Jump to content

eran gt

  • הודעות

    51
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eran gt

  1. במוסקוני יש אופציה לשלוט באופציות של הdsp על מגבר נוסף וכך תוכל לעבוד על הסט אקטיבי וגם לשלוט על מגבר נוסף שיעבוד לך מונו , קיים גם דגם שהוא 6 ערוצים לסידרה שציינת ,אבל הוא בהספק נמוך יותר .
  2. בשימוש עם הFIIO X7 שמוחבר לdsp אתה לא צריך מכשיר ,כיוונים יפתרו לך הכול !!!
  3. ראיתי כמה עבודות של ישראל "ג'וניור הבחור מקצועי פלוס +פלוס וגם בניית תיבה שבנה בפורד פיאסטה של חבר בפורום אריק ברמה גבוהה מאוד ,ממליץ מאוד!!!
  4. יש את השליטה מההגה באלי אקפרס מתחבר בקונקטור בתוך ההגה ועובד ללא בעיה מותקן אצלי , היום רוב מכשירי הפיוניר \קנווד באים אם שליטה על ההגה מובנת , https://www.aliexpress.com/item/multifunction-steering-wheel-control-button-for-mazda-3-steering-wheel-button-car-steering-wheel/32793540248.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d7hgFIW
  5. יש את הפולישר גם במתח 230v באתר כימיקל גייס ארה"ב למי שמעוניין במכונה שלהם
  6. ערב טוב לכולם יש ביעקובי בפתח תקווה autoglym super resign polish ב59 שקל היום ראיתי וקניתי
  7. הקופון עדיין עובד נבדק עכשיו end15
  8. דניאלס אשמח לפרטים על הבחור שמוכר את המכונה אם אתה לא מעוניין ובשמחה אם ארכוש להשאיל לך אותה ליום , בחינם כמובן תודה
  9. למכירה סוזוקי גימיני שנת 99 אוטומט יד חמישית 210 אלף קילומטר בבעלותי 4 וחצי שנים, הרכב שמור מאוד ומטופל בקפידה רבה המון תוספות כגון אזעקת ביפר רב-בריח ,קולר חיצוני לגיר (גיר במצב מעולה אחרי שיפוץ מקיף) , פילטר אוויר k&n in box ,מכסה מנוע ומראות דמוי קרבון, משענת יד בהתאמה לריפודי הכיסאות ומשענות עור , דלתות הרכב וריצפת הרכב בדאינמט (חומר איטום ) לשיפור הסאונד ומניעת ובידוד רעשים מבחוץ , בנית בדלתות לזוג רמקולים 6.5 בכל דלת , ועוד חמוצים מחיר מבוקש 25 אלף ש"ח גמיש עקב קבלת רכב חדש , ערן נייד: 057-6 תמונות : חל איסור מוחלט על פרסום קישורים במודעות המכירה. כל מידע נוסף ו/או תמונות יש לפרסם אך ורק בגוף ההודעה!
  10. שלום אם אתה לא מרבה על הנסיעה בשטח באופן קבוע שים צמיגים 50\50 = פחות צריכת דלק יותר אחיזה בכביש יותר זולים בקניה וכמו שכבר נאמר פה בשטח ה 100% זה "עולם אחר בעיקר בבוץ מנסיון אישי שכבר הרכבתי סט100% שני מאז שקניתי את הגימני
  11. תודה
  12. שלום לכולם מצאתי למכירה ב ebay סט בולמים וקפיצים לגימיני של חברת pro comp *רציתי לדעת את חוות הדעת שלכם על הבולמים והקפיצים האם מישהו מכיר את החברה? *איזה הגבהה רצוי בגימיני 2" או 3"? *האם שווה את המחיר ? תודה רבה על העזרה (-:* ! קישור למוצר: http://cgi.ebay.co.uk/NEW-SUZUKI-JIMNY-3-lift-kit-with-PRO-COMP-shocks_W0QQitemZ220496052490QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item335696c10a#ht_1118wt_1108
  13. שלום מאוד רצוי משופר" מכיוון שאלו לא שיפורים ש"הורסים "אלא רק מועלים לרכב בולמים והגבהה =נוחות וגובה יתרון בשטח.נעילה =פחות מאמץ ושבירה של מכלולי הרכב(בגימיני צריך להתרגל לנעילה בעיקר בגז בסיבובים אבל שווה את זה מנסיון)....
  14. תאמין לי שלא כייף להיות שם מנסיון. אתה סתם " אוכל את הלב " (-:
  15. eran gt

    ML320 תסתדר בשטח?

    שלום בתור בעל ml 320 שנת 200 בנזין וגם בתור בעל גימני . הרכב לא כ"כ רע בשטח קל עד בנוני ועושה את העבודה .יצאתי להרבה טיולים איתו והוא עבר יפה גם במקומות שהקינג של חבר התאמץ יותר לעבור ,מקסימום הגימיני יסחוב אותו ..(-: אם יתקע ...
  16. יש סיכוי גדול שיש כמו שאמרו לs.g אלקטרוניקה תמיד יש להם מלאי ישן במחסן . מנסיון אישי איתם תתקשר לברר !
  17. שלום יש בטירה ליד כ"ס מוסך שמתעסק בזה מקצוען ואחלה מחירים לעומת גנות ושאר המקומות שבדקתי שסידרתי אצלי הוא נימצא ממש בכניסה
  18. שלום רב תתחדש לפני הכול ,אחלה אוטו! לגבי המיקום המקורי בקייק פאנל אפשרי להכניס דיי בקלות גם רמקול 5.25 כל מתקין מנוסה יעשה לך את זה אם אתה כ"כ אוהב סאונד ומשאיר את הרכב לתקופה ולא רוצה לעשות בנייה בדלתות (אני שמתי בגימיני בכל דלת שני וופרים של 6.5 אבל זה אני! אז מהתרשמות מהעבודה של יוסי דווקא בזה הייתי משקיע ונותן לו לעשות לך קיק פאנל של 6.5 !!! לגבי מיקום המגבר אני שמתי אותו בתא מטען על הקרש המקורי עם סגירה מעץ , לגבי סאב וופר תעשה חלונות שחורים מאחורה וגם על הזכוכית האחורית כמו רוב הגימינים כך שלא רואים כלום וסאב 10 אינץ מספיק שם כך שהוא נכנס בלי שום בעיה .תעשה איטום בדלת האחורית אם אתה שם סאב כי קרטון של שישיית קולה פחות מרעיש מהפח בגימני (-:
  19. פעם ראשונה שלי במפגש, היה 10 =אנשים 10 ביי ושבוע טוב לכולם
  20. יש את האלפיין דגם cde-103bt טיפה יותר יקר מהתקציב אבל משתלם להוסיף עוד כמה גרושים . והוא בעל דיבורית מובנת של parrot וusb חיצוני
  21. שלום לגבי ה9886 אחלה של מכשיר יש לי ונהנה ממנו כמו כן גם נורא ידידותי לתיפעול . תריץ חיפוש בפורום עליו כמו שאני עשיתי ליותר מידע. שבוע טוב
  22. שלום לכולם אחריי שעקבתי אחרי שירשורים על השירות של אפריל גם אני התאכזבתי ורכשתי מכשיר 9886 מחו"ל למכשיר הייתה בעיה שלא היה מתחבר עם ה imprint אחרי עשרות נסיונות שנכשלו ועזרה של כמה מתותחי הפורום פניתי לאפריל שסידרו לי בעיה מכנית במכשיר בתשלום סמלי (פחות מ100 שקל) דווקא המכשיר תוקן תוך שבוע במחיר של בדיקת מעבדה אני דווקא הופתעתי לטובה מהם!
×
×
  • תוכן חדש...