Jump to content

HondA CiviC 98

  • הודעות

    76
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי HondA CiviC 98

  1. יש אהדה לחברה מסויימת או שלא אכפת לא?
  2. עזרה אולי?
  3. שלום צהריים טובים.. רציתי לקבל ייעוץ לגבי התקנת מערכת באוטו כרגע מורכב לי רדיו דיסק פיוניר מדגם 1700 דגם מאוד ישן אבל נחמד מאוד.. עכשיו קיבלתי סאב של רוקפורד מחבר.. ואני לא יודע ממה להתחיל מגבר, רדיו דיסק,קומפונט, מכיוון שאין לי הרבה כסף להשקיע .. יש לי 1000 שקל להשקיע.. אז חשבתי לקנות רדיו דיסק פיוניר 2950 ומגבר יד שנייה מגבר לרכב B2.400.4וLightning Audio או GTO75.4 וJBL אשמח לכל המייעצים והעוזרים תודה.. דרך אגב האוטו הוא הונדה סיויק 98
  4. יש כאן מישהו שיודע?
  5. רציתי לדעת איזה תושבת יש לי באוטו מכיוון שאני מעוניין בקסנון אז אני לא יודע איזה תושבת יש לי ? תודה לעוזרים.. האוטו הונדה סיויק 98
  6. אם זה כך אני מעוניין לקנות שני קיטים של קסנון.. תעדכן אותי..
  7. חשבת אולי על הקליאו אוטו חמוד מאוד חסכוני ודי חמוד חיצוני! וזול כמובן!
  8. תודה על העזרה אבל אשמח לעוד תגובות!
  9. צהריים טובים, ברצוני לקנות קומפוננט לרכב שברשותי ואני לא יודע אם הוא ייכנס במגשים הקידמיים הקומפוננט הוא ו6.5ואינטשוMorelוDotech MKII 6ו אני יודע שהמידה במגש שלי היא 6.5 אבל קיבלתי חוות דעת שיש צורך בוופר דק או משהו כזה הרכב שבו אני מעוניין הוא הונדה סיוויק 98 . אשמח מתגובות של בעלי ניסיון תודה!
  10. רמקולים די נחמדים.נשמעים היטב ללא הגברה אם אתה מוכן להשקיע ולהוסיף תקנה את הפלוס 6&9 של מורל .!! ולגבי החברה r&y בעיקרון חברה זולה מכיון שדי זבל סיני תחסוך ותקנה משהו מקצועי יותר.!
  11. לדעתי אחלה ר"ד איכותי המון פונקציות בקיצר שווה קנייה..!!
  12. בעיקרון זבל סיני וזול עדיף שתשקיע עוד קצת כסף ותקנה מגבר איכותי כמו ,jbl,rockford
  13. למישהו יש מושג מה האתר של פיוניר ישראל או בעולם?!
  14. לדעתי אחד המכשירים החזקים שיצאו לפיוניר איכות מעולה והמון כיוונים..!!
  15. יש גם בקניון הגדול פ"ת נחמד מאוד שמה מומלץ!!
  16. לא מכיר את LG כמתמחה ברדיו אבל תתחדש ותהנה.!
  17. תודה לכל העוזרים אני יבדוק זאת.!!
  18. הונדה הא'צבק זה אוטו ספורט ?????? מה עם דגם vti הוא גם לא ספורט?
  19. נראה טוב מאוד אהבתי. רק פעם הבאה תיזהר קצת יותר ..
  20. שלום צהריים טובים אני מעוניין לקנות מורל פולס 6.5 יד שנייה איך אני בודק אם הקומפוננט טוב ? ובלי בעיות?(חוץ משמיעה.)
  21. הונדה סיויק 98 6*9 מאחורה קדימה 6.5
  22. איכות הצלילים בקנווד יותר טובה והם רמקולים יותר אמינים תיקח תקנווד
  23. צהריים טובים מההגה לפי דעתי תבדוק בולמים!
  24. רגע שרושמים נגיד בקומפוננט שהוא 100 וואט rms זה כל אחד או שתיהם ביחד?
×
×
  • תוכן חדש...