מאוהב בקורסיקה
-
הודעות
87 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי מאוהב בקורסיקה
-
שלום אשמח לטיפים של שיפורים לMR2 שלי
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של djshiran בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אבל המנוע באקסיג' זה המנוע מהסליקה! אז איך נעשה שימוש באקסיג' במנוע האטמוספרי של ה-MR2 אם יש שם מנוע 1.8 טורבו של סליקה? -
שלום אשמח לטיפים של שיפורים לMR2 שלי
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של djshiran בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
באקסיג' יש מנוע 1.8 טורבו של טויוטה סליקה , זה אותו מנוע? -
[בלוג מצולם] שיפוץ ושיפור אופל מנטה.
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של bagira בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אשמח לקבל הודעות פרטיות כאלה , איפה יש אוטו שאפשר פשוט לקחת...ובכלל אם מישהו יודע על רכבים ישנים למכירה , אני כרגע צריך רק שלדה להתחלה , עדיף למכוניות שרירים קלאסיות אבל גם אירופיות משנות ה-70 זה אחלה. (אם מישהו משיג לי שלדה של מוסטנג 67 אני אפילו אשקול טובות מיניות) -
מה מותר ומה אסור בישראל מבחינת שינויים מכניים לרכב?
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של FairlyEvident בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בשביל זה אתה צריך לסיים את כל ההתקנות , לקחת את הרכב לטכניון או למכון טסטים מאושר של משרד הרישוי ולהתחיל בבדיקות , לקבל אישור חתום ע"י מי שבודק (חתימה אישית וחותמת המקום - כולל תפקיד ודרג) של כל התוצאות , כמה זיהום יש לרכב , כמה רעש הוא מייצר , כל מה שצריך , כל דבר שתוכל להוציא לו אישור שהוא בטיחותי ועומד בתקן אירופי (כמובן בתוספת כל החתימות שהזכרתי) אז לרוב שוטרי התנועה שיעצרו אותך ויבקשו אישור לא יהיה כח להתעסק בזה. תאמין לי , הרבה יותר פשוט לבקש מהשוטר להביא אישור ל"תוצאת מדידה מדויקת של כמה דציבלים וחמצן חד חמצני יוצאים לך מהאגזוז" ולהראות שהמכשיר כוייל לפני הבדיקה ושהוא אושר ועומד בתקנים של המשטרה משרד התחבורה והממשלה. להם אין מכשירים כאלה , למה שתכין אישורים נגדם? אל תלחם בטחנות כח , הן רחוקות מדי , קודם תחכה שאחת תבוא אליך. -
מה מותר ומה אסור בישראל מבחינת שינויים מכניים לרכב?
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של FairlyEvident בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
חופשי השרשור הזה נסגר מהר מאוד. לא נורא , אנחנו נגיע לשם. אז אני מניח שהגענו לשלב סיכום כאן , עוד אין ממש מה להפגין או למי לפנות , אם אתה מוכן לכאב הראש אז רוב החלקים אתה יכול להוכיח שהם בטיחותיים ולא מזהמים ולהחזיק אותם מחוברים לאוטו , ובכלל לרוב השינויים לא ישימו לב בכלל כל עוד לא תגיע לבוחן תנועה. לפחות לא העיפו אותי...(עדיין ) -
מה מותר ומה אסור בישראל מבחינת שינויים מכניים לרכב?
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של FairlyEvident בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
את המסמכים אתה לא מחזיק באוטו , אתה הולך איתם למשרד הרישוי ומכניס את הכל ברשיונות של הרכב (אם הבנתי נכון). יותר מדי כאב ראש , יותר מדי אטימות בממשל , מספיק רק להתקין ולהגיד חליפי - אם אומרים לך רעש או זיהום - תבקש תוצאות מדידת מכשיר מכוייל מאושר ע"י משרד התחבורה - אין להם - אין דו"ח או הורדה מהכביש. אבל צריך להתחיל להפגין , זה מתחיל כאן ועכשיו , הפגנה בלתי חוקית בכיכר רבין - אני מתחיל שרשור חדש , תסתכלו בפורום!!! -
מה אפשרי להוסיף לאופל אסטרה 1600 שנת 2000?
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של Number One בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בשביל 15-20 כ"ס אתה לא צריך ללכת רחוק , הדברים הפשוטים - צ'יפ וכו'. מאקסיזם , לא בדקתי אם זה מאושר אבל הגיוני שכן כי עקרונית זה אותו מנוע - מצד שני זה הגיוני אז הגיוני שלא (יחי משרד התחבורה) ואם משתילים 2.2 GSI אז להנמיך את השלדה בשני אינץ' לשיפור היציבות כדי שהאוטו לא יעוף לפי הנחיות יצרן - אני מאמין שהמהנדסים של אופל מבינים יותר ממני. -
מה אפשרי להוסיף לאופל אסטרה 1600 שנת 2000?
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של Number One בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
www.umi.co.il תמצא את המוסך הכי קרוב אליך ותברר מחיר - כשתדע תודיע לי , אסטרה זה הרכב הבא שלי. (תברר על GSI 1600 של קורסה , ה-2200 של האסטרה נותן רק 147 כ"ס ותצטרך להנמיך שלדה בערך בשני אינץ') -
מה מותר ומה אסור בישראל מבחינת שינויים מכניים לרכב?
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של FairlyEvident בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אף אחד לא ידע כלום כל עוד לא תעשה תאונה עם נפגעים ויגיע בוחן תנועה. טסט אתה תמיד יכול להחליק לבחור 100-200 שקל ליד והוא יעביר אותך גם אם תביא לו חיפושית 6ל' טורבו , רק אל תגיע למצב שמשטרה שולחת בוחן תנועה! -
הוספת מגדש (קיט טורבו) לסיוויק 99'
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של layzer בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לסיוויק יש אין ספור אפשרויות לשיפור , בעניין המחירים - אתה מוזמן לעשות סקר שוק ולשתף אותנו -
מה אפשרי להוסיף לאופל אסטרה 1600 שנת 2000?
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של Number One בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אתה יכול להחליף מערכת עיכול לאיזה GSI איכותי. -
בואו נשפר לי את הקורסיקה!
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
א. איך השרשור ההוא מזכיר את השרשור הזה???? ב. בנוגע לסרטון הראשון - מכיר את הגשר במחלף גנות מכביש 4 לכביש 1 לכיוון ת"א...? -
בואו נשפר לי את הקורסיקה!
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תראו , אני לא הולך מחר בבוקר להחליף את כל האוטו , כל הרעיון כאן זה בזמן שאני נהנה מהאוטו כמו שהוא (והוא באמת ממש מהנה) אני יכול ללמוד כאן מה עוד אפשר לעשות. בנתיים רוב מה שאמרתם היה להחליף אוטו , מעטים באמת נתנו תשובות מועילות. בגדול הבנתי מה אני הולך לעשות איתו. תודה על העזרה! -
[בלוג מצולם] שיפוץ ושיפור אופל מנטה.
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של bagira בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כנראה פספסתי משהו באמצע , את מכניס מנוע V8 עם 150 כ"ס , זה לא ממש לא מסתדר לי. חוצמזה , סחתיין ח"ח וכו' וכו' , אני מאוד אוהב אופל וזה פרויקט שהייתי שמח אפילו סתם לעמוד ולהתסכל עליך עובד מהצד לראות את החלקים לאט לאט נכנסים לאוטו. -
ממיר קטליטי פתוח, מה הוא באמת עושה לרכב?
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של Volk בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
ממיר קאטליטי הופך בעצם את גז ה-CO הרעיל שנפלט מהמנוע לגז CO2 ידידותי לסביבה , זאת המצאה מטופשת של חבר פרלמנט בריטי ששכח להביא בחשבון שגז CO אחרי כמה שניות באטמוספירה בדר"כ באופן טבעי יהפוך ל-CO2 , זאת רק עוד דרך לייקר את המכוניות והטיפולים , לקחת יותר מיסים , להראות כאילו אתה דואג לסביבה ורק להקשות על הנהגים. תודה רבה לך טוני בלייר!!! -
פורק לחץ.בשביל?רעש,סאוונד,ביצועים או הספק?
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של R5T בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
רק התעוררתי והצלחתי לקרוא עד הסוף - כתבת טוב וענייני. -
בואו נשפר לי את הקורסיקה!
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אני אוהב את האוטו!!!!! קודם כל להביא אותו למצב STOCK מושלם להיות סגור על זה שהכל בסדר ורק אז אפשר להתחיל לדבר על מה לשפר. פילטר/צ'יפ/אגזוז/פלאגים יוסיפו לי כל אחד כמה סוסים בודדים בנפרד , ביחד הם יכולים לתת תוספת נחמדה של כוח , וכמו שכבר אמרתי קודם , אם אני מוסיף לאוטו הזה כוח ברור שאני מנמיך אותו. ולמי שטוען שאין קשר בין הקורסיקה למכונית שרירים - תנסה לעשות נסיעת לילה לי-ם וחזרה , תגיד לי כמה זמן מהדרך נסעת על הצד בפול גז סתם כי האוטו זורק לפעמים בלי סיבה (כן אני יודע , זה לא דבר טוב - אבל זה כיף!) בקיצור , לכל המציעים למניהם שחושבים שעדיף פשוט להשקיע באוטו אחר - אני לא מנסה להשיג פה עליונות טכנולוגית או משהו כזה , אני פשוט מאוהב בקורסיקה שלי ואני רוצה לדאוג לה טוב טוב - אבל תסכימו איתי שלקבל 120 סוסים מ-2200 סמ"ק זה פשוט בדיחה... ELIBABA אתה בחור טוב. -
בואו נשפר לי את הקורסיקה!
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
קודם כל , תודה רבה יאשה - זאת מטרת השרשור הנ"ל , לקבל כמה שיותר הצעות רלוונטיות שיתאמו גם לאוטו הספציפי שלי. יגאל - הכיסאות הם באמת משהו שהייתי מחליף , לא יודע לגבי כל השאר. כרגע אני אוהב את האחיזת MUSCLE CAR שלו , פניה חדה שוברים חזק ולוקחים אותה על הצד - וואלה כיף בתוך האוטו! אבל מין הסתם אם אני אוסיף עוד איזה 30 סוסים למנוע אני גם אקח למיתלים כמה ס"מ ואקשיח אותם מעט. -
בואו נשפר לי את הקורסיקה!
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אני נתתי דווקא את ה-240 יותר כדוגמא , הנק' הייתה שהשיפורים הבסיסיים יביאו אותי לאיזור ה-160 ושיפורים כבדים בעלות כספית גבוהה וחוקיות נמוכה יביאו אותי כבר לכמה שאני רק רוצה , ואז אין טעם להשאיר את האוטו על פחות מ-250 כ"ס. השאלה אם אני רוצה להשקיע עכשיו עוד 50,000 לשים גיר ידני הנעה אחורית ומגדש , או שמספיק לי לי 5,000 לצ'יפ אגזוז פילטר ופלאגים? -
בואו נשפר לי את הקורסיקה!
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לא קבעתי דווקא את ה-160 כנק' מעבר אבל למען האמת 250 כ"ס על הנעה קדמית יהיו סיוט , קח לדוגמה את האסטרה OPC החדשה - 240 כ"ס בהנעה קדמית - את צריך לבחור בין לסובב את ההגה ללתת גז. -
בואו נשפר לי את הקורסיקה!
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
נ.ב. ברגע שאני גודש כבר אין ממש הגבלה לכמה כוח אני יכול להוציא ואז אני כבר צריך לעבור להנעה אחורית - תודה למציעים אבל לא ריאלי. -
בואו נשפר לי את הקורסיקה!
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
קודם כל תנו לי להתנצל על התפרצותי הרגעית , כנראה לקחתי קצת קשה מדי את חוקי הפורום. קראתי את 11 הדיברות , קודם כל האוטו מגיע למצב STOCK מושלם ורק אז מתחילים לשפר. אם אני אתקין מנוע 3100 אני כבר על 160 כ"ס ככה שכל שיפור מעבר כבר יצריך מעבר להנעה אחורית כדי לשמור על היגוי נורמלי. המעבר לגיר ידני הוא בהחלט אחת האופציות הראשונות שלי , ביחוד שמנוע 2.2 חדש זה בעצם מנוע של קאווליר. אני חשבתי אולי פשוט ללכת על השילוב הפשוט של פילטר+אגזוז+פלאגים+צ'יפ ולסחוט מה-2.2 150-160 כ"ס , השאלה כמה אני טוחן את המנוע , כמה מזה חוקי , וכמובן , מותר לי בכלל להחליף לגיר ידני? אם כן אני הולך להחליף עכשיו נראה לי... ואל תגידו לי לא לשפץ את הגיר בבקשה , הגיר כבר שופץ , בחזרה לתחילת התגובה: האוטו במצב STOCK מושלם - עכשיו אפשר להתחיל לשפר. שוב תודה לכל מי שעוזר , ותודה רבה למי שלא חזר על תשובות - ELIBABA אתה מועיל. -
בואו נשפר לי את הקורסיקה!
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
רק היום נרשמתי לאתר וכבר אני מתבעס שאין לי אפשרות למחוק תגובות מסוימות...(ע"ע חוקי הפורום). הרגע אני מחקתי לך את התגובה . עוד תגובה אחת בסגנון הזה , אתה תקבל יותר מאזהרה . זה תקף לכל מי שיחליט להתנהג ככה . אני לא חושב שמישהו כאן חייב משהו למישהו . אז בטח שאני מוכן לספוג התנהגות כזאת כאן . המשך גדישה נעימה לכולם . סליחה , המשך גלישה נעימה לכולם . סליחה על ההפרעה באמצע השרשור , יאשה . -
בואו נשפר לי את הקורסיקה!
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אם זה שווה את זה הכסף לא בעיה בכלל. קניתי אותה ב-12,000 וכבר הוצאתי עליה יותר מ-30,000. הכל תלוי בכמה זה שווה לי (חוקיות+שיפור ביצוע+מחיר=תלוי מה יצא לי). לדוגמא - רדיאטור חלופי עולה כמו מקורי ויש לו יותר אחריות , אז קניתי חלופים. שהחלפתי מנוע הזמנתי חדש ומקורי ממפעלי GM. הכסף הוא לא השאלה , השאלה היא רק מה יצא לי מזה. תודה שוב! -
שלום אני חדש כאן ערב טוב! קניתי שברולט קורסיקה - שנת 96, מנוע 2.2, 3 הילוכים אוט'. השלדה מקורית(מין הסתם), האגזוז, המתלים וגם כל הפחחות. כל שאר החלקים בני פחות מ-3 חודשים (מנוע, רדיאטור, ג'אנטים, צמיגים, עד הסטריאו) למעט הגיר שעבר אתמול שיפוץ. אני מעוניין לשפר את האוטו. כל המלצה שתוכלו לתת, אם באחיזה והתנהגות או בהספק ותאוצה , כל המלצה מקטנה ועד גדולה (כמובן שפירוט והדרכה יתקבלו בברכה) מוזמנת לשרשור. בתודה מראש לכל מי שיכול לתרום (וגם למי שרוצה ואין לו מה). אסף.
