שלום לשוכני הפורום,
השאלה האם מוצדק\נכון\פרקטי להיות בעליו של אופנוע ספורט בארצנו הבעיתית משהו, עלתה אצלי.
ואני בטוח שרבים מכם חשבו על כך לפני...
אני עומד בפני החלטה (שעלולה להשמע תמוהה) בין רכישת אופנוע ספורט, או רכישת אופנוע שטח.
אני באמת ובתמים אשמח לשמוע מכם האם לפי דעתכם יש הצדקה לרכוש אופנוע ספורט
בארצנו נטולת המסלולים, הדרך החוקית היחידה לתת גז ללא חשש יכולה להתממש רק בשטח ( או אצל השפיץ ) ולמרות האהבה הגדולה שלי לאופנועי ספורט, אני תוהה האם אפשר לנצל אותם מבלי להסתכן בשלילה\מעצר\פציעות גוף קשות ?
והאם זה כדאי בכלל לאור כל הפרמטרים (הגרועים חיבים להודות שקיימים פה )
ברור לי שיש סיכון ברכיבת שטח אגרסיבית, אבל עדין, אין ממש מקום להשוואה בין שטח, לבין גז חזק בסדום ערד.
אני אשמח לקבל תגובות.
תודה