Jump to content

y_heffels

  • הודעות

    160
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי y_heffels

  1. y_heffels

    גולף קבריולט

    לפי ידיעתי את הגולף 1 החלו לייצר רק ב74 , וקבריולט ב 79, קצת מוזר שבמודעה נתון 1967 , כנראה התבלבל הבחור.
  2. אני בטוח שאם היית מקבל קנס כל פעם שהשלט נפל, היית מוצא דרך שהשלט לא יפול. זה לא צריך להיות כזה קשה
  3. יש לי הרגשה שאנשים פה כל הזמן מחפשים הזדמנויות לרדת על השוטרים. אני לא שוטר , וגם אין לי חברים שוטרים, ככה שאני באמת אובייקטיבי. יש חוק , והוא ידוע לכל הנהגים החדשים , לא שמת שלט , תשלם את הקנס! לא שמת לב שנפל השלט , זאת בעיה שלך ולא של השוטר. אם אתה יודע שיש בעיה עם השלט , תטפל בזה. ולא לדעתי הוא לא צריך להתחשב בך , כי אני בטוח שאם היה אכפת לך והיית יודע שזהו חוק שאוכפים יותר , היית שם לב שהיית מסתכל במראה שהשלט נפל.
  4. השברולטים החדשים הם גם לא בדיוק "שברולט" , חוץ מהסמל רכב קוריאני עם מדבקה של שברולט , ותראו איזה יופי הם נמכרות אח"כ האנשים מסתובבים ומבסוטים שהם קנו שברולט , עבודה בעיניים!
  5. תרגום: תיאור הרכב: טרנזיט מכבי אש , מידיים אוהבות , לצערי לא היה לי זמן לטפל בו כנדרש. בימים הקרובים הוא מבטל לו את הרישום היה לו טסט עד 1/2004 רשום בסטטוס אספנות { H-Zulassung} אין התייחסות למיקום הרכב.
  6. אשמח לעזור בכל שתצטרך אם תרצה אני מדבר גרמנית שוטף , אוכל לעזור לך בטלפוניידה, בירורי בירוקרטיה ובבירורים מהארץ
  7. סטטוס אספנות לא נועד כדי שתיסע איתו לעבודה ותחסוך כמה גרושים. המדינה, בזכות יוזמתו של מועדון החמש הורידו את תעריפי הביטוח לרכבי אספנות בכדי לאפשר להם להחזיק את הרכבים בנוסף בתור תחביב.
  8. יש לי מספר חלקים , אם תהיה מעוניין שתמצא לך את הפיגו
  9. y_heffels

    הרישיון החדש- שאלה

    ועכשיו שמתי לב שמאחורה כתוב לי גם ליד התמונה של B מ 2002 , אז מה זה התאריך הזה? טעות?
  10. y_heffels

    צביעת רכב ב-2 צבעים

    Arlekino קראו לזה
  11. y_heffels

    הרישיון החדש- שאלה

    מאוד מוזר הסיפור הזה , כי אני הוצאתי רישיון ב2002 , דבר שגם רשום ברישיון הישן
  12. קיבלתי את הרישיון החדש, ומאז אני רק מבולבל. קודם כל ישנם 9 סעיפים שונים שעל אף אחד מהם אין הסבר על משמעותו. אחד הסעיפים תקוע איפושהו בצד שמאל למטה, בלי קשר לעולם. שום דבר הם לא יודעים לעשות כמו שצריך? נוראי פשוט! האם מישהו יודע על איזה תאריך מדובר בסעיף 4A ? רשום לי שם תאריך כלשהו ומכיוון שאין הסבר אין לי מושג מה משמעותו. 15.3.2004 תאריך הוצאת רישיון זה לא , יומולדת גם לא, יכול להיות שזהו התאריך שבו עוברים את הקורס ריענון לאחר שנתיים רישיון או משהו כזה? את דף ההסבר כבר זרקתי כך שאין לי איך לבדוק את העניין.
  13. אני לא יודע מה ה"פרינץ" הזאת מזכירה לי בדיוק , מקדימה קצת הכלאה של קרמן גיה ופורשה , ומאחורה במיוחד בצבע כסף משהו בסגנון אסטון מרטין. בכל מקרה מעורר השראה, כל הכבוד ובהצלחה
  14. אם תשימו לב ההגה של כל הרכבים בצד שמאל, כמו באירופה.. כלומר , יבוא אישי... מעניין כמה מיסים משלמים ביפן
  15. לחברה שלי יש שיער חלק ארוך וגולש, ןשאנחנו נסענו ב304 קבריולט לשעבר השיער שלה יותר התעופף לכל הכיוונים מאשר כמו בסרטים אחורה .... אותי זה הצחיק
  16. בהחלט מרשים
  17. אהלן קארספורום, אני עושה עבודה על הקשר בין גיל לבין לקיחת סיכונים בנהיגה(עבודה בסוציולוגיה) התשובות לשאלון צריכות להיות במספרים בין 1 ל- 4, (1- לא נכון, 2- לא כל כך נכון, 3- די נכון, 4- נכון מאוד) אלו השאלות: גיל הנבדק:24 1. כשאני מתקרב לרמזור ירוק מהבהב אני מאט. 4 2. בזמן נסיעה ב"נתיבי איילון" איני נוהג מעל 90 קמ"ש. 3 3. אף פעם לא הייתי מעורב בתאונת דרכים. 4 4. איני מדבר בפלאפון בזמן נסיעה ללא דיבורית. 4 5. אני תמיד מאט כאשר אני מתקרב למעבר חצייה. 4 6. אף פעם אני לא עוקף כאשר יש קו לבן רציף. 4 7. אני מקפיד לנהוג בנתיב הימני. 4 8. כשיש תמרור עצור, תמיד אני עוצר עצירה מלאה. 3 9. איני נכנס לצומת לא פנויה אפילו שהרמזור ירוק. 4 10. אם שתיתי כוס אחת של משקה אלכוהול איני נוהג. 4 11. איני נוהג כאשר אני עייף מדי. 3 12. איני נוהג עם מוזיקה רועשת מדיי 3 13. כאשר אני מתקרב לסביבה שיש בה ילדים, אני מאט. 4 14. אני מקפיד שהנוסעים איתי יחגרו חגורת בטיחות מאחור. 4 15. אני מקפיד לעקוף רק מצד שמאל. 4 16 אני משתדל לא לדבר בפלאפון או לכתוב הודעות SMS בזמן נהיגה. 3 17. אני ממעט בעקיפה תוך כדי נהיגה. 2 18. בכביש בו מספר נתיבים אני מקפיד לנסוע בנתיב הימני. 4 19. בעת נהיגה בתוך העיר איני נוהג יותר מ 70 קמ"ש. 4 20. בזמן פקק אני לעולם לא נכנס לצומת שאינו פנוי, גם אם הרמזור ירוק. 4
  18. מה ליגיטימי?!?! אלא אם כן אתה חונה במקום שקריטי שייגרר משם שום דברמצדיק פריצה לרכב שלך!!! הכוונה לבתי חולים , סכנה מיידית לציבור... שייתנו קנס! מוגדל אפילו, אפשר להרתיע ולתת קנס מוגדל של לדוגמא 1500 ש"ח , ואז אני בטוח שאף אחד לא ייחנה באיזורים הללו. ממש קולומביה פה..
  19. זה לא נכון ... מוניות במוו אומנם לא נפוצות כמו מרצדס , אבל בהחלט תראה אותם מסתובבות ברחבי אירופה... אני אישית ראיתי מספר לא מבוטל של במוו סדרה 3 ו 5 מסתובבות בגרמניה
  20. חבל שאין מורי נהיגה עם מרצדסים
  21. אם לא תחזור על זה שוב, לא ייקרה כלום...
  22. חבר'ה אני בשוק! אני לא מאמין שאתם מדברים על זה כאילו זה הדבר הכי הגיוני בעולם!! זה לא חוקי! ואסור@@@ מה זאת אומרת שהגרר פורץ לי את האוטו כדי להעביר ל D??? איפה אנחנו תגידו לי?? בקובה? אני במקומך הייתי הולך ותובע את הגרר ומוציא ממנו אלפי שקלים! באיזו זכות הוא פורץ לך לרכב?!?! שיייתן דוח ! מה זה? מדינת משטרה?!?!?! ומה אם היו לך דברי ערך ברכב? מה זה השטויות האלה תגידו לי? פשוט ביזיון! בושה וחרפה
  23. מה זאת אומרת הנסיעה עולה יותר? בחיים לןא שמעתי דבר כזה המונה רץ יותר מהר כי זה מרצדס?!
  24. אתה רציני??
  25. אולי פשוט תחכה ל2010:-)
×
×
  • תוכן חדש...