y_heffels
-
הודעות
160 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי y_heffels
-
הנתיב השמאלי מיועד לעקיפה בלבד , לאחר העקיפה עליה לחזור לנתיב האמצעי
-
אני חושב שכל אחד מאיתנו כבר קיטר לעצמו על המצב. אם נתחיל לפחות בפורום הזה, ונקפיד כל אחד לעצמו על כללים בסיסיים בכביש , זאת תהיה התחלה מצויינת! אם כל אחד מאיתנו יאיר לחברו הקרוב , אפילו רק ע"י מתן דוגמא אישית , אולי נצליח להרחיב את המעגל. לא צריך להתחיל ולהתפלצן , אבל אם הסביבה שלך תראה שאתה בתור חובב מוטוריקה { ואפילו סתם בתור בן אדם} עוצר במעבר חצייה , וההולך רגל מנפנף לך כאות לתודה , לך תדע , אולי זה יימצא גם חן בעיניו. המודעות לא מספיק רחבה , אם אנשים יידעו, אולי גם יינהגו בהתאם. אנשים חושבים שמעבר חצייה זה בגדר המלצה ... אם כולנו נגיד , שאי אפשר לשנות , המצב בטוח לא יישתנה, אם לפחות בתור התחלה כל מי שזה חשוב לו גם ייפעל לפי הדעות וההשקפות שלו , השיפור ייראה.
-
המצב בכבישים הוא נוראי , אגרסיבי , וכמו בטבע החזק שורד. אני מאמין שהשינוי צריך לבוא קודם כל מאיתנו חובבי הרכב, נכון שקל להאשים נהגים אחרים ולתרץ, גם לי... נכון שזה יהיה מוזר לא לעקוף מימין שבנתיב השמאלי נוסעים על שמונים ולא מפנים את הנתיב. נכון שזה יהיה קשה לחכות חצי שעה בכניסה לצומת , כי פקוק ואף אחד לא נותן לעבור. בואו נתחייב אנחנו פה , אחד לשני שאנחנו נתן דוגמא , שאנחנו ננהיג את השינוי! אם נצליח לגרום לאלה שלא נוהגים כמו בני אדם להרגיש שהם "העוף המוזר" אולי נצליח. אני חושב שאנחנו מספיק בשביל להתחיל. בואו נוותר למי שמנסה להשתחל לנו לתוך הנתיב. בואו לא נכנס לצומת עמוסה ונגרום לפקק ובלאגן גדול יותר. בואו נהיה קצת יותר סבלניים גם שאנחנו נורא ממהרים. בואו נחכה עוד 2 שניות עד שצופרים , כי בינינו ברוב המקרים הנהג מלפנינו יודע שירוק ברמזור. שינוי מתחיל בקטן , והוא צריך להתחיל מאיתנו, אם נקפיד כל בן אדם לעצמו זוהי רק שאלה של זמן. בואו נפסיק לדבר ונתחיל לעשות !!
-
כמה חברים הינו בחניה טיפה ברקסים ואז.. רשמו תלוחיות (תלוחיות = את הלוחיות) רישוי
y_heffels פרסם הודעה בנושא של astra turbo בתוך רכב כללי
תגידו , לא חבל על הרכב?? לא אכפת לכם??? מילא זה היה האוטו שלך , אני בטוח שההורים שלכם לא יודעים מה אתם עושים עם הרכבים . ולגבי הכותרת , אם הנדברקס נחשב " בחניה , טיפה ברקסים....." אני רוצה לשאול מה זה לפי דעתך ברקס רציני??? -
מחכה כבר לאוטומוטור לראות ב LIVE
-
מעריב של היום...
-
התייעצות - סוחר רימה אותי, מה לעשות?
y_heffels פרסם הודעה בנושא של danceoflife בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא יאומן האוטו נראה ממש טוב, לא קשה ליפול פה בפח. כל הכבוד לך! -
כמה מתוכם היו "קאיין" ?
-
1.3 מיליון ש"ח והיא שלכם, 4 מתוך 10 שהוקצבו השנה לשוק הישראלי כבר נמכרו . על ה 6 הנותרות מסתבר שיש הרבה מועמדים. כל הכבוד להם למכור בישראל 10 חתיכות בשנה, אני זוכר לפני 10 שנים שמבחינת פורשה 10 חתיכות בכלליות בשנה היו הישג , הם לא עמדו בזה וסגרו את הסוכנות.
-
רוב סוכניות הרכב מבקשים לרכבי הספורט מינימום גיל 25 ו3 שנים רשיון תן תאריכים ומיקום יותר מדוייק אני יוכל לחפש ולתת מידע יותר קונקרטי. חוצמזה עדיף שתבדוק גם מהארץ , לרוב המחירים יותר אטרקטיביים { AVIS או SIXT }
-
לדעתי היוזמה מבורכת, ככל שזמן המלווה גדל רמת הנהיגה והניסיון ייגדל. הביטחון שאתה מקבל בעת הוצאת הרישיון לא תואם את הסיכון בכבישים שפשוט לא מודעים אליו בגיל 18. לפי דעתי צריך לתת רישיון כבר בגיל 15 עם מלווה 3 שנים , האחריות היא על המלווה ועל הנהג החדש יהיה פיקוח צמוד. לאחר 3 שנות ניסיון הנהג מודע הרבה יותר {למרות שזה גם לא מספיק} לסכנות ולמגבלות שיש לנהג. לכל רכב סטנדרתי על הכביש יש המון כוח , ובגיל צעיר מדי וללא ניסיון קשה מאוד להעריך את הרכב ולהיות מודע לכוח העצום שלו. יש יותר מדי משתנים, כאלה שלא תלויים בנהג עצמו שצריכים להיות מוכנים אליו { בורות בכבישים , גשם , נהגים אחרים }
-
אולי הוא חשב שבגלג שהגלגלים לא במקביל ל"אדום לבן" הוא לא יקבל קנס
-
אותי זה ממש מפחיד ומזעזע לראות ככה את המשטרה חסרת אונים.
-
מה הבעיה בעצם ברכב שעבר תאונה אם הוא תוקן כראוי?
-
התמרורים מוצבים בכבישים בהם המהירות מוגבלת. ישנם עוד כבישים בהם אתה יכול לנסוע ללא הגבלת מהירות , המהירות נתונה לשיקול דעתך לפי תנאי הדרך
-
כואב הלב... מקווה שהיא תצוץ איכשהו
-
שרות הלימוזינות של רני רהב ושימוש ברכב אספנות ל"ביזנס" - שירשור מאוחד
y_heffels פרסם הודעה בנושא של FunkyP בתוך רכבי אספנות
זה פחות לגיטימי כי פה המטרה העיקרית של הרכבים זה ביזנס, ולא תחביב -
ישבתי עכשיו שעה וקראתי את כל השרשור... אני חייב לציין שאני פשוט בהלם אני לא מאמין ולא האמנתי בחיים שדבר כזה יכול לקרות. תמיד שמעתי " לא לקנות מסוחר" , אני פשוט חשבתי שהוא"ידפוק" עלי קופה... ימכור את הרכב ביוקר וזהו.... ממש כואב לי לשמוע דברים כאלה. אני שוב חוזר על עצמי כי אני לא ימצליח להביע את זה בצורה אחרת... אני פשוט בהלם שיש דברים כאלה. איך לסוחר הספציפי אין בושה לעמוד מול הקונה כאילו כלום לא קרה... אני יכול לתאר לעצמי שמישהו מרמה אותך ובורח... אבל בן אדם שהוא סוחר ויש לו עסק פעיל ועומד ככה בלי בושה זה בלתי נתפס..
-
ה ABS עובד , יצא לי פעם אחת שנתתי ברקס חזק{ כמובן שלא במכוון } אבל ה ABS פעל... יכול להיות שה-ABS פועל רק בצורה חלקית ושהנורה נדלקת הוא כביכול במצב "לא תקין" ואחרי שהוא נכבה הכל שוב בסדר? זה אפשרי? על מוסך רון כבר שמעתי.... המון המלצות וגם דיברתי איתו אישית.. נראה לי בחור נחמד.. את הטיפול הבא אני בהחלט שוקל לעשות אצלו.. "ונורת חיווי של מערכת הבלמים דולקת" אני לא חושב שיש לי נורה כזאת?!?! איפה היא נמצאת? בכל מקרה , חוץ מנורת הABS שום דבר אחר לא נדלק....
-
אהלן... בזמן האחרון נדלקת לי מדי פעם נורת ה ABS הכתומה... מה זה בעצם אומר? אני רוצה לציין שבשום שלב{ שלאחריו הנורה דולקת} לא לחצתי חזק מדי על הברקס למצב שהABS פעל... ה ABS מתפקד בצורה תקינה... מה הנורה בעצם רוצה להגיד לי??? שה ABS בהיכון? שה ABS לא מתפקד??
-
מעניין כמה עולה ביטוח מקיף
-
לא נראה לי שזאת חברה אחרת חוץ מפולקסווגן... זה יותר מדי ברוטאלי. יכול להיות שזה באמת פרסומת של הטוארג החדשה, ויש איזה טוויסט שעוד לא גילו לנו.... בכל מקרה הפרסומת ללא ספק מעוררת מודעות.
-
אורות מהבהבים בכביש מהיר - פקק לפנייך
-
אני חובב גרמניות , אני אהיה חייב לומר פולו...
-
אולי זה לא המקום הנכון מבחינת הפורום... למרות שהדין דומה לדין של רכב... אני רוצה לקנות ווספה פיאג'ו 125 חדשה... המחיר שלה הוא בסביבות ה-22 אלף פתאום גם נתקלתי במשומשות , דבר שהעיר את עיני... מודל 2007 עם 4000 ק"מ על השעון כבר עולהרק 17000 השאלה שלי היא בעצם מה החיסרונות של לקנות אותה משומשת?? הרי גם המשומשת חדשה { 4000 ק"מ } הפרשי המחיר נובעים מהרצון של לקנות חדש { ללכת לסוכנות , לקרוע את הניילונים....}? מבחינת המצב של הקטנוע הרי שאין הבדל! נכון? האמת שלא מעניין אותי בכלל אם אני קונה אותה חדשה לגמרי או משומשת.... לי חשוב האמינות שאני קונה רכב חדש , ושיש לי את השקט ללפחות כמה שנים... מה אתם אומרים? { כמובן שאני יעביר את הווספה בדיקה מקיפה לפני הקנייה} יש עוד איזה היבט שאני מפספס?
