שלום צהריים טובים..
רציתי לקבל ייעוץ לגבי התקנת מערכת באוטו כרגע מורכב לי רדיו דיסק פיוניר מדגם 1700 דגם מאוד ישן אבל נחמד מאוד..
עכשיו קיבלתי סאב של רוקפורד מחבר.. ואני לא יודע ממה להתחיל מגבר, רדיו דיסק,קומפונט,
מכיוון שאין לי הרבה כסף להשקיע .. יש לי 1000 שקל להשקיע.. אז חשבתי לקנות רדיו דיסק פיוניר 2950
ומגבר יד שנייה מגבר לרכב B2.400.4וLightning Audio או GTO75.4 וJBL
אשמח לכל המייעצים והעוזרים תודה..
דרך אגב האוטו הוא הונדה סיויק 98