Jump to content

y_heffels

  • הודעות

    160
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי y_heffels

  1. זה מועדון רכבי אספנות שהבסיס של החברים במועדון הוא של עובדי חברת התעופה לופטהנזה זאת השנה השנייה שאני משתתף במדידת זמן הזאת עם אבי , המדידת זמו מתבצעת בעיירה "פרסברג" שעל נהר הריין המטרה היא לעלות את ההר [ 3.3 קילומטר } כמה שיותר מהר ובאופן שיוויוני , כלומר אם במקצה הראשון עלית אותו ב 3 דקות במקצה השני המטרה שלך היא לעלות את ההר שוב פעם ב 3 דקות בדיוק מי שמתקרב לתוצאה הראשונית מנצח , השתתפו בערך 200 מכוניות ממספר מועדונים בגרמניה וגם הרבה אנשים פרטיים שפשוט באו ליהנות
  2. ירד גשם בסוף שבוע הזה , אני רק החלקתי בסיבוב אימונים הראשון , לבחור הזה היה קצת פחות מזל ......
  3. .......
  4. ועוד כמה תמונות...
  5. שלום לכולם עד עכשיו מטעמי עצלנות רק עלעתי בפורום ולא פירסמתי שום תגובה התירוץ היה אין לי זמן וברגע שיהיה לי משהו מעניין אני אפרסם אותו ובאותה הזדמנות אני גם יציג את עצמי הזמן כנראה הגיע. בבעלותי זה כחצי שנה פיגו 304 קבריולט אני גם רשום במועדון החמש למרות שבגלל עבודה אני לא יכול להגיע למפגשים בימי שישי ולכן אתם גם בטח לא מכירים אותי אבא שלי גר בגרמניה , הקים את המועדון אספנות של לופטהנזה בגרמניה ואפילו עשה ראלי מגרמניה לישראל בשנות התשעים שבו נפגשנו עם מועדון החמש...... וממנו בעצם האהבה לרכבי אספנות , בבעלותו מספר מכוניות וכבר מרגע ילדותי בגרמניה למדתי לאהוב אותם התמונות הם תמונות מלפני חודש ממדידת זמן שהשתתפתי בה עם אבא שלי ב הר פרסברג בגרמניה אני בפורשה 912 טרגה סופט ווינדו { שהיתה גם בישראל!!!! } והוא בספידסטר אני מקווה שתיהנו כמה סרטים שהעליתי ליו טיוב : http://www.youtube.com/results?search_query=PRESBERG+2007&search=Search ותמונות:
×
×
  • תוכן חדש...