שמר
-
הודעות
14,585 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שמר
-
מבזק חדשות : מלבדך, יש עוד כמה יצורים אנושיים בעולם. אחוז הרגישים ללקטוז בקרב כלל האוכלוסייה הוא קטן בכל קנה מידה (לא מבטל את האחוז הזה, אבל זה בטח לא "רוב").
-
גם בארץ "דגמי השנה שעברה" זולים יותר ויש מבצעים פה ושם. באופן כוללני, המחירים לא שונים בהרבה, למעט מבצעים, כפי שכתבת. לא לשכוח את עניין האחריות ששווה כסף, גם אם מדובר באחריות של חנות בודדת או משהו בסגנון. עדיף מכלום. נעילה של סמסונג - לא מדוייק לגבי כל מפעילה אירופית, אלא מארצות גוש ה-EU ועוד כמה ארצות. ראה בתמונה. בשבדיה לא תוכל לפתוח מכשיר שנקנה באירופה, למשל: בכל מקרה לא תוכל להפעיל מכשיר שנקנה מחוץ לישראל בלי להפעילו קודם בחו"ל - מיועד לצמצם יבוא אפור.
-
יש כאלה שמכינים ארוחות על הפלאנג' במנוע, אפילו ידו של בנצי הייתה במעל. יש מצב שרזמל התבלבל.
-
התפלקה לי הספרה 5.
-
מה זה זה? איפה יש בכלל "תריס אוויר חוזר" במזגן ביתי?
-
1. אף אחד לא ניסה להרוג אותו. הוא נפגע בעת שנהג הריינג' נמלט (כמעט כתבתי "על נפשו", אבל בסיטואציה שנוצרה זה עלול בהחלט להיראות כך בעיני הנהג), לא בעת נסיון חיסול ממוקד או משהו דומה. 2. ה"צדיק" הנחמד (וכנראה נכה כעת) הוא תושב ארה"ב, אבל: א' - מעולם לא ניסה לקבל רשיון רכיבה (נהיגה) על אופנוע. ב' - לא קיבל רשיון נהיגה כלל מאז 1999, בגלל שלא שילם דו"חות עבר. ג' - רשיון הנהיגה שלו נשלל עד 2017 בגין שורה של עבירות תנועה ברחבי ארה"ב (כלומר הבחור נהג להתפרע במגוון מקומות ומדינות) בהיותו בשלילה. The Registry of Motor Vehicles told the newspaper that while Mieses was a resident of the State, he never had a "valid Massachusetts driver’s license for a passenger vehicle and has never applied for a motorcycle license". According to the registry records, Mieses had applied for a learner’s permit in 1999 and 2000, but he wasn't able to obtain a full license "because he failed to pay fines imposed after he was ticketed for speeding in Lawrence in 1999". The Boston-based news daily also discovered the following information about Mieses: "Since 1999, he has been ticketed by police 16 times, in Lawrence, Methuen, Roxbury, Andover, and New Hampshire, according to registry records. In June, the Registry notified the National Driver Register that Mieses was a habitual traffic offender whose right to drive in Massachusetts was revoked until 2017, records show." בקיצור - על פי מה שפורסם עד כה, יש בליבי מעט מאוד צער על מה שקרה לו. אלא אם יוכח אחרת, מבחינתי הוא אשם עד שתוכח חפותו. העבר התעבורתי שלו, הזלזול בחוקים ובעונשים וקרבתו לריינג' רובר (אחרת לא היה נפגע, ראה שאר האופנועים שהיו באותו אירוע ולא נשרטו) מראים להבנתי שמדובר בעבריין מועד. לא מנסה לשפוט אותו, אבל אל תבקש ממני לגלות אמפטיה כלפיו. (במאמר מוסגר אכתוב לך שיש ברשותי רשיון לאופנוע, לו הייתה לי קואורדינציה מעט טובה יותר אין ספק שהייתי מתנייד על 2 גלגלים ובכביש אני תמיד מנסה לחשוב בצורה "אופנועית" למרות ההתניידות בקופסת פח. אין קשר בין חיבה לאופנועים לבין סלידה מערסים ועבריינים שהם במקרה רוכבי דו-גלגלי).
-
זה משפט המפתח לדעתי. בוודאי שיש פרטים כאלה ואחרים שחלב לא עושה להם טוב, כמו שיש כאלה שבוטנים/אגוזים לא עושה להם טוב. חלב עיזים, למשל, כנראה בא יותר טוב למערכת העיכול האנושית, אבל מצד שני, לך תגדל מספיק עיזים בשביל כל כמה מיליארדי האנשים בעולם. בנוסף לכך - חלב פרות בא, כידוע, מהפרה. פרה הופכת בשלב כלשהו לסטייק ובלי זה - המין האנושי ממש יחדל מלהתקיים. דבר אחרון - גם שוקו עושים מחלב פרה. אתם יכולים לדמיין מה היה קורה לו מחר היו מפסיקים לייצר שוקו? אין דרך אחרת לתחזק 27 אינץ' במצב בריא.
-
די נו, אתה מקבל חשבונית מס על הקניה. אתה באמת חושב שכל המוסדות מטומטמים ומניחים לסחורה מוברחת (מכל סוג שהוא) לחמוק להם מתחת לאף בצורה כזו? אם אתה מדבר על מישהו שמוכר 5 מכשירים בבית, אז אפשר לקבל את זה, אבל חנויות מסודרות לא יתעסקו אם זה וגם אם כן, הן ייפלו מתישהו.
-
טסנו איתם לפני 3 שבועות לארה"ב. החברה הכי טובה שיצא לי לטוס איתה (לא טסתי עם החברות המזרחיות שנחשבות לטובות בעולם ולא עם EMIRATES, אבל מלבדם, יצא לי לטוס עם כ-100 מחברות התעופה הקיימות, האמן לי), רק Brussels airlines נתנו להם פייט טוב מבחינת נוחות ואיכות המטוסים והשירות. בשד"ת באיסטנבול אף אחד לא מסתכל עליך, גם אם תדבר בעברית בקולי קולות. זה שארדואן ודאבוטולו הם שני כלבים שנובחים בכל הזדמנות על ישראל, לא צריך לפסול את כל התורכים.
-
הבאת את שני החריגים היחידים, כאשר אצל אפל זו החמדנות של איי-דיגיטל ובנקסוס זו מדיניות המחירים הנמוכים של גוגל סטור (לא רלוונטי כרגע, אין נקסוס 4 למכירה ונקסוס עדיין בתעלת הלידה. סמסונגים וHTC למיניהם יעלו בארה"ב בערך כמו בישראל (בעיקר בגלל הייבוא המקביל. סמסונג עושים מהלך של קיבוע פתיחת הטלפון רק בארץ ה"מוצא" - כלומר אם קנית S4 בהולנד למשל, תוכל לפתוח אותו רק בהולנד, רק אח"כ הוא יהיה סים פרי). כיוון שהמס על טלפונים בישראל הוא נמוך (מע"מ), ההפרש קטן, אם בכלל.
-
אפילו העיניים הזקנות שלי רואות הבדל...
-
אל תהיה YNET או WALLA, לא "צרו עליו מאות", אלא כמה בודדים (עצרו כמה עשרות אופנועים בודדים, מתוכם אפשר לספור את האקטיביסטים על כף יד אחת או שתיים). למרות האמור, לא הייתי נוהג אחרת מבעל הריינג', בוודאי אם האישה והילד היו באוטו. לטעמי זה בהחלט נופל בגדר "הגנה עצמית". גם כמה אנשים בודדים, אם מספיק אלימים, יכולים לגרום נזק בלתי הפיך ואף מוות.
-
אמא שלי נהגה להגיד שהרומנים נחשבים ל"מרוקאים של אירופה". אכן, היה לה דוד שנראה כאילו יצא לפני רגע מסרטי המאפיה, עם לבוש תואם, חותם מלך (מזהב, כמובן) על האצבע ושאר גינונים בסגנון "הסנדק".
-
מצטער, אלה לא אופנוענים, אלא סתם חוליגנים שבמקרה הם על שני גלגלים. רובם המוחלט של רוכבי האופנועים בארה"ב הם שומרי חוק באופן שלעיתים מוציא אותך מדעתך. אין חיתוכים, אין נסיעה על השוליים (הכוונה לא לאלה שנוסעים בקו ישר ובמהירות סבירה בפקקים, אלא לאלה שטסים חצי מילימטר ממך תוך סיכון חייהם) זגזוגים ושאר מרעין בישין שחלק גדול מהאופנוענים בארץ לוקים בו (מצטער, לא מבין מה הקשר בין זה שנהג ממוצע "לא רואה" את האופנוענים מסביבו לבין ההשתוללות שנתקלים בה לא פעם). לצערנו, אל האופנועים הצטרפו בשנים האחרונות רוכבי אופניים חוליגנים לא פחות ואיטיים הרבה יותר (יוצרים גם הפרשי מהירות מסוכנים). ברמזור הם יעמדו בסבלנות מאחורי מכוניות, יסעו במרכז הכביש באותה צורה בה נוסעת מכונית, לא יידחפו לנתיב שלך ויתנו לך את זכות הקדימה בצמתים/כיכרות. רובם, אגב ובניגוד לתדמית הפרועה של פעם, רוכבי הארלי/קאסטומים שונים. לעומת זאת - רק בשבוע שעבר נתקלתי בניו ג'רזי בשניים שלושה פרחחים בדיוק מהסוג הזה: אגזוז פתוח לרווחה, סל"ד בשמיים, זיגזגים בלי חשבון, משחקים עם נהגים אחרים כולל עצירות פתע שגרמו סטיות. מיטב הנוער... קשה לי לחשוב על תגובה אחרת מזו שנקט בה נהג הריינג' (היה ברכב עם אישה וילד, להזכירכם) מאשר לברוח כאשר חבורה של עשרות אופנועים מאיימים מקיפה אותו, במיוחד אם מדובר ב"בן מיעוטים" (הנהג היה ממוצא אסייתי, לפי מי שקראתי). לא מצדיק או מעודד פגיעה כלשהי באופנוענים, גם אם הם משתוללים - אבל נראה לי שהאיש חש פחד אמיתי לשלומו ולכן נהג כך. מפתיע אותי שמרדף כזה מתנהל לאורך כ"כ הרבה זמן על כביש מרכזי כ"כ במנהטן (הכביש המערבי של האי, על הגדה המזרחית של ההדסון) בלי שיש ולו ניידת מסכנה לרפואה. הם בד,כ שורצים בהמוניהם באיזור.
-
המשחקים נתמכים בכל מכשיר. Region קשור להקרנת סרטים (DVD/Bluray). למיטב זכרוני אין שנאי חיצוני לסוני, אלא מקבל מתח מרשת החשמל וספק הכח הוא פנימי. בכל מקרה - סוני רושמים בוודאות על הקופסה (לפחות ב-PS3 היה כך) רק 110V, אך בפועל אין בעיה לשים גם 220. דווקא בטלוויזיות ראיתי שהם תומכים 110-240. כמה דגדג לי להביא Bravia Full HD בגודל 40". 430 דולר + מס (יחד כ-460). גם עם מע"מ זה עדיין זול מאוד מול "ישפאר", רק עם ההובלה הייתה לי בעייה (למרות שמבחינת מס. מזוודות/משקל הייתי בסדר). הסיכויים שמסך כזה יקבל פ33ה בדרך לא קטנים, גם בקרטון המקורי.
-
אם יש לך ביטוח חיים על סכום גדול מספיק, אז במקרה כזה אשתך תוכל לסדר להם הסעה עם לימוזינה עם הגן. נפטרת מהבעיה (תרתי משמע) וגם פתרת אותה.
-
לפחות במברגה של בוש, המגעים של הסוללה חבויים בתוך מעטה פלסטיק. מטען "חכם" לא יתאים.
-
אמנם תיראה דבילי לפחות כמו ההוא בתמונה, אבל אם אתה לא גר בסדום והגן בערד, שווה לשקול גם את הפתרון הזה:
-
זכית. כשהמלצתי לך להיפטר מהאוטו חשבתי שכבר וידאת שאכן הראש(ים) הלכ(ו). לא ממש ברור לי למה מחליפים מכסי שסתומים, אלא אם מדובר רק על האטמים.
-
האבא. בהתחשב בעובדה שבאותו בוקר הספקתי להשאיר את הגרוטאה במוסך, לקנות כלי עבודה (בוקסה 36 מ"מ, אם זה חשוב למישהו), לקנות את שני הרכיבים, לנסוע ברכבת ועדיין להגיע לעבודה בפיזדלוך לפני 09:30, אני מרוצה גם אחרי ששדדו אותי. זמן שווה גם הוא כסף, אתה יודע...
-
בשעה טובה המטען של המברגה שלי (בוש אימפקט 10.8V GDR) התפגר לו. מקבל 220V אבל לא מוציא מתח טעינה כלשהו. פיוז בכניסה תקין. העניין הוא כזה: מטען כזה חדש עולה בערך 200 ש"ח. אני לא רואה תיקון כלשהו שיעלה הרבה פחות, אם בכלל. בנוסף, גם המגעים בכפתור הפיכת הכיוון (ימין/שמאל) מזייפים והסוללות הן בכ"ז בנות 5 שנים. אמנם עובדות בסדר, אבל אני מניח שהן לא ישרדו לנצח. השאלה, (או העזרה ונחמיה הנחוצים) היא אם יש מישהו מהאלקטרונאים בחבורה (באיזור המרכז) שיכול לעזור לי לאבחן מה לא בסדר במטען תמורת סכום סמלי? אם אני מתחיל להתעסק עם תיקונים אצל בעל מקצוע, ברור לי שכלכלית כבר משתלם לקנות חדש. ההשתתפות אסורה על מנהלים בעלי מאתייםחמש לבנות לשעבר (הבעלות, לא הצבע. אם הייתה לכם לבנה וצבעתם אותה לירוק בקבוק, זה בסדר) ובני משפחותיהם.
-
התשובה בגוף השאלה...
-
על פי תקדים הps3, לא תהיה שום בעיה לנגן משחקים בתקן NTSC על מכשירים שנקנו בארץ (הבאתי איתי כמה, כולל פיפא14). הספק תומך 220v, למרות שעל הקופסה רשום 120 וולט בלבד. הרומני רשם באיזה פוסט קודם שאם פותחים את המכשיר רואים על מעגל הספק שהוא אוניברסלי ואין שום בעיה.
-
שילמתי מחיר מופרז של 25 שקלים על שני הרכיבים. אם הייתי מחכה שסימן טוב יפתח את החנות השעה היתה 08:20), הייתי גורם לאיחור שלי ושל עוד חבר לעבודה בסדר גודל של שעה לפחות. 25 שקלים מהווה פשרה מצויינת, בדיוק כמו נקסוס 4.
-
בשוקו זה עוד יותר גרוע. תנובה כבר חתכה 20 אחוז מהסוכר. בסוף עוד יתנו לך לשתות חלב.
