Jump to content

eran gt

  • הודעות

    51
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eran gt

  1. בלנטרה המכשיר יושב פנימי אתה צריך לפרק את כל הקונסילת הפלסטיק יש שני ברגים בבית המאפרה מקווה שעזרתי
  2. למכירה מגבר 4 ערוצים תוצרת איטליה חדש בקרטון כולל האחריות audio system f4-380 מחיר 1700 שח http://www.caraudiodirect.co.uk/product_info.php?products_id=4710
  3. למכירה מגבר מונו בלוק helix hxa1000qx תוצרת גרמניה למבינים בלבד מחיר סופי 1600 שח http://www.audiotec-fischer.com/englisch/firma/download.html
  4. המערכת נמכרת עקב גניבת רכב במחירי קניה באירופהhttp://http://www.phase- evolution.de/produkte.asp?p=subwoofer&view=detail&grp=6&ser=44&nr=1360112&lang=DEלמכירה1.סט קומפננט שלhx165 תוצרת גרמניה audio-system2.מכשיר רדיו די וי די jvc kd-avx 1חדש עדיין בניילון קורא מולטי זון 2.מגבר של audio system f4-600 חדש בקרטון כולל אחריות של היבואן בארץ 3. 2 סאבים של היו בשימוש שבוע באריזות העץ שלהם כל סאב כזה נבדק בבדיקה ידנית phase Aliante 12 מגבר dio systemf2-500http://http://www.audio-system.de/audio/f
  5. בתור אחד שהיה לו את המגבר הזה בממצב 2 אוהם הוא מתחמם ומתנתק אז אם אתה מוריד אותו באומים תוריד את הכיסיו הקידמי וחבר לפקודה מאוורר 12v של מחשב אצלי זה עזר מקווה שעזרתי
  6. יש לי מכשיר ששולט באייפוד האייפוד מחובר לaux השאלה שלי היא כזאת אם אני שם מסך האם יש להשיג כבל שיוציא גם תמונה למסך אם כן אז אני חוסך קניית dvdוהמון כאב ראש בצריבת סרטים תודה מראש ערן
  7. למכירה מגבר של audio system חדש תוצרת איטליה 1800 שח סופי http://www.audio-system.de/audio/
×
×
  • תוכן חדש...