אחרי המתנה ממושכת ודחיות רבות, עבר לבסוף חוק הספורט המוטורי. הצלחנו לתפוס את האנשים שמאחורי החוק ההיסטורי, ולשאול כמה שאלות...
פול גז - מגזין אופנועים בגובה המשקף
אם אתה אומר שיש עוד קצת אוויר, בהחלט שווה לנסות FAST ולחסוך את הגרר. דחוף את המסמר היטב למקומו, קרא את ההוראות על הבקבוק ובהצלחה. באופן עקרוני, אם המצב לא גרוע ואין ברירה, אפשר לנסוע גם מאות קילומטרים עם FAST, אבל לא ממש מומלץ - FAST זה רק לעזרה ראשונה.
אתה לא חייב לת"א - יש מוסך גם באזה"ת של כפר-סבא, וגם בכניסה הדרומית של הוד השרון. כל מוסך אופנועים יידע מה לעשות.
יש תמיד עליות וירידות בקצב המבחנים, ולא תמיד זה בשליטתנו. יש גם קשר ישיר לזמינות אופנועי המבחן של היבואנים.
בכל מקרה, התקופה הקרובה לפחות, תהיה עשירה הרבה יותר במבחנים.
אני בספק.
התקדמות בתנועה צפופה דווקא מחייבת תגובת מנוע מדויקת, לינארית וצפויה, ולא אופי "עצבני" והספק סופי גבוה. לצלוח את איילון בשעות הבוקר/אחה"צ העמוסות, אין כמו V טווין גדול, שבו סגירת גז גם מפיקה האטה.
תודה לכולם
כן, כל מבחן בפול גז לאופנוע כביש כולל בממוצע כ-600 ק"מ של רכיבה. על אופנועי תיור (בימר GS, למשל) אנחנו עושים כ-800 ק"מ. משעמם? ת'שמע... עבודה מחורבנת, אבל מישהוא צריך לעשות אותה...
ה-ZX12 לא נבחן בפול גז.
ליטל יקר... האזרח בקושי סיים את "סטטיסטיקה והסתברות ב' " על 60, וגם זה לא בניסיון הראשון.
אז אם הוא רוצה לראות בפול גז כל מיני נוסחאות עם אותיות יווניות, הוא יאלץ לספקם למערכת עצמאית. תודה.
Y Y Y דמעות ההתרגשות שעלו עכשיו לאזרח...
את הפתיח של האיים האבודים האזרח שמע אולי 10 פעמים, מתוך ציפייה שבסוף יתחיל "רואים 6 6" או לפחות איזה שידור חוזר של "זהו זה".
אגב.. איפה אלפרד?
ל---א נכון!! ראית וונדר-וומן בגלל לינדה קרטר?
לא בגלל העלילה המורכבת ולחימתה העיקשת (אחחח... איך שאני אהבתי אותה מתעקשת ... ובכל הכוח... כן.. כן.. תתעקשי לינדה.. תתעקשי...) ברשעים?
:biglaugh:
אחחח.. לינדה אהובתנו... הגעגועים...
ניסיון שלי עם שמני גיר סמיכים במיוחד (דוגמאת 120), לא היה מוצלח. אולי באנגליה זה טוב, לנו פשוט יש יותר מדי אבק וחול, והעסק הופך לעיסה לא סימפטית.
לא חסרים תרסיסים יעודיים לשרשרת. גם קל ונוח לשים, לא משפריץ, ואין צורך לנגב.
על ZX9, שרשרת החזיקה לי 42,000 ק"מ, ואני אפילו לא חושב שאי פעם טרחתי לנקות אותה. ריסוס שבועי, וזהו.