אני חושב שזה מומלץ ואפילו חיוני להתנתק, לא ניתן להקדיש את מלא תשומת הלב לרכיבה, ותוך כדי לנסות להתרכז ברשימת הקניות שבת הזוג מקריאה לך בנייד...
זה עלול לגבות מחיר יקר מדי לטעמי.... ( אלא אם אתה שליח, ואז זה עדיף מקסדת חצי מונחת על הקודקוד... ופלאפון באוזן )