Jump to content

מאוהב בקורסיקה

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מאוהב בקורסיקה

  1. "גם עם SP9000" , אלוהים ישמור שאתה נוסע עם דאנלופ... ואל תגידו לי שאף אחד מכם לא בדק את מגבלות האוטו שלו. ואני מתכוון לאיילון דרום מהשלום עד קיבוץ גלויות , הכביש עדיין במצב סביר פלוס ויש שם איזה 4-6 נתיבים , ברור שבחלק של השיפוצים אני לא נוסע 170 *מהרהר לעצמו: פסיכים על מה הם חושבים לפעמים...*
  2. הוא הדליק את האורות , לא נדלק , כיבה אורות הוריד הנדברקס ונסע למוסך... כן כן , זאת אשמתי שלא הזכרתי לו שזאת שברולט...
  3. מתעלק איזור רחובות?
  4. 195/50R15 יש למישלין ולאסה ולא צריכים לעבור את ה-550 ליחידה. 195/55R15 יש כמעט ל-כ-ו-ל-ם והשמועה אומרת שפירלי נותנים בראש.
  5. ארקדי ידי זהב הצליח להבריג את רוב החלקים חזרה למקום ככה שלא רואים אפילו את קו השבר , נשאר רק הפס פלסטיק מעל להגה שטיפה שבור , אני בטח אביא דשבורד קומפלט מפירוק , צריך ללכת לחפש...
  6. אתה מנסה בכוח? טוב... אז ברור שאוטו לא יכול להגיע למגבלות ללא צמיגים , דהההה , אבל הצמיגים האלה יכולים לשמש אותך טוב מאוד גם על מכונית שתעבור את ה-173 קמ"ש , פשוט צמיגים טובים , זה הכל. ואני לא מתגאה בעובדה שיש לי מנוע 2.2 140 כ"ס , אני מתגעגע בעובדה שיש לי קורסיקה עם מנוע קוואליר 20 כ"ס ממה שיש במקור. בא בנאדם , רוצה לתת חוות דעת על צמיגים , באמשלי רוצה לתת חוות דעת על צמיגים...חותמת?
  7. אכנס פה בידע בסיסי באנגלית וגם מהעובדה שחצי מהחיים שלי אבא רק מנסה לחסוך בבית בחשמל: פרוג'קטור מנורה חזקה שהנורה עצמה מפגישה אותך באור ובדר"כ מהעוצמה גם חום. רפלקטור זאת מנורה הרבה יותר חלשה שמשתמשת בציפוי "מראה" כדי ליצור מאין החזרה חזקה יותר של האור שבאמת יש ובכך בעצם להעצים את התאורה למרות שלא מושקע הרבה חשמל. אנג'ל אייז הוא דוגמא לפרוג'קטור , פנס מכונית רגיל הוא דוגמא לרפלקטור.
  8. א. גם כשאתה מרביץ בישורת אתה צריך צמיג שיחזיק ויעביר כמו שצריך את הכוח מהמנוע לרצפה , בנוסף אתה צריך גם לא להדסק לקיר מכל סטיה הכי קטנה בדרך. ב. לא אני העליתי את הנושא אבל זה היה כדי להבהיר שאני כן לוקח את האוטו לקצה כתשובה למי שאמר שאין מה לבדוק אחיזה על אוטו שמראש לא אוחז בעצמו... אז קורסיקה עם צמיגים טובים אוחזת אחלה - לראיה: מחלף גנות - מכביש 4 צפון לכביש 1 כיוון ת"א: 110-120. מכביש 1 כיוון י-ם לכביש 4 דרום - 130 לפחות. ראיתי לא מעט מכוניות שב-110 בסיבוב האחרון כבר מאבדות כל קשר למציאות.
  9. א. זאת מידת צמיג מקובלת ביותר , אם אני לא טועה , "בנות" (אם אני כן אני מתנצל מראש מוריד את הכובע ויורד לעצמי לבידורכם האישי) , גם סובארו B4 מגיע במידות הנ"ל ונדמה לי שאפילו אפילו מזדה 3 החדשה. ולעניין איזה רוחב מותר לך , שוב התשובה שכבר נתתי מס' פעמים בעבר , כנס למכון הרישוי הקרוב ותשאל מה הן המידות החוקיות לאיביזה 2007 , הכל רשום.
  10. תברר בכל מכון טסטים איזה נפחים מורשים לפיאט אונו שנת 92 , מה שכתוב אצלם זה מה שמותר. יהיה כתוב שם איזה נפחים , איזה מידות צמיגים , הכל , רק צריך מנהל מכון טסטים עם סבלנות שלא יהיה אכפת לו לשבת איתך כמה דקות לעבור על הספר או פשוט להשאיר אותך עם הספר לבדוק מה שאתה צריך. בהצלחה!
  11. החלטתי שאני אוהב את הפיאסטה דור 3 (89-97) , והחלטתי לקנות אחת ולהשקיע בה. ממה שהבנתי משנת 95 כ-ל הפיאסטות מגיעות עם הזרקה (תקנו אותי עם אני טועה). ועכשיו לחלק המעניין , צנרת+צ'יפ+אגזוז+פילטר+ג'אנטים+צמיגים רחבים+פיאסטה משנת 95 ומעלה = 20,000+-. בויקיפדיה רשום שמותר לשים להן מנוע 1800 ככה שחשבתי לקחת ZETEC מפירוק , השאלה אם זה באמת חוקי. במידה ולא , כמה מסובך יהיה להשתיל 1600 , האם מותר לגדוש את הדגם הזה של הפיאסטה (בהמשך כמובן לא מיד בהתחלה) ומה עוד אתם מציעים שיכול לתת באמת תוספת שווה של כוח ביחס למחיר. אם יש הצעות למכוניות בטווח מחירים של הפיאסטה הזאת שיכולות לתת תמורה יותר טובה זאת גם הצעה מתקבלת , אך בבקשה סליחה מראש מחברי פורום רבים מאוד (מ-א-ו-ד) בלי צרפתיות בבקשה...תודה
  12. בנוגע לויכוח המחירים שלכם - צ'יפ לקורסיקה לא גדושה - 1700 ש"ח.
  13. הלכתי לבחור פרטי שעובד מהבית כאן ברחובות , הביא את החשמלאי שלו שעובד ביום יום במוסך מורשה של UMI , בשעה וחצי הוא פירק את הסוויץ' , הלחים חזרה את החלק המקולקל , תיקן קצת את המגעים באיזור החוטים באוטו , החליף 4 נורות שרופות מאחורה , סגר הכל כאילו UMI לא נגעו באוטו , 250 ש"ח. מבחינתי הנושא נסגר והאוטו שלי לא רואה יותר מוסכים מורשים.
  14. ליאור קריטי 08-9318855 רח' הגלגל אזור התעשיה רחובות - איזון מושלם. אם אחרי איזון כמו שצריך עדיין יש לך רעידות אתה צריך כנראה לבדוק את הפרונט.
  15. אז ככה , מגבלות האוטו מגיעות לפני מגבלות הצמיגים , אכן כך. אבל עצם העובדה שהצמיגים בהחלט מצליחים להעלות בהרבה את מגבלות האוטו ראויה לציון. ואין מצלמות בכלל על כביש 20 (איילון) או על כביש 44 (יפו-בית שמש) , ככה שממרכז ת"א עד מזרח ראשון נותנים בגז עד הסוף , נוסעים 170 קמ"ש כל הדרך , מגיעים בתוך 7 דקות מינוס ומקווים שלא יהיה מארב משטרתי באיזור אסף הרופא. חובה לציין שזה היה אחרי 12 בלילה ביום חול בקיץ. והמנוע באמת נהדר , ביחוד שזה מנוע חדש 2200 סמ"ק 140 כ"ס.
  16. קראתי את העמוד הראשון ובמקום להגיד מה אני חושב על מה שהלך שם אני פשוט אצטרף כי אולי העמ' שאח"כ היו יותר טובים ופשוט לא היה לי כבר כוח לקרוא (משמרות לילה). אז אני אסף בן 25 (עוד 9 שעות ו-18 דקות). גר ברחובות. תחביבים: דברים חזקים ומהירים (מכוניות , סמים , מוזיקה שלא מתאימה לאוזן בלתי מזויינת...) מוזיקה: כמו שאמרנו מהר וחזק , דברים שמגיעים עם הביטוי הארד-קור. לא נכנס לאיזה חיות יש לי כי אחותי וטרינרית , אני רק אציין שכרגע יש לי רועה גרמני אפור בשם ZIN שמבדיל בין האסטרה של אבא לקורסיקה שלי לכל שאר המכוניות בשני בניינים החולקים במגרש החניה (כשאני או אבא מגיעים לחניה שומעים נביחות היסטריות מהבית אבל אם יכנס אוטו אחר לחניה הוא נשאר בשקט). הבנתם מהכינוי , אני מתנייע בקורסיקה : שנת 96 מנוע 2200 שהוחלף לפני כחודש וחצי למנוע באותו נפח עם 20 כ"ס יותר (140). ולבחור בעמוד הראשון שאמר שמוזיקה של ערסים זה פסיכודלית - ערסים שמגיעים למסיבות ושומעים מוזיקה פסיכודאלית בורחים כל עוד נפשם בם - זה לא מתחבר להם , הם צריכים מעט צלילים על מלודיה קבועה בקצב נמוך או שהם לא מצליחים להפקיד בין הצלילים.
  17. נעלתי לאוטו שלי רביעית לאסה מיראטה לפני הקיץ , בכביש יבש הנסיעה הייתה בסדר גמור. כשהתחילו הגשמים הראשונים הדבר היחידי שהשתנה הוא מרחק הבלימה , האחיזה בסיבובים כמעט ולא יורדת בכביש רטוב , פשוט כיף לגלות - מומלצים.
  18. יש לי קורסיקה 96 , אבא היה צריך את האוטו לכמה שעות אז נתתי לו , כשמדליקים אצלי את האורות צריך להוריד הנדברקס כדי שיפעלו והוא לא ידע את זה , נסע עם האוטו לבית UMI בראשון , בית הסוכנות ומוסך האם של UMI בארץ. מכיוון שיש קצת הדבקה בדשבורד הם ביקשו מאבא שלי אישור לשבור את ההדבקה - בתמימומותו הוא אישר להם. כאשר האוטו הגיע אלי הדשבורד היה טיפטיפה שבור , כל הפלסטיקים בחלק התחתון של הדשבורד לעומת זאת היו מרוסקים , רצפת האוטו רטובה וכדי לא להיראות שקרנים הם גם דאגו לנתק את האורות הקדמיים מהסוויץ' - שכחו שעוד כמה דברים מחוברים לשם ואם זה באמת הסוויץ' אז שום דבר שקשור לא היה פועל. בקיצור , חומר לתביעה משפטית , שיהיה לי יומולדת שמח.
  19. הגיוני שבנסיעות לילה מחוץ לעיר חום המנוע יהיה נמוך יותר , האויר קר יותר והרוח סופג רוח חזקה יותר , אם זה לא משהו שהתחיל לאחרונה אלא היה קבוע יכול מאוד להיות שזאת לא בעיה אלא תרמוסטט מדויק , ע"ע שברולט קורסיקה , אתה יכול לעלות ולרדת את כל רמת הגולן בלי מים ברדיאטור והאוטו לא יתחמם , תלוי כמה תאמץ את המנוע וכמה רוח הוא יקבל ש"תעזור לו" להתקרר. (בכל מקרה תבדוק , אחרי רמת הגולן בלי מים ברדיאטור המנוע החזיק עוד שבועיים והתפוצץ באמצע כביש 1)
  20. אז אי אפשר לקחת שלדה של הנעה קדמית ולחבר לה מנוע הנעה אחורית בלי לשפוך ים של כסף? (דודי - כי זה כיף)
  21. מצטער שאני מתחיל שרשורים ככה , אני אשמח אם איזה מנהל פורום יסגור את השרשור הקודם שהתחלתי ושוב אני מתנצל שאני חופר. ועכשיו לשאלה הרבה יותר לגטימית ורצינית: יש לי בקורסיקה מנוע קאווליר 2.2 אקוטק 140 כ"ס ב-5600 סל"ד. המלצות המלצות המלצות! מה באמת יעזור ומה לא? בואו נצא מנק' הנחה שהמטרה היא לחסוך בכסף , להחליף גיר לידני זה ברור , איפה עוד להשקיע? וכמובן הכי חשוב , מה לא לעשות? (בסוף אני אלמד)
  22. האם אני יכול להתאים לדוגמא מנוע LLT לשלדת L של GM? האם אפשרי להתאים כל מנוע לכל שלדה? (בלי לשפוך 999999999$ על התאמות)
  23. בכלל אין הרבה מה לעשות ל-1600 , אני מסכים איתך שהאחיזה של האוטו מצוינת , ושוב - המהנדסים של אופל אמרו , לא אני. חוצמזה שמה-GSI של הקורסה אפשר בכיף לשלוף 140 סוסים בהשקעת של 3000-4000 שקל.
  24. זה עדיין לא מסביר איך מר בחור אומר ש-MR2 וסליקה זה לא אותו מנוע אבל באקסיג' יש מנוע של MR2 שאני יודע בוודאות שזה מנוע של סליקה.
×
×
  • תוכן חדש...