Jump to content

HondA CiviC 98

  • הודעות

    76
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי HondA CiviC 98

  1. מי אמר אמר שאי אפשר להוציא ממנוע D 300 כ"ס פתחו יוטוב. תראו סירטון אני פשוט לא מוצא אותו כרגע..
  2. חבר'ה המטרה של הפורום הוא לעזור לא לייבש ולענות תשובות מרגיזות ומבאסות תסבירו לה פשוט ויפה.. ואם אתם לא יודעים את התשובה אל תגיבו פשוט.. יום טוב.
  3. הג'אנט השחור הוא חמישה ברגים הוא לא יתאים לך על פי התמונה אם כן יש לך גם כזה 4 ברגים.. ! ותתחדש ופרוייקט מעולה..
  4. בכסף הזה את מסוגלת לקנות אוטו שנה יותר גבוה ושהביטוח והאחזקה שלו גם יהיו יותר זולים למרות שאני חולה על הונדה.. וזה רכב אחד האמינים שיש על הכביש.. | שמח אם עזרתי קצת..
  5. ערב טוב! לא זכור לי בדיוק בפרטי פרטים אבל תיכנס לאתר של הונדה ויש לך שמה הסבר מפורש איך ומה ולמה? http://www.hondaclub-il.net/ שמחתי לעזור לילה טוב.
  6. א.תתחדש ותהנה.. ב. השוטר לא ביקש קבלות כי גם לי קרה משהו דומה..!?
  7. שבת שלום.! לרוב אין השלכות משמעותיות וגם כמעט ואין אם אתה עושה את זה אצל בעל מקצוע..! יעלה לך בסביבות ה4.. 3 וחצי אלף שקל.. לא עדיף למכור את האוטו ולקנות קולט ידנית?..
  8. לדעתי לא שווה לך כל הטירחה הזאת ועוד במיוחד באוטו חדש ומדהים כזה ..! תמכור אותם . ותביא גודל אחר .. זו הצעה שלי..! יום טוב..!
  9. חחחח תודה רבה לכולם...!!
  10. רמקול רגיל 2 חוטים מתחברים אליו..תודה על ההסבר..
  11. התקציב הוא בערך 500.. אבל גם לא כרגע.. אני די לחוץ בכסף.. לחברה יש יום הולדת
  12. את האמת אני לא כל כך מבין כמה סלילים? כי אני עוד לא בקיא בעניין האודיו אבל אשמח אם תסביר לי...?.
  13. 400 נקי למה 500 ? הוא לא 15 אינץ".?.
  14. יש המלצות למונו ?..
  15. הוא מוציא 400 rms נקי?. תודה על העזרה אז כרגע הוא בכלל לא מנוצל הוא מחובר על מגבר 2 ערוצים של פלטינום אודיו מגבר קטן וחביב .. תודה לכל מי שעזר .. המשך יום טוב..
  16. הוא היה מורכב במערכת של גיסי לפני 5 שנים הוא 12 אינץ ותיבה די קטנה.. יש לך אולי קישור לאתר של רוקפורד ותודה על העזרה..
  17. לאחרונה קיבלתי מגיסי סאס של רוקפורד רציתי לדעת אם מישהו יודע את נתוניו של הסאב הזה ?? אני מוסיף תמונה.. בכיתוב הלבן הקטן רשום he2 האינפורמציה שקיבלתי עליו היא שמאוד ישן וחזק ..
  18. אשמח לקבל עוד תגובות זה ממש דחוף לי.!
  19. לאחרונה קיבלתי את הוופר של הפולס ואת הטויטרים שלו עכשיו ברשותי הונדה סיויק 98 כידוע והוופר של הפולס לא בדיוק נכנס יש הצעות לבנייה פשוטה .. וגם תמיד חשבתי שהגודל שלי ברמקולים מקדימה הוא 6.5 מתברר שלא! גם אשמח לדעת איזה גודל נכנס לי מקדימה תודה לכל העוזרים ושבת שלום!
  20. וקומפוננטו6.5ואינטשוLightning AudioוB1.65Cו חבר יכול להיות משיג לי אותו במחיר זול אשמח לקבל חוות דעת מאנשים שהתנסו בו או שמעו עליו.! תודה ולילה טוב אורי!
  21. בקשר לסאב שלח לי הודעה פרטית יש לי הצעה בשבילך.!.
  22. ה' ישמור.. מזל שאין הרוגים..!. כנראה הנהג קרא עיתונים אחח רק בישראל דברים כאלה חולים ..!
  23. הצמיגים נראים איכותיים וספוטיבים במיוחד נראים ממש טוב..! אין מצב לייבא מידות יותר קטנות ?? כגון המידה הפופלרית. 185.65.14
  24. כן יש לו שתי יציאות למגבר...! והרמקולים שיש כרגע באוטו הם מקוריים של הונדה סיויק 98 שדווקא מאוד נחמדים..!
×
×
  • תוכן חדש...