Jump to content

danzl

  • הודעות

    95
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי danzl

  1. כמה זה 70 מק"ג בדם בהמרה למיקרוגרם של אוויר נשוף (בדיקת ינשוף)?
  2. danzl

    נהיגה תחת השפעת אלכוהול

    בינינו מחצי ליטר בירה זה לא היה קורה, אבל בכל מקרה הייתי ממליץ לקחת עורך דין, אם אתה מאזור י-ם תפנה אליי בהודעות.
  3. danzl

    נהיגה תחת השפעת אלכוהול

    בן כמה אתה? והאם אתה נהג חדש?
  4. פותח השרשור סליחה אבל אתה מבלבל את הביצים! בחיים לא היה יוצא 355 בינשוף אחרי שתיית כוס יין כשעברו 5 שעות (גם לבחורה ששוקלת 40 קילו). אולי התבלבלת וזה היה ג'ריקן ולא כוס!
  5. נמאס כבר מפותחי שרשורים הזויים שמסתמכים על "מקור אמין מוסמך ובדוק". בבלבולי ביצים שגוררים שרשורים מיותרים.
  6. לצערי כמו כל דבר במדינה הזאת, ייקח 10 שנים לאשר, עוד 10 להתחיל עבודות ורק ב-2032 יסיימו את העבודות בכביש. שיסיימו יגלו פתאום שעשו מלא פאקים ויתקנו את הליקויים עד 2039. בינתיים צפויים פקקי תנועה ועומסים כבדים. ראה סעיף רכבת קלה/ רכבת מהירה בין י-ם לת"א.
  7. אנחנו עם פראייר, נמשיך למלא כרגיל. אף אחד לא יקום למחות!
  8. לא עדיף להשקיע ברכב חדש? לדעתי כל הסיפור יעלה על מחיר הרכב.
  9. לפותח השרשור - אתה משתמש בצ'וק בבקרים קרים? כמו כן מתי החלפת לאחרונה פלטינה?
  10. ממליץ להתרחק! מנסיון!
  11. איך מבצעים? אשמח לקבל הסבר מפורט
  12. הרכב הוא שרייד 93, ניסיתי NGK, אבלן הרכב מגיב יותר טוב לדנסו
  13. חיפשתי ברוב החנויות בתלפיות ואין. מישהו מכיר?
  14. השימוש בצ'וק הוא מועט ותקין... טוב כנראה שבאמת הגיע הזמן לטפל בקרבורטור. יש המלצות למישהו אמין באזור ירושלים?
  15. התצרוכת עלתה מ-1:10 ל-1:9 בתוך העיר. לפי מראית עין השמן תקין ושומני כרגיל.
  16. ברשותי שרייד 93 עם פלאגים חדשים. תוך שבועיים הם נהיו מפוייחים לגמרי מה הסיבה?
  17. טוב ככה, הצלחתי לנטרל את הקודנית, הרכב מניע ללא בעיה אבל כשאני רוצה לכבות את הרכב אני מסובב את הסוויץ והרכב לא נכבה, רק ע"י ניתוק כבלים הוא נכבה. מה לא בסדר?
  18. הרכב נמצא בירושלים, מישהו מכיר מוסכניק שיהיה מוכן לעשות מה ש FURMA הציע?
  19. הניתוק הוא על מערכת ההצתה, הרכב נותן סטרטר אבל לא מניע. אתה יכול לפרט לי קצת מה לעשות?
  20. הרכב הוא שרייד 93, הקודן של SECURANET, לגבי גרירה - לא כלול בביטוח שלי. יש סיכוי לנטרל אותו לבד?
  21. שלום לכולם, הקודן ברכב שלי פתאום לא מגיב ולכן אני לא יכול להניע את הרכב. מישהו מכיר מתקין אזעקות/ מומחה אלקטרוניקה מאזור ירושלים שיהיה מוכן לבוא לרכב ולנטרל את הקודן??
  22. עדכון: נמצאו סדקים ברדיאטור עצמו. הרדיאטור ומערכת הקירור עברו ניקוי יסודי וכן בוצעה הלחמה של הרדיאטור. בינתיים הכל נראה תקין ואני מקווה שזאת הייתה הבעיה. לגבי הפלאגים המפויחים, המכונאי שלי המליץ לכוון קרבורטור ולנקות עפ"י הצורך. יש המלצות למומחה קרבורטורים בירושלים מלבד אשר?
  23. האם אלו סימנים של אטם ראש מנוע??
  24. לא שמתי לב לשמן בתוך המים, לגבי הפלאגים - מה התסמינים של פלגים חדשים לגמרי שהם מפיוחים?
  25. חסר מעט מים, הכוונה שלי הייתה שלא רואים מים על הכביש
×
×
  • תוכן חדש...