פותח השרשור סליחה אבל אתה מבלבל את הביצים! בחיים לא היה יוצא 355 בינשוף אחרי שתיית כוס יין כשעברו 5 שעות (גם לבחורה ששוקלת 40 קילו). אולי התבלבלת וזה היה ג'ריקן ולא כוס!
לצערי כמו כל דבר במדינה הזאת, ייקח 10 שנים לאשר, עוד 10 להתחיל עבודות ורק ב-2032 יסיימו את העבודות בכביש.
שיסיימו יגלו פתאום שעשו מלא פאקים ויתקנו את הליקויים עד 2039.
בינתיים צפויים פקקי תנועה ועומסים כבדים.
ראה סעיף רכבת קלה/ רכבת מהירה בין י-ם לת"א.
טוב ככה, הצלחתי לנטרל את הקודנית, הרכב מניע ללא בעיה אבל כשאני רוצה לכבות את הרכב אני מסובב את הסוויץ והרכב לא נכבה, רק ע"י ניתוק כבלים הוא נכבה.
מה לא בסדר?
שלום לכולם,
הקודן ברכב שלי פתאום לא מגיב ולכן אני לא יכול להניע את הרכב.
מישהו מכיר מתקין אזעקות/ מומחה אלקטרוניקה מאזור ירושלים שיהיה מוכן לבוא לרכב ולנטרל את הקודן??
עדכון: נמצאו סדקים ברדיאטור עצמו. הרדיאטור ומערכת הקירור עברו ניקוי יסודי וכן בוצעה הלחמה של הרדיאטור.
בינתיים הכל נראה תקין ואני מקווה שזאת הייתה הבעיה.
לגבי הפלאגים המפויחים, המכונאי שלי המליץ לכוון קרבורטור ולנקות עפ"י הצורך.
יש המלצות למומחה קרבורטורים בירושלים מלבד אשר?