bravh
-
הודעות
139 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי bravh
-
בעיית רעשי אלטרנטור (עשיתי חיפוש וניסיתי הרבה)
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עדכון עד עכשיו: אחרי שחיברתי את הרימוט דרך ממסר (אמנם קרוב למגבר ולא ל HU) נשאר רק הרעש רקע הזה שהיה לי גם לפני זה ורעשי האלטרנטור כמעט נעלמו לגמרי. עכשיו כבר אפשר לשמוע מוזיקה בוויליום נמוך ולא להתעצבן. אבל!! עדיין יש את רעשי הרקע האלה, כנראה שהRCA עובר ליד איזה משהו וסופג רעשים, טוב מתקדמים לאט לאט. אם אני יעביר את הרימוט יותר קרוב לHU זה יהיה יותר אפקטיבי? ואם כן למה? -
בעיית רעשי אלטרנטור (עשיתי חיפוש וניסיתי הרבה)
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקיי הרימוט עובד דרך ממסר. ועדיין יש רעש יש למישהו עוד הצעות? -
בעיית רעשי אלטרנטור (עשיתי חיפוש וניסיתי הרבה)
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ארקה ל RCA כבר ניסיתי לעשות ולא עזר. אם אני יעביר את הרימוט דרך ממסר אז זה לא יהיה אותו הדבר בעצם? -
בעיית רעשי אלטרנטור (עשיתי חיפוש וניסיתי הרבה)
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יכול להיות שכבל הרימוט דק מידי??? העברתי כבל רימוט "דרך האוויר" ולא היו רעשים. אז חשבתי שאולי אם אני יעביר את הרימוט לא לייד ה RCA אז זהו ייפסק הרעש. אבל לא! הכבל שהעברתי בחוץ היה יותר עבה. אמנם הרעש נהייה קצת , ממש טיפה יותר חלש אבל עדיין קיים ומרגיז!!! וה HU היה מחובר בלי מגבר ולא היו רעשים. אני כבר לא יודע מה לעשות הפכתי כבר את כל האוטו איזה 6 פעמים , וכלום! אני לא חושב שיש טעם למשוך מינוס כי חיברתי את המינוס של ה HU גם לא דרך החיווט של האוטו אלא לגוף הרכב וקיבלתי אותם תוצאות. העניין הוא שיש רעש גם כשהמנוע דומם , זאת אומרת רעש אבל אחר, בהפעלה כאילו המתח עולה וכיבוי יורד ובעבודה הוא עושה רעש קבוע כמו צפצוף. כשאני מניע אז מתווספת גם ה"יללה" של האלטרנטור ואז בכלל אני מתחרפן ומכבה אותו. בלתי נסבל! -
בעיית רעשי אלטרנטור (עשיתי חיפוש וניסיתי הרבה)
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקיי אתמול ניסיתי לחבר את המינוס של הרדיו דיסק ישירות לשלדה, לא עזר. ניסיתי לחבר את המינוסים של ה RCA לגוף הרדיו דיסק, לא עזר. ניסיתי להחליף מגבר כי חשבתי שאולי בגלל שהמגבר מחובר ישירות למושבים והם ממתכת זאת הבעיה, גם לא עזר. ניסיתי להרחיק את ה RCA מהכבל פלוס , לא עזר. כל המינוסים מחוברים טוב , הפיוזים בסדר גמור, הכל נראה תקיו. יש למישהו עוד רעיונות?? להחליף RCA אולי יעזור? איך אני יכול לדעת שהכבלים טובים מספיק? למרות שהייתה מותקנת לי מערכת באוטו הקודם והכל היה בסדר. חוץ מה DVD הכל אותו הדבר. אני מתחיל להיות מיואש כבר. אם מישהו יכול לזרוק לי עוד איזה כיוון, אולי איך אני יכול לבדוק את האלטרנטור? -
למה לא להתקרב לרכב שאי אפשר מיד לעשות העברת בעלות? אני למשל לקחתי הלוואה כדי לקנות את הרכב והרכב משועבד (אמנם לא מעוקל) לבנק ישראל. אני לא מבין למה אנשים מפחדים מזה כבר היה בן אדם שכמעט קנה את הרכב שלי וכשהו שמע שקודם אני צריך לסגור את ההלוואה הוא נבהל והתחרט. מה הסיפור? בסך הכל חלק מהסכום שהוא נותן לי הולך לבנק ובזה נגמר הסיפור.
-
בעיית רעשי אלטרנטור (עשיתי חיפוש וניסיתי הרבה)
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
איך אני יכול לדעת מאיפה זה מגיע? לפני זה היה לי רדיו דיסק פיוניר 7950 וגם הייתה לי את הבעייה הזאת אבל הרבה יותר חלש וכשהמנוע היה כבוי לא היה רעש בכלל. אבל עם הדיוידי יש רעשים גם כשהמנוע כבוי, וכשאני מניע אז בכלל זה מחרפן -
בעיית רעשי אלטרנטור (עשיתי חיפוש וניסיתי הרבה)
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
היום ראיתי שבאמת ליד המגבר אחד הRCA די קרוב לכבל פלוס, הזזתי אותו ובאמת הרעש נהייה הרבה יותר חלש, אבל עדיין כשהאוטו לא מונע יש רעשים של מתח. איפה אפשר לקנות RCA קצת יותר איכותי מזה שמגיע בקיטים הפשוטים? וכמה יכול לעלות? והאם הכבל של השלט באס יכול גם להשפיע ? -
קודם כל הרכיבים: HU JVC KWAVX810. מגבר של פולס אודיו 4400 מונו של SUNDOWN 1000 מורל פולס מקדימה JBL 6X9 מאחורה סאב רוקפורד P3 החיווט למונו 4G + ו - מהפלוס מתפצל גם למגבר השני 8G וגם המינוס שלו 8G. הבעייה היא לא רק רעזי אלטרנטור אלא אני גם כאילו שומע את הדיסק מסתובב, גם כשהרכב דומם. הפלוס עובר אצלי בצד שמאל והRCA עוברים בצד ימין , איתם עובר הרימוט והכבל של השלט של המונו בלוק, יכול להיות שפה הבעייה? או שזאת בעייה ברדיו דיסק?
-
http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=KWAVX810&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=172&aff=Zap&lang=HE יש לי הזדמנות לעשות טרייד , לתת פיוניר 7950 להוסיף עוד 2500 שקל ולקבל את הJVC רציתי לשמוע חוות דעת על המכשיר בכללי והאם שווה לעשות את העסקה?
-
הונדה אקורד תת דגם ES מנוע 1850 שנת 2001 יד 2 דגם מפואר, כל התוספות. עשתה 160000 ללא תאונות שסי \ פח. אחרי טיפול גדול(טיימינג , צמיגים, ברקסים, שמנים , פילטרים , הכל הכל...) הרכב במצב מכני , חיצוני ופנימי מצויין, שמור בקנאות גם אצלי וגם אצל בעל הרכב הקודם. דורש על הרכב 44500 שח 0524768620 - לפרטים.
-
-
ערב טוב לכולם, אני מחפש לקנות סיבי זכוכית באזור חדרה. לא אכפת לי לסוע קצת אבל לא בא לי להסחב חצי ישראל. פוליאסטר לא בעייה להשיג כי אני עובד בשיש אז יש טונות של פוליאסטר אצלנו, אבל סיבים אני לא מצאתי בחנויות. אם מישהו יוכל לעזור אודה לו מאוד.
-
לגבי הסאב. היה לי כזה והוא ל משהו . במחיר הזה עדיף כבר CVR לפי דעתי .
-
http://cgi.ebay.com/PIONEER-PREMIER-3000w-SPL-12-CAR-SUB-AMP-CAPACITOR-KIT_W0QQitemZ300291788977QQcmdZViewItemQQptZCar_Subwoofers_Enclosures?hash=item300291788977&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A3%7C39%3A1%7C240%3A1308 מה אתם אומרים?
-
קופסא סגורה הכוונה אטומה לגמרי? זה לא יהיה יעיל אם היא לא תהייה אטומה? מארז של מחשב לא אטום למשל.
-
שרוול מזגן??? איפה אפשר להעביר דבר כזה? זה נראה לי קצת מוגזם לא?
-
לקחתי בחשבון את החום. הולכים להיות שתי מאווררים של מחשב האלה עם הלדים הצבעוניים. אחד מכניס אוויר אחד מוציא. ויש לי גם ים לדים אולטרה ברייט אז הולכת להיות תאורה ססגונית בפנים.
-
ערב טוב לכולם. הרבה זמן אני רוצה להתחיל ומתכנן איך לעשות יותר טוב ויותר יעיל. בנתיים התחלתי לעשות ולא רק לתכנן ורציתי לשתף: אשמח לשמוע את דעתכם.
-
עם עבודת הנגרות אני יסתדר. יש את כל הכלים ויש ידיים טובות ואפילו קצת ניסיון. ותודה על התגובה המהירה. אבל אם אני משקיע את הסאב בלוח אז אני מקטין את הנפח לא?(נגיד בסנטימטר)
-
טוב בסופו של דבר יש לי P3 שתי סלילים של 2 אום. מוגבר עם SUNDOWN ב 1 אוהם. קיבלתי איתו תיבה "מותאמת" בישבילו. ממש לא נראה לי. קודם כל התיבה שקיבלתי היא פתוחה וכמה ליטר היא אני לא יודע אין לי כוח גם לחשב. אני רוצה תיבה אטומה, לפי המלצת יצרן היא צריכה להיות 28.3 ליטר. מידות פנים 35X35X23.2 השאלה היא איזה עובי MDF עדיף לקחת? ואם אני רוצה שהסאב יש כאילו בתוך הדופן ולא עליה (לפי דעתי יותר יפה) איך אני צריך לקחת את זה בחשבון? תודה רבה לאליקו על העזרה, זאת לא הפעם האחרונה שאני אצלכם.
-
כמה זה שווה?
-
בשעה טובה הבאתי היום מLOUD & CLEAR את הסאנדאון. הציעו לי היום את הP3 P3D412 + תיבה לפי המלצות יצרן ב1250 שח. זה הדגם החדש נכון? שווה או יקר??
-
תודה רבה החלטתי ללכת על הסאנדאון. אני לא חושב שאני יתאכזב.
-
וואי איזה תסביך! בקיצור אני ילך על הסאנדאון , נראה לי שאני עוד הרבה זמן לא יחליף אותו.
