יהיה לזה כבר צורה.
  11. אני מתכוון למדוד את הנפח. זה לא אוויר , פשוט זה המקומות שהתקשו נראים יותר בהירים. ובנתיים אין המשך אבל אני מאמין עוד יום יומיים יהיה לזה כבר צורה.
  12. אהה ויש לי שאלה. איך אפשר לנקות את המברשת אחרי שימוש בפוליאסטר? כבר זרקתי איזה 4 מברשות.
  13. ערב טוב לכולם, מזמן אני כבר מזיל ריר על כל הבניות שאני רואה פה בפורום וכל הזמן רציתי גם לנסות. אז הנה נפלה לי אחלה הזדמנות. אני עובד בחברה שעושה שיש אז מן הסתם פוליאסטר בכמויות (הבעייה היא שהוא מעורבב עם סטירן). ובכל זאת דיברתי קצת חפרתי קצת עד שהגעתי לבן אדם שיכול לתת לי חומר נקי! טוב ביקשתי שיתנו לי איזה 5-6 ליטר. מסתבר שאין להם מיכלים כאלה קטנים אז נתנו לי מיכל של 35 ליטר (כמעט מלא). כמובן שלא ישר התחלתי למרוח את האוטו אלא עשיתי כמה ניסויים בהתחלה, יצא מספיק טוב לטעמי אז החלטתי שכדאי להתחיל:
  14. אוקיי. אני מבטיח לעדכן..
  15. אוקיי , ניסיתי להצליב\להחליף או כל אופצייה אחרת , יש בעייה במונו. כבר דיברתי עם אלי הוא אמר שהבעייה ידועה כבר קרה לאנשים אותו סיפור ואפשר לתקן את הנזק בלי בעייה. עכשיו רק צריך למצוא זמן לקפוץ לחולון. תודה רבה.
  16. טוב, לא בוכים על חלב שנשפך במיוחד אם אפשר לאסוף אותו חזרה לקרטון. ופעם הבאה מקסימום אני שוב לא ילך למתקין והכל יהיה בסדר, לאט לאט ובזהירות.
  17. זה לא שאין לי ניסיון בכלל בחשמל רכב , פה ושם אני די מבין ברכבים בחשמל , ובמכונאים , ובדרך כלל גם הידיים לא גודלות מהתחת. גם אני לא מבסוט מהרעיון של לשרוף כמה דברים בדרך, אבל אני מעדיף לעשות לבד, לדעת שהכל או שעובד כמו שצריך ואין לי בפסטיקה שבורה בדרך או שיש איזה בעייה ולנסות לסדר אותה (במקרה הזה) ולא ללכת למתקין (בעזור שלנו קשה למצוא אחד טוב , אני עדיין לא מכיר כזה) ולשלם לו רק על זה שהוא יתקין לי את המערכת ולהסתכן בחרא עבודה ופלסטיקים שבורים או יותר גרוע צמות חשמל או מחשבים , מנורות או חיישים של כריות אוויר. בקיצור אם כבר שמישהו יעשה את הטעות אז שזה יהיה אני, לפחות אני לא יצתרך ללכת ולשבור את הראש עם איזה מתקין. ועד היום מכל ההתעסקויות שלי ברכב נשרף לי בסך נהכל רכב אחד שזה היה פורד פיאסטה 86 וגם זה היה כשהייתי בן 13 וניסיתי לעשות איזה קומבינה שלא הלכה כל כך טוב, המקרה הזה הסתכם בדשבורד שרוף וכמה צמות חשמל.(אהה ולא היה לזה קשר למערכת שמע).
  18. אולי אין לי הרבה ניסיות עם מערכות שמע אבל אל תעשו ממני בור לגמרי... בסך הכל חיברתי את הפלוס והמינוס הפוך במגבר בגלל שהיה חושך , זה לא ששרפתי חצי מהאוטו והכל מבודד כמו שצריך, וכל החשמל באוטו תקין ואין בעיות עם שום נוריות או פנסי ערפל וכו... אני מאמין שזה יכול לקרות לכל אחד שממהר קצת או בלחץ של זמן (כמוני למשל). פשוט יכל המקרה הזה להסתיים בכמה פיוזים וזהו , אבל בדרך התתגן שם איזה מעגל במגבר וזה לא נגמר בפיוזים. ובקשר לכל השאר כמו ארקות, מינוסים, פלוסים, RCA , רעשי אלטרנטור ועוד תופעות של רעשים כאלה ואחרים, אני מכיר אנשים שהתקינו אצל מתקין "מקצועי" או לא מקצועי , תקראו לזה איך שאתם רוצים, וגם להם היו \ יש בעיות כאלה. אז אני עוד לא מתקין מקצועי ומותר לי לשרוף מגבר או שתיים ובדרך ללמוד עוד כמה דברים על התקנות ולצבור ניסיון. תודה רבה בכל מקרה לכל מי שניסה לעזור ועל הסבלנות שלכם. אחלה פורום.
  19. כל הבעייה היא לא בגלל ההתקנה או הRCA או ממסר או פלטה . הבעייה היא שבזמנו חיברתי בטעות את המונו הפוך בחושך וזהו התבשל לו שם איזה מעגל או משהו בפנים והוא זה שמכניס רעש!
  20. כשהRCA לא מחובר לHU אז יש רעש ממש חזק.. נראה לי שזה בכל זאת בא מהמונו כי ברגע שאני מנתק ממנו את ה RCA אז אין רעש בכלל. אהה ועוד דבר שנזכרתי , בזמנו הרכבתי אותו בחושך וחיברתי בטעות הפוך את הפלוס והמינוס וכל הפיוזים נשרפו, החלפתי פיוזים והכל היה נראה לי בסדר. יכול להיות שקרה לו איזה נזק בגלל זה?
  21. זהו התיאשתי סופית!! הרעש המעצבן הזה לא מפסיק!!! עשיתי פלטת עץ, ריפדתי אותה , השקעתי , ובכל זאת זה לא עוזר! ריליי, ארקות, מינוסים, פלוסים, אפילו ניסיתי להפעיל את המגברים כשה HU מכובה! ועדיין יש רעש! יש לי שלוש יציאות למגבר בHU האחורה מחובר לאחורה רגיל. אבל בגלל שאין לי כרגע עוד כבל RCA אז חיברתי לקדמיים רק צד אחד ופיצלתי אותו במגבר לשתי הרמקולים. ובזוג שלו חיברתי את היציאה של הסאב(בHU מונו אז יש רק בננה אחת). ככה: יכול להיות שזאת הבעייה?
  22. אהה אוקיי תודה . ייבדק!
  23. ערב טוב, לפני כשבוע נדלקה לי המנורה הצהובה , מנורת תקלה.(ציור של מנוע) באותו יום נסעתי לחשמלאי , חיברו לי את הרכב למחשב לסרוק תקלות. התקלה שנמצאה היא בבורר הילוכים, ובאמת המנורה נדלקה לי כשהכנסתי לרוורס. טוב, עשינו איפוס תקלות ובזה נגמר הסיפור. הרכב מתנהג רגיל וההילוכים נכנסים בלי שום בעייה. היום שוב נדלקה לי המנורה הזאת (סביר להניח בגלל אותה הסיבה). איזה כבר בעייה יכולה להיות שם זאת לא שטנגה אחת שהולכת מהידית לגיר? יש סיבה לדאגה?(למרות שהכל עובד רגיל?) הוא אמר שידועה "מחלה" אצל הפוקוסים עם הבורר הילוכים(הידית).
  24. כן את זה אני יודע אבל לא ידעתי שזה יעשה בעייה... טוב אם לא נטעה איך נדעה? אני מאוד מקווה שאחרי הפלטה כבר יהיה לי שקט סוף סוף. אבל דבר אחד אני לא מבין , גם המגבר 4 ערוצים יושב על המושב , ליד. למה כשאני מנתק רק את המונו אז הרעש נעלם? מה המגבר השני לא עושה לולאה?
  25. מסקנות חדשות: המונו בלוק מכניס רעשים למערכת! ברגע שאני מנתק את הRCA מהמונו בלוק או שאני מנתק את החשמל ממנו , שקט!!! שני המגברים מורכבים על המושבים מאחורה (מתכת). ברגע שהורדתי את המונו מהמושב היה שיפור משמעותי, אבל עדיין היה רעש. השאלה היא אם אני יעשה פלטה מעץ לשני המגברים הרעש הרגיז הזה סוף סוף יעלם??? או שיש בעייה במונו? המגבר: SUNDOWN 1000. עריכה: הRCA באוויר בנתיים כנל גם הרימוט שעובר עדיין הגב דרך ממסר.
×
×
  • תוכן חדש...