Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. מפלצת ירוקה כתבת: מותר לנסוע בכביש רק עם הגבלות מסוימות(שילוט,מהירות מירבית ספציפית ועוד)- הרי כדי להגיע לשטח צריך איפשהו לעלות על הכביש, כנ"ל גם בשביל לתדלק. אתה יכול לפרט? ואיפה אני יכול להשיג שלט כזה..?
  2. אני גר בעיר חדרה, אבל בשכונה שחצי קילומטר ממני יש שפע פרדסים ושדות.. יהיה קשה לא לנסוע בינתיים על כלים של חברים, אבל לגבי רכישה אני יוכל לרכוש רק עוד מיפר חודשים שימלאו לי 18
  3. שלום לכולם יש לי שתי שאלות שאם אנשים סתם יענו, ולא כי הם בדוק יודעים זה יעלה לי ברישיון. המצב כזה.. אני רוצה לקנות טרקטורון לנסיעות שטח בשבת, עברתי על מלא שירשורים דומים בנושא ולא היתה תשובה חד משמעית! 1. האם זה נכון שנהיגה על טרקטורון מותנת בזה שיש לך רשיון או על טרקטור או על רכב או על אופנוע עד 500 סמק ? ואם אני עדיין בתקופת המלווה אני צריך מלווה על הטרקטורון או לא? הרי רוב הטרקטורונים הם חד מושביים.. 2. יש טרקטורונים שמורשים לנסוע על הכביש, הרישוי הזה יוצא ברגע שקונים את הטרקטורון לפי תקנונים של משרד הרישוי שניקבעו מראש? או שאני יכול להוסיף לטרקטורון אביזרי בטיחות כדי שיהיה לי אישור לרכוב על כביש? ואם אתם יודעים אני ישמח לדעת מה הקרטריונים לרשוי על טרקטורון..(4*4, מסמ''ק מסויים, צמיגים וכו'..)
  4. אוקי סבבה תפסתי אותך על מילה! עוד חודשיים וחצי אני בדוק אבוא למיפגש! בינתיים חוסכים למערכת וגם נישאר חודשיים מעצבנים למלווה תודה רבה רבה חברה עזרתם לי לבחור סופית! עומר
  5. שאלה אחרונה לפני הקנייה יש ל9855 ול880 הוראות הפעלה בעיברית?
  6. באמת שההחלטה קשה אני ישתדל ויתאמץ לבוא לאחד המיפגשים כדי לראות מקרוב את המכשירים רשמת פה על פונקצייה בשם 24BIT אתם יכולים אולי להסביר לי על הפונקצייה הזאת? תודה רבה על העזרה חברה!
  7. green monster רשמת: אם אתה מדבר על רמקול קואקסלי רגיל+ הוספת טוויטר - אז במקרה זה קבל יכול לתת לך מענה בתוך חיתוך HPF של 6/DB סלופ. איזה מן קבל זה?
  8. אם לא שמת לב אמרתי שאני מוכן להשקיע קצת יותר בשביל יותר איכות ובאלפיין יש הרבה איכות.. ואם אני יקנה זה כבר כניראה שרק שיד ראשונה אני ביקשתי הצעות למשהו פשוט.. דולפינים עפים ממש לא מענינים אותי
  9. אין באפשרות שלי להביא מחול עקב חוסר ידע בתהליך. וגם כמו שרשמתי אני מעדיף מכשיר חדש עם אחריות אני ידבר עם יגאל בנץ אולי ניפגוש אותו כדי לראות את המכשיר. אני כעיקרון עוד לא שלם עם עצמי אני מיתלבט בין קלריון 775 לבין אלפיין 9855.. אם הפיוניר ממש ימצא חן בעיניי אולי אני ירכוש אותו לממליצים על הפיוניר יש לכם אולי סיבה משכנעת למה עדיף מכשיר זה על גבי האחרים?
  10. באוטו של חברה שלי זה מחובר איך שהוא בקומבינה של בני דודים שהרימוט הוא דרך האורות.. מה היא תעשה בקיץ אני לא יודע
  11. אוקי אז היתקבלו בינתיים ארבע הצעות *שני מכשירים שונים של אלפיין *9887 * 9855 *מכשיר של קלריון 775 *מכשיר של פיוניר 880PRS אין לי מושג מה עדיף לי מארבעתם ערכתי חיפוש על המכשירים האלה וכל אחד רושם חוות דעת שונה לפי הנסיון שלו, ממש קשה לי להחליט וזאת כי אחרי הכל זה תקציב די גבוהה ואני לא רוצה לעשות ''טעויות'' שאני לא יהיה מרוצה מהם יש לכם איזה שהיא הצעה בשבילי? תודה עומר.
  12. בשביל להוציא מהסאב הזה את המירב [דווקא היתפלאתי ממה שהוא מסוגל!] תבנה לו תיבה אטומה לפי היצרן אם אני לא טועה זה בסביבות 30-35 ליטר אצל חבר שלי מחובר הסט שאתה רוצה רק בשילוב רדיו דיסק יותר טוב אז באמת אני מציע לך להחליף אותו
  13. קודם כל תודה על התגובות. לסיביק 98 לפי מה שראיתי בזאפ יש לפחות 9 חנויות שמוכרות את ה-9855 חדש בקרטון במחיר של 2600. לא עדיף להשקיע עוד 600 שקל בשביל מכשיר חדש עם אחריות ולהיות בלי דאגות? במחיר של 9855 חדש יש לו מתחרים באותה רמה או יותר? ולמה היתכוונת עדית שאמרת שיש הבדל בין ה-9887 לבין ה-9855 שיש אנשים שימצאו יתרון או חיסרוןבאחת הפונקציות שלו?
  14. אני מעדיף לא יד שניה אתם מציעים לי לקנות יד שניה, זה כי התקציב לא מספיק?
  15. מישהו אולי?
  16. בורקה רשם- עומר אני לא יודע מאיפה הבאתה את זה אבל דוטק מנגן על נפח של דלת. טוב אז אני מקבל את הטעות שלי אז מה הפירוש? Equivalent Car Air Load VAS תודה עומר.
  17. http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=580555 היה לי אותו מאוד ממומלץ! עומר
  18. כמו בכותרת, בתקציב של עד 2000 ש"ח, שיתמוך ב-MP3, CD-TEXT, ויהיה ידידותי ונוח להפעלה. בכלל לא חשוב לי איך הוא יראה העיקר שיהיה לו ממשק נוח כי גם ההורים שלי ישתמשו בו, ורצוי שתהיה לו אחריות.
  19. http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/03-03-2002-DIY-Amp-Install.html תעזר בזה..
  20. המקום ממש לא מבודד! יש שם כל סוף שבוע מלא משפחות שבאו לקניות
  21. לי אישית יש חבר שהיתקין במגני שמש צקלקות שטוחות כאלה אחת אדומה והשניה כחולה ויש שלט שבורר בין המצבים השונים.. אם זה לא היה רכב של העבודה שלו הוא היה מתקין את הצקלקות בגריל ומוסיף מערכת כריזה הצקלקות עולות 120 שקל בכפר קרע הם מאירות חזק מאוד ורואים את התאורה מרחוק וזה מרתיע הרבה נהגים מערכת כריזה יש מ150 כולל התקנה ועד 500 שקל שזאת מערכת כריזה עוצמתית במיוחד כולל מנגינות צליל סירנה ומיקרופון ידוע לו שזה לא חוקי ואם בעת ההפעלה הוא ניתפס עם זה זה מעצר על היתחזות לשוטר.. מתקינים את הצקלקות בגריל זו גם הורדה מהכביש.. תוספת תאורה חיצונית. נקווה שלא יתפס, בכל זאת הוא חבר..
  22. בקשר למדבקה שמדביקים על השמשות. לבוס שלי הדביקו אחת כזאת ומגיע לו. שעתיים לקח לי להוריד מדבקה של 20סמ' על25סמ' בלי מים חמים.. אם אני יוציא מדבקות כאלה לאלה שחוסמים לי את החנייה, במקרה שלי משאית! בתוך רחוב משולב הוא יכול להיתלונן על ונדליזם או שזה חוקי להדביק מדבקה כזאת?
  23. צודק. ומה שמרגיז זה שבמחסום הזה תמיד יש בעיות והוא ניתקע מלא וניסגר מלא פעמים לפני הזמן. ככה שהמחסום יורד ובמשך 10 דק' לא עוברת שום רכבת. והפקקים שם עוד יהיו ארוכים כי מתחילים בקרוב את הבניה של הגשר מעל הפסים.
×
×
  • תוכן חדש...