שלום חברים.
שמי עומר בן 17.5 מחדרה
נוהג על פיזו 205 [אף אחד לא מושלם] כניראה נביא מזדה 323 שנת2000 יקח קצת זמן
כרגע בלימודים ואני עובד בהגברה לאירועים [לא רק סוחב רמקולים] מכוון סאונד וכו'..
חובב מכוניות.. את המהירות והביצועים אבל בעיקר שאפשר לדחוף מערכות אודיו מכל הסוגים לאוטו
מתקין גם מערכות בעצמי [לא מורכבות ] פאנל מגבר רמקולים וכל מה שמסביב
והינה על רגל אחת קצת עלי