מאוהב בקורסיקה
-
הודעות
87 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי מאוהב בקורסיקה
-
סוף סוף, הגיע זמנו של הצ'יפ!, הונדה סיוויק 95.
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של Volk בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תיגש לפרילינג , יתכנתו לך צ'יפ ביתאים במיוחד בשבילך. עוד כמה ימים יהיה לי את המס' שלהם אם אתה צריך , אני מחכה לכמה דברים שיגיעו ואז אני שם. -
מבקש המלצה לצמיגים ספורטיביים מעולים
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של adib בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
מכיוון שהנהלת הפורום "הנאורה" שלנו מחקה לי את ההודעה אני אנסח אותה מחדש. ההנהלה "הנאורה" שלך כרגע מחקה שוב את ההודעה שלך ובו זמנית הכניסה אותך למעקב . יאשה . נ.ב. כמה שטויות אפשר לרשום בהודעה אחת ? -
התייעצות לגבי בחירת חברת פילטר
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של A.M.T בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בדיוק עברתי את זה השבוע! טיוואני בלי שאלות , זה רק הפילטר , תשמור עליו נקי והכל בסדר. חצי מחיר... -
לשפר פיאסטה - דעות ורעיונות.
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
דניאל , ידוע לאיזה רמות אפשר להגיע , בגלל זה נבחרה הפיאסטה , ואני בחרתי דווקא ב-MK3 , אפשר לשפר אותה אפילו קצת יותר מה-2 , אבל אם כבר העלית את העניין , תעלה כאן תמונות של הבובה שלך... -
שאלה לשיפור בוולוו S80 T6 מנוע 2800 דגם 2001
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של asi26 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תלוי מה הוא רוצה להוציא מהאוטו. אם הוא רוצה תחרויות דראג אז שילך על הוצאת מקסימום כוח. אם הוא רוצה אוטו ליום יום אז 272 כ"ס זה בכלל לא ועם צ'יפ כבר 300+- אז בכלל נהדר , הכי יעזור (לעניות דעתי) צמיג טוב והנמכה, שפר את האחיזה. -
מה עדיף לקורסיקה 96 2200 ולמה? (המנוע הוא מנוע קוואליר חדש)
-
לשפר פיאסטה - דעות ורעיונות.
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אני תוך חודש מסיים לשפץ את הקורסיקה ואני אכנס לזה במלוא המרץ - סבלנות וכסף יביאו הכל (או לפחות יתנו הרגשה כזאת). -
האם בשקט בשקט סיאט הפסיקו לייצר את IBIZA CUPRA ??
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של Tamir FR בתוך רכב כללי
THE PAGE YOU ARE LOOKING FOR IS UNDER CONSTRUCION? -
האם בשקט בשקט סיאט הפסיקו לייצר את IBIZA CUPRA ??
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של Tamir FR בתוך רכב כללי
פשוט חיכיתי לתגובה הזאת!!!!! עם כל הכבוד , אל תעשה ממני אידיוט , גם ראיתי סטינג ריי בתצוגה ואתה לא רואה שאני אומר שעוד מייצרים אותם נכון? נכנסתי ושאלתי , אמרו לי שעדיין מייצרים. -
לשפר פיאסטה - דעות ורעיונות.
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
יש אישור ל-1600 בפיאסטה. והיא לא תראה כמו סיוויק קופה מרמלה , בגלל זה אני ברצינות חושב על לקחת 5 דל' , היא לא הולכת להראות כמו איזה ערס מוביל משופרת לשיניים , היא תראה עדיין כמו פיאסטה די רגילה. מחקתי לך חלק מההודעה כי היא הייתה מתחילה פה ויכוח סרק שלא היה נגמר לעולם, בכל מקרה, דע לך שאתה טועה.בגירה -
אוטו הכי גרוטאה שיש שמקבל מחירי רצפה
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של Fire Storm בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כן שלום. -
מי אתה? גובבת? ספר לחבריך. לא גובבת? סע לערד, חזור עם תובנות
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של תומR בתוך רכב כללי
אני די בטוח שכבר עשיתי אחד כזה אבל מרוב סמים השכל נמחק אסף, 25, רחובות, קורסיקה 2200 עם 140 סוסים בחניה, בתקווה לפיאסטה קליפסו עם 133 סוסים כמה שיותר מהר, משם נמשיך לשפר ומאדים הוא הגבול (למישהו אולי יש 25K ש"ח מיותרים? אני רוצה לגדוש את הקורסיקה(נגדוש גם את הפיאסטה?)). אני שומע את כל סגנונות המוזיקה כי מוזיקה טובה היא מוזיקה טובה, לא משנה באיזה "סגנון מוזיקלי" אתה משתמש. הפה הגדול שלי כבר סיבך אותי עם יאשה ובאגירה אבל אני מניח שלאט לאט העניין יסתדר, בהתחשב בעובדה שהם מאשרים 99% מההודעות שלי ככה שכנראה שאני לא מדבר כ"כ הרבה שטויות... שלום שברולט - דבר איתי, נראה לי שיש על מה. הגעתי לכאן כשקניתי את הקורסיקה ורציתי לדעת אם אפשר לשים לה צמיגים רחבים יותר, מאז מצאתי את עצמי בסדנה למכוניות שרירים ומכוניות על יושב עם המנהל ומחפש קיט הנמכה לקורסיקה, התחלנו להגיע לסכומים מטורפים והחלטתי שאני לא עוצר, כמו שאמרתי - הפיאסטה הבאה בתור. תמיד פתוח להצעות רעיונות טענות ומענות - מקווה לעזור לפחות כמו שנעזרתי. -
[בלוג מצולם] שיפוץ ושיפור אופל מנטה.
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של bagira בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אליאור , בגלל שאתה מכיר אותי אתה יודע שאני סוטה. יניב , תפרסם תמונות חדשות , אני צריך תחליף לפורנו ואני עדיין מפנטז על המנטה שלך בלילות... -
לשפר פיאסטה - דעות ורעיונות.
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אם מדברים על "עין הטסטר" , אולי רצוי דווקא בגלל זה ללכת על 5 דל' רגילה? או שפיאסטה עם אגזוז גדול מושכת תשומת לב לא משנה כמה דל' יש לה? -
שונא צרפתיות מאוהב בגרמניות וכל יום אני אבחר ב-106 ראלי על פני הגולף. ושוב , אם קשה לך לזנק בעליה או לעמוד בפקק , קנה אוטומט ואל תגיד לי שידני זה יותר כיף - ידני מקשה עליך ומבחינת בטיחות עדיף שתנהג על אוטומט (כל מי שמשפט זה תקף לגביו ידע זאת).
-
האם בשקט בשקט סיאט הפסיקו לייצר את IBIZA CUPRA ??
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של Tamir FR בתוך רכב כללי
לא הפסיקו. אני עובד בבניין ליד בית סיאט בדרך השלום -
לשפר פיאסטה - דעות ורעיונות.
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
1600 אני יודע בוודאות שמאשרים לפיאסטה אין שום בעיה. אם רוב האוטו יהיה חוקי יהיה אפשר להכניס שיפורים בלתי נראים ללא בדיקה מדוקדקת עד לרמה מסוימת ולהנות מאוטו משופר ביותר החוכמה זה להגיע לרמת שיפור גבוהה בלי לעבור את גבול ה"ימשוך את עין הטסטר". אני חושב... -
ג'אנט יותר גדול - יותר מהירות יותר אחיזה , פחות תאוצה - לך תעשה חושבים , אם אתה רואה מישהו עם 16 מאושר ברשיון , תשאל אותו איפה אישרו לו את זה ולך לשם. אפשרי להכניס מנוע RS2000 אבל זה הרבה מאוד עבודה והרבה מאוד כסף , אם עוד לא קנית עדיף לקנות אסקורט בשביל זה. אם מישהו נתקל ב-ZETEC 1800 להודיע לי תודה.
-
שיפור כוח ברכב - התייעצות
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של SinfuL- בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
במידה ואתה משפר יותר מצ'יפ ודוד רצוי באמת להרכיב את הצ'יפ אחרון , מקסימום התאמה ליכולות החדשות של המנוע. אם מספיקה לך תוספת ממש קטנה של כוח אז תשים צ'יפ וזהו , למרות שפילטר פתוח גם יעלה פחות וגם יורגש יותר. -
לשפר פיאסטה - דעות ורעיונות.
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תיארתי לעצמי שאני אצטרך לפנות לאיביי... בעניין הגג של הקליפסו , אחת המחשבות הייתה פשוט להעיף אותו לקיבינימט ולהתקין חלון קבוע במקום , אם זה מותר אני מאמין שזה גם יהיה די זול , זה הרי ההיפך מלייצר לי סאנרוף. במידה ולא יאשרו לי 1800 אני אקח באמת 1600 ואשפר לו את האמאמאמאמא שלו , אולי קצת פחות , הרי 1600 יעלה כנראה פחות מ-1800 וישארו עוד כמה שקלים לשיפור (אני מקווה). טוב , בהצלחה לי , תודה רבה , אשמח לקבל כמה שיותר הצעות ורעיונות. (3 פורד לבנות ומושלמות בתמונות שרזמל הוסיף). -
לשפר פיאסטה - דעות ורעיונות.
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כן והוא רוצה על אוטו עם 230,000 ק"מ 25,000 ש"ח. אני מעדיף לקנות קליפסו , אפשר להשיג אותן מ-7,000 עד 15,000 במצב מדהים , זה היה הרעיון המקורי וזה כנראה גם מה שאני אעשה. בנוגע למנוע , ZETEC 1800 של Ford Escort XRi נותן אם אני לא טועה 133 כ"ס , ככה שרק למצוא מפירוק ולהשתיל , אני מאמין שפורד יתנו לי את האישורים מכיוון שזאת מידה שהייתה לרכב. מותר לנעול עליה 185/55R14. עכשיו השאלה מה יהיה עם ההתנהגות של האוטו , הקליפסו תתמודד עם 133 כ"ס ללא שיפורים מיוחדים? תסתכל איך קוראים לי , אני קונה מכוניות שישארו -
זה היה באיזה 11 בבוקר , האורות לא נדלקים לבד...
-
בדקתי ביררתי ביררתי בדקתי , באורוותי גרים 140 סוסים.
-
הממ...הממ...אני עובד משמרות לילה ולא ממש מכיר את המושג פקקים. ידני , לא משנה מתי איפה כמה למה איך מדוע וכיצד.
-
לשפר פיאסטה - דעות ורעיונות.
מאוהב בקורסיקה פרסם הודעה בנושא של מאוהב בקורסיקה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
נו באמת , תנו משהו! מוט מייצב? מיתלים? בולמים? (ברור שהתשובה היא כן , לכולם , אבל איפה להתחיל ותנו המלצות). אפילו אם הדיעה היא פשוט לא לעשות את זה , תגידו , לחשוב על רעיון חלופי במידת הצורך אני אצליח
