Jump to content

צ'צ'יק

  • הודעות

    93
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי צ'צ'יק

  1. שלום רב! מבקש לברר האם יש פרק זמן סביר בו נשלח דו"ח תנועה. מכיוון שמדובר בעבירה חמורה ,אי ציות לרמזור אדום ,וחשוב גם לדעת מי ביצע אותה יש חשיבות לפרק הזמן שעובר משלב ביצוע העבירה והדו"ח שנשלח. חוץ מאיתנו ההורים שלושת ילדיי גם נוהגים .אחד העקרונות שהסברתי למשפחתי זה שקנסות על עבירות תנועה ודוחות חנייה הם ישלמו מכספם. ממרחק של יותר משנה קשה לברר מי מחמשת הנהגים היה באוטו. עוצו עצה! תודה !
  2. כל הכבוד! אתה בן אדם אכפתי שחשוב לו שלא יסדרו את הזולת.
  3. חברים שלום! אנא עזרו לי להבין! אני עושה מידי יום את דרכי לאזור התעשייה ליד קניון איילון. מבחינת הכבישים העירוניים מדובר בתחומי עיריית בני ברק שבתחומה נמצא גם מקום העבודה שלי. מכיוון שדרכי הגישה בשעות הבוקר בעייתיים מכל כיוון שרק מדמיינים להגיע אני עושה את המסלול הרגיל והשגרתי של צומת גהה דרך רח' החלוצים פונה שמאלה באברבנל ובצומת T (המכבים) פונה ימינה עד לרחוב הקישון. לאט לאט החלו עבודות שיפוץ ברחובות שהזכרתי ,אך לאחרונה הציבו רמזור בצומת ה-T שהזכרתי. הצומת הייתה עם עדיפות לנתיב שמגיע מרחוב אברבנל שנפח התנועה בו גדול יותר.(היה הגיון!) בימים אלו לאחר הצבת הרמזור כל הנתיבים פקוקים.שלא כהרגלי ניסיתי היום לבחון את ההגעה דרך רחוב המכבים (לאחר שראיתי שהפנייה לרח' החלוצים לא מתאפשרת עקב התור הארוך) אך שום דבר לא זז גם ברחוב המכבים. לבסוף הגעתי לצומת המרומזרת שם עמד בצד שוטר (נראה לי מתנדב שעמד חסר אונים ) ואני מסמן לו שיש ממש בלאגן בכביש.שום דבר לא זז. ניסיתי בבוקר להשיג גם את עיריית בני ברק ולשאול למה???? 08:30 טרם היה מענה. מה הביא אותם להצבת הרמזור ? במקביל אני תמהה על הפרוייקט ארוך השנים והיומרני שרק פרוייקט החץ יומרני כמוהו. הפרוייקט הוא דרך אם המושבות ומחלף אם המושבות. כביש הגישה המהיר מאזור קניון איילון לכביש גהה נסלל באופן איטי ומרגיז כבר כמה שנים.הדרך נקראת דרך אם המושבות , והמחלף שאמור להבנות (במהרה בימינו אמן!!!) הוא מחלף אם המושבות.כמה זמן זה עוד יקח?? האם חיבור נתיב ירידה לכיוון דרום הוא מסובך כל כך? ובכלל איפה המידתיות בכל הנושא? עוד מעט חוגגים עצמאות ויש המון דברים משמחים בצד הדברים העצובים לפני. מקווה שבעצמאות בשנה הבאה נכתוב על סיום הפרוייקט. שולח קשור לאתר בו שותפים כל הגורמים שלא ידליקו משואה אי פעם: http://www.civileng.co.il/Default.aspx?cp=337&artPage=1&art=300&da=False&dt=False נסיעה בטוחה וחג שמח !
  4. ראשית תתחדש! אם יש דבר מאכזב זה לרכוש רכב חדש ולא להנות מהנהיגה. גם אני הייתי במצבך כרכשתי רכב חדש והמנוע לא סחב ואכל שמן. דברי המוסך על כך שלא "מכירים את הרכב והדבר טבעי " ,זה כנראה בגלל שהם זיהו אותך כנוח לבריות. ספורי המוסך והיבואן מוכרים. קליטת דגמים חדשים בארץ כרוכה בהשתלמות של מכונאים ומומחים מהארץ אצל היצרן. לא יתכן שאין מענה לתקלה כזו. ואני מציע לך לפנות ישירות ליצרן . אני מציע לך את הפתרון כיוון שחבר סיפר לי על תקלה שהייתה ברכבו (רכב יפני) והמוסך ניסה להתנער מאחריות. רק אחרי פנייה ליצרן הרכב בחו"ל חזר אליו היבואן . יאמר לזכותם שבסופו של דבר בצעו תיקון משמעותי ברכב ומאז נהניתי מכל רגע. בכל מקרה המו"מ עם המוסך/יבואן נמשך כחצי שנה עד שהכירו וטפלו בבעייה. מקווה שתהנה מהאוטו לאחר שתפתר הבעייה.
  5. שלומי במקרה שלי אתה כל כך צודק!!! אחרי שפעם אחר פעם נתקלתי במוסכים גרועים נאלצתי לתקן בעצמי. קניתי ספרי רכב ובצעתי טיפולים ותיקונים ,כך גם חסכתי כסף וגם נהיניתי בכל פעם . לא יודע איך להסביר בדיוק את ההרגשה ,אך תמיד אחרי תיקון או טיפול יש כייף נוסף בנהיגה בגלל שבצעת בעצמך את הטיפול.
  6. שאלה עקרונית עולה מכל התגובות : האם אנחנו נידרשים לציית לכל חוקי התעבורה? האם נבין שאם אנו מצייתים לחוקים הם בסופו של דבר שומרים עלינו? אין דרך אלא להבין ולהפנים את הנושא! כך במהירות הנסיעה ,כך בשמירת מרחק , וכך בחגירת חגורות בטיחות. בכלל לאחרונה אני נתקל ביותר ויותר "מעגלי פינות" בנהיגה בכביש. אין יום שאני לא נתקל בנהגים שחוצים ברמזור אדום. אין יום שנדחפים בפקק וגונבים נתיב ברגע האחרון. ומצד שני גם לא מעט נהגים שלא מוותרים והמלחמה בכביש היא לא פעם על אגו .(לא אהייה פראייר ואוותר!) בכביש שמדובר אני עובר כל יום בבוקר.אלפי מכוניות עוברות ביום בכביש . לשמחתי מ"ס התאונות ירד באופן משמעותי והתנועה זורמת ברוב שעות היממה. אך כנראה שדבר לא יכול למנוע תוצאות אומללות בנהיגה לא זהירה. במשפחתי 5 נהגים. שלושת הצעירים במשפחה קבלו ממני טיפ אחד עקרי בנהיגה. כבד את הנהגים והם יכבדו אותך. חש שמח!
  7. תודה רבה על כל כך הרבה חומר מעניין ומרתק שמוגש באופן יוצא מהכלל!!! החל מההיסטוריה והפתוח וכלה במכוניות מלווה בהסברים ובתמונות מעולות! פשוט נהניתי!! חג שמח!!!
  8. פתרון של ממיר להספקים הנ"ל לא מומלץ! א. צריכת זרם של קרוב ל-100 אמפר כדי לתת את ההספק הנידרש. ב. לא כל מכשירי החשמל מצליחים לעבוד עם ממירים. זרם התנעה שהממיר לא מספק.וצורת הגל שמוציא הממיר שאינה תמיד גל סינוס. לך על הפתרון שרוב החברים מציעים ! חג שמח!
  9. איזה מלך! תשובה שכייף לקרוא!
  10. חברים אתם עשר! תודה על התגובה המהירה! שיהייה ערב נהדר לכולם!
  11. ערב טוב! לחבר שלי מכונית באלנו 98 שחטפה מכה במראת הצד שליד הנהג. הוא מנסה לפרק את המראה כדי לתקן.הגיע לשלב שהצליח לשחרר שלושה ברגים ומשם לא מוצא את הדרך הלאה. אשמח לקבל הסבר כיצד מפרקים את המראה. אשמח לתמונות או תאור מפורט של שלבי הפירוק .
  12. הייתה ברשותי ג'מפי 2004 . מבין המכוניות הרבות שהיו לי זה האוטו הכי טוב שהייה לי. האוטו עבר איתי כ-250K ק"מ כמעט ללא תקלות.למעט תקלה אחת חמורה של נפילת דוושת הקלאץ.(אחרי 150K ) הרבה יתרונות לאוטו ברמת המשפחה.9 מקומות ישיבה. מרחב מכובד לכל היושבים. מזגן מפוצל שחלק האחורי עם שליטה נפרדת.מנוע חזק וגמיש וגיר עם חמישה הילוכים. 1000 ק"מ בממוצע למיכל דלק. רכב שיושב יציב על הכביש עם יכולת עבירות טובה בשטח.הגעתי איתו לעין עקב .מסלול שמוגדר לרכבי 4X4 והג'מפי עשתה זאת בגבורה .גם אשתי אהבה מאוד את האוטו והתחברה מהר לאוטו למרות שהוא אוטו גדול. למעשה כשהגיע זמן ההחלפה של האוטו ולא ניתן היה לג'מפי חדשה ,מכיוון שסיטרואן שידרגה את הג'מפי כמובן שגם המחיר שודרג, ממחיר של 170K ש"ח קפץ המחיר ל-220K ש"ח.לגבי הדגמים החדשים שהוסיפו תא מטען גדול יותר (לכן הוא ארוך)ואיבזור ורמת גימור גבוהה יותר אני לא יודע מה רמת האמינות .מה שמפתיע שלא זכיתי לראות הרבה מהדגם החדש על הכביש. שיהייה בהצלחה!
  13. - נמחק הציטוט המיותר - א. צא מהלחץ. ב. תבדוק שידית ההילוכים במצב P . ג. אם אתה לא יודע איך נראה הסטרטר, אתה יכול עקוב אחרי הכבל העבה שיוצא מהקוטב החיובי (+) של המצבר והקצה שלו מגיע לסטרטר. ד.אין קשר בין החלפת הפלגים וכבלי ההצתה למה שקורה לך . ה. בכל פעולה נקוט באמצעי זהירות. רצוי שתעזר במשהו עם רקע בחשמל רכב. ו.ניתן בדרך פשוטה לבדוק אם מגיע מתח לסטרטר .דורש אמצעי בסיסי של אידיקציה לקיום מתח מצבר. אתה יכול לקחת למשל נורה של רכב ולחבר אותה בין גוף הרכב לבין הכבל העבה שמגיע לסטרטר. בהצלחה! סופ"ש נעים! ז. אל תבהל מ"התקלה החמורה" דווקא הן הפשוטות ופתרון. לא מבטיח שהן תמיד זולות.
  14. אם אני מבין מדבריך אז הבעייה בבולמים האחוריים. מנסיוני עם הבומבות הן מתפקדות פחות או יותר באותו טווח זמו.לכן תמיד ההמלצה במוסך הייתה להחלפת כל הבומבות. אבל רובנו נכנסים גם לשיקול הכספי המיידי. ולכן מחליפים את הגמורות ממש. כנראה שאצלך גם האחוריות גמורות. לגבי המרכזית יש לה תפקיד חשוב בתפקוד המלא של מערכת הבולמים. יתכן שלא תרגיש בנסיעה רגילה בכביש לא משובש , לדעתי כדאי שתחליף גם אותה. אגב בזמנו כשטפלתי בעצמי במכוניות הסיטרואן שהעו ברשותי, החל מה-GSA (גיר רגיל ולאחר מכן סימטיק) ולאחר מכן שתי מכוניות BX , תמיד נשקלה האפשרות להחליף רק חלק מהבומבות והאם להשתמש במשופצות או חדשות. לדעתי רק חדשות. בהצלחה! סופ"ש נעים!
  15. תודה! אחת לשבועיים אני צריך להיות שם. חסכת לי 20 ש"ח.
  16. אני מנסה להבין את התופעה שראיתי אתמול. בכביש גני התערוכה במקביל לספורטק חנו מכוניות לאורך כל הנתיב כשאבני המדרכה מסומנים באדום לבן. חשוב לציין שיש חנייה מוסדרת ופנוייה בעלות של 20 ש"ח ליום,שאותה העדפתי. אך נראה שיותר רכבים חנו בחוץ מאשר בחניון. חניית המכוניות בעצם חסמה נתיב נסיעה שלם לאורך מאות מטרים. האם העובדה שמדובר ביום שבת מאפשרת חנייה באדום לבן? בכל מקרה הייתה שבת נהדרת וממש כייף לבלות בפארק . שבוע טוב!
  17. שלום רב לחברי מועדון האלפא רומאו קלאסיק!! חזרתי מצעידת בוקר בחוף הים עם זוגתי. היה יום מיוחד עם מזג אויר שבהתחלה לא בטוח שמזמין צעידה. בסופו של דבר צעדנו ומזג האויר רק השתפר והלך. לאורך החוף ניכרים נזקי הסופה .אך אנחנו באנו לצעוד לאורך החוף והחלטנו שדבר לא ימנע את צעידת הבוקר.באמת יום של כייף! הדרך חזרה דיי שגרתית (חוף ראשון ) דרך כביש 431 ואז ירידה ליד מחלף נשרים לכביש 44 וחזרה הבייתה. עד הפנייה מהכביש לכיוון המושב,ומכאן כאילו נפתח חלון חדש . בהתלהבות של ילד אני אומר לזוגתי תראי מועדון חמש כאן ומייד עוצר בצד ויוצא מהאוטו. למעשה מהשבת הזו אני זוכר רק את המפגש עם המכוניות בתחנת דלק בכניסה לישובים פתחיה ופדיה בכביש 44 . האמת שזה מרגש בכל פעם מחדש. לפגוש את המשוגעים לדבר ויותר את המכוניות שבהם נוסעים. באמת כייף היה להביט במכוניות המושקעות, בודאי כל אחת כזה עברה שעות רבות של השקעה וטפוח. האמת שמאוד רציתי לפתוח בשיחה עם אחד מבעלי המכוניות ,לא יודע מה עצר בעדי אוליי ההתרגשות ,או הרצון לא להפריע. בכל מקרה נכנסתי לכיוון תחנת הדלק והספקתי בזמן המועט להתרשם קצת. התמונות מדהימות של הרכבים והנופים! מאחל נסיעה טובה ובטוחה! והרבה כייף!
  18. שווה טיפוח ושמירה! אם יש לך קצת סנטימנטים אז בכלל שווה. וככל שיעבור הזמן כך תרגיש יותר הערצה לטרקטורון. ברשותי אופניים שקניתי לפני כמעט שלושים שנה. השתדלתי לשמור עליהן וכמעט כל המכלולים אורגינליים.למעט צמיגים וברקסים שצריך להחליף עקב בלאי. זה כייף אמיתי לרכב עליהן ומזכיר לעתים את החברי שנוסעים ברכבי מועדון חמש. שיהייה סופ"ש נעים!
  19. כמו ששרנו פעם:" הנהג שלנו חברמן הוא יקח אותנו לתימן" עכשיו יש שדרוג ובסוף הנסיעה כמו שהגיב קודמי יש מלווח לקינוח!!!
  20. תופעה מדאיגה! כדאי שתמהר ותגש לבדיקה. יתכן שיגמר בפתרון פשוט של יוניט לא תקין (לרוב זה לא היוניט) לתקלה חמורה במנוע של מיסבים או משאבת שמן. תמצא בעל מקצוע טוב ותמזער נזקים.
  21. יש שנאי שמתחבר לשקע 220 וולט והיציאה שלו זה מתח 12 וולט עם שקע מצית. נדמה לי שהוא מספק זרם של 1 אמפר. זה בדיוק מיועד ל GPS בעבודה של חב' garmin . אם תרצה אשלח תמונה של השנאי בשבוע הבא . בהצלחה!
  22. נראה עם פוטנציאל למשהו טוב! הייתה ברשותי מיני כזו לתקופה קצרה. זו חוויה אך לא מתאימה לאנשים עם בעיות גב. בהצלחה בפרוייקט! תהנה!!!
  23. התגובות והערות משעשעות למרות שהנושא רציני. יש קצת בלבול בנושא הרשות המחוקקת לרשות המבצעת. נושאי מהירות הנסיעה בכבישים בידי משרד התחבורה. האכיפה של החוק בידי משטרת ישראל. אין לשוטר שיקול דעת לגבי המהירות המותרת בכביש. לכל היותר לאורך שנים נאספת סטטיסטיקה ואז מאפשרים נסיע מהירה יותר בכבישים מסויימים. אבל לדעתי הויכוח כאן הוא לא על ה-10 אחוז סטייה במלכודות המהירות של המשטרה. נראה שחלק מהנהגים מצפים לכבישים מהירים שבהן המהירות לא מוגבלת.כך זה נראה לא פעם בכביש 431 , וכמובן בכיש 6 . המלחמה בתאונות הדרכים היא מקיפה וכאשר מגיעים למסקנה שיש תחכום ומרכיבים שמשבשים את עבודת המשטרה זה רק לגיטימי שילבשו על הנושא הזה. נכון יש ציבור אולי קטן שהשקיע מאמצים וחושב שעם נפחי המנוע והרכבים החדישים הוא מזדחל על הכביש. אבל חוק זה חוק והוא נכון ושווה לכולם!!! " את הגשם תן רק בעתו ,ובאביב פזר לנו פרחים, ותן לנו לשוב ולראותו יותר מזה אנחנו לא צריכים!!!" שבת גשומה ונהדרת וחמימה לכולם!
  24. צ'צ'יק

    סיטרואן GSA - שיפוץ

    עודד מה חדש עם הפרוייקט? האם יש מצב שאתה כבר נוסע עם האוטו? שתהייה שבת נעימה!
  25. נחמד לשמוע גם דברים טובים על יבואן. ובמיוחד על לובינסקי. לענייננו בומבות זה המרכיב שהחלפתי הכי הרבה במכוניות הסיטרואן לדורותיהן שהיו ברשותי. גם בחוות הדעת המקצועיות של המוסכניקים וגם בהחלפות של הבומבות יש הבדל משמעותי בתפקוד בולמי הזעזועים כאשר מחליפים אחת בודדת ,או צמד או את כל הבומבות. יש גם הסבר הגיוני לנושא לאחר שמבינים איך מערכת הבולמים במכונית הסטרואן פועלת, והקשר שקיים בין כל מערך הבלימה. בסופו שלדבר המרכיב המשמעותי להנאה ברכבי הסיטרואן הן תפקוד נכון ויעיל של מערכת בולמי הזעזועים. בכל מקרי איש מקצוע טוב יכול לפתור את הנושא . בהצלחה! סופ"ש נעים!
×
×
  • תוכן חדש...