יש לי הרגשה שאנשים פה כל הזמן מחפשים הזדמנויות לרדת על השוטרים.
אני לא שוטר , וגם אין לי חברים שוטרים, ככה שאני באמת אובייקטיבי.
יש חוק , והוא ידוע לכל הנהגים החדשים , לא שמת שלט , תשלם את הקנס!
לא שמת לב שנפל השלט , זאת בעיה שלך ולא של השוטר.
אם אתה יודע שיש בעיה עם השלט , תטפל בזה.
ולא לדעתי הוא לא צריך להתחשב בך , כי אני בטוח שאם היה אכפת לך והיית יודע שזהו חוק שאוכפים יותר , היית שם לב שהיית מסתכל במראה שהשלט נפל.