אז מכרתי את הפיג'ו
בקרוב אני אהיה סטודנט והתניידות מסויימת תהיה הכרחית.
מכיוון שתמיד היתה לי מן הרגשה שרכב חדש זה סוג של בזבוז כסף... אתה מגיע מ אלף ל-בית וזהו, אין אופי אין חוויה נוספת{אפשר גם לנסוע באוטובוס}
אני די מתלבט לגבי הקנייה הבאה...
התקציב לא גדול ואמור להניע אותי לעבודה , אוניברסיטה ובחזרה..
השיקול כרגע הוא ווספה,
האמת שווספה ישנה היתה החלום שלי ואז נפלה עלי משמיים הפיג'ו והחלום של הווספה המתין בצד.
ההיגיון אומר ווספה חדשה , בלי תיקונים עם אחריות ובלי כאב ראש.
הלב אומר ווספה סופר 1965 { מה אני יגיד לכם, בא לי הדבר האמיתי}
העניין התקציבי ללא ספק תופס מקום חשוב בהחלטה. אני רוצה שהווספה תהיה לא פחות ממושלמת.
בקשר לשיפוץ של רכב רגיל אני יודע בערך את הסדר גודל ולכן הכיוון הוא ווספה.
המטרה היא לקחת ווספה ולשפץ אותה לגמרי למצב תצוגה, לא פחות!
ווספה חדשה מהחברה 50 סמק אמורה לעלות 16000 ש"ח
כאמור ההתלבטות היא ביו השניים.
האם 16000 שקל לדעתכם זהו סכום הגיוני לשיפוץ?
זהו המקסימום שאני מוכן להקצות.
אם זה אפשרי הבחירה תיטה לכיוון השיפוץ
כבר מצאתי ווספה ביד 2 ב 3500 שקל , כלומר 12500 נטו לשיפוץ מקסימום.
אין לי ידע טכני , את רוב החלפים אני יוכל להביא באופן אישי מחו"ל, העבודה הרצינית תינתן לבעלי מקצוע, את הדברים הקטנים אני יעשה לבד
אני לא מוכן להתפשר על פחות משיפוץ מושלם.
לכן אם התקציב לא מספיק אני יאאלץ לדחות זאת לעתיד.