שלום לכולם יש לי שתי שאלות שאם אנשים סתם יענו, ולא כי הם בדוק יודעים זה יעלה לי ברישיון.
המצב כזה.. אני רוצה לקנות טרקטורון לנסיעות שטח בשבת, עברתי על מלא שירשורים דומים בנושא ולא היתה תשובה חד משמעית!
1. האם זה נכון שנהיגה על טרקטורון מותנת בזה שיש לך רשיון או על טרקטור או על רכב או על אופנוע עד 500 סמק ?
ואם אני עדיין בתקופת המלווה אני צריך מלווה על הטרקטורון או לא? הרי רוב הטרקטורונים הם חד מושביים..
2. יש טרקטורונים שמורשים לנסוע על הכביש, הרישוי הזה יוצא ברגע שקונים את הטרקטורון לפי תקנונים של משרד הרישוי שניקבעו מראש? או שאני יכול להוסיף לטרקטורון אביזרי בטיחות כדי שיהיה לי אישור לרכוב על כביש?
ואם אתם יודעים אני ישמח לדעת מה הקרטריונים לרשוי על טרקטורון..(4*4, מסמ''ק מסויים, צמיגים וכו'..)