Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. האאוטלנדר עדיף ‚ גם מרווח יותר וגם חסכוני יותר ‚ הבעיה עם קיה שיש המון רכבים יוצאי ליסינג שגומרים לו על המחירון .
  2. מה שמפחיד בגל ההצתות הזה ‚ שהכל מתוזמן והיו אנשים שחיכו ליום פקודה (חוק המואזין) ‚ כל המדינה בכאוס מוחלט ‚ מה יהיה חאס וחלילה אם יעשו דבר כזה בזמן מלחמה ?
  3. UP ‚ מי שמחפש רכב נדיר ומיוחד ( יש רק 10 כאלה) ובמצב חדש זאת ההזדמנות .
  4. יש שם שוטר ופקח באופקן קבוע 7\24 ‚ לרכבי העובדים ‚ אם זאת לא עבירה חמורה אז מוותרים (יש להם מדבקה של עובד המקום) כל מי שאין לו מדבקה או תו נכה ‚ מקבל כמו גדול .
  5. Daniel.K

    ג׳יפון עירוני

    אם הוא לא בקטע של להשתולל עם התקציב ורוצה רכב אמין פשוט וזול לתחזוקה שיילך על הסוזוקי ‚ או הקורסאובר או הוויטרה ‚ הם גבוהים אמינים ויחסית זולים .
  6. http://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%90%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9C%D7%A0%D7%93%D7%A8-2014-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%E2%80%93-%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D
  7. האוטלנדר לא הרבה יותר יקר ‚ הוא חסכוני ומרווח מהקיה ‚ מה הבעיה עם ההמלצה ?
  8. אתה רציני ? יש לך מלא כאלה יד ראשונה בפחות כסף ‚ את הרכב שהם הציעו לך אפשר לרכוש בפחות מ-20K עם העבר שלו .
  9. מה קשור הדיזל למנועי הבנזין ?
  10. תבדוק את האאוטלנדר ‚ מימה שאני בדקתי הכי מרווח והכי חסכוני בקבוצה הזאת ‚ מה גם שאמור להגיע CX5 (מחודש) שניראה מצויין וכנראה גם הטוסון טורבו .
  11. ניראה פשוט מצויין ‚ רק חבל שהם לא עוברים כבר למנועים קטני נפח עם טורבו .
  12. תבדוק את האאוטלנדר ‚ מימה שאני בדקתי הכי מרווח והכי חסכוני בקבוצה הזאת ‚ מה גם שאמור להגיע CX5 שניראה מצויין וכנראה גם הטוסון טורבו .
  13. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?604671-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%90-%D7%90-%D7%99-%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%97%D7%95%D7%91%D7%A8
  14. מאיזה איזור אתה ?
  15. לך על הנירו ‚ זול יותר ‚ פחות מצועצע ‚ חסכוני הרבה יותר ‚ אחלה תמורה .
  16. תבדוק גם את הXC60 ‚ מאוד מוצלח .
  17. תגיד מה לגבי הטריפל ? גולן הולכים על זה או שזה ירד מהפרק ?
  18. תקום סוף סוף שגרירות בי-ם ?
  19. מה קורה פה ? גולן טלקום לא סוגרים\מוכרים ? גולן טלקום החלה בהרשמה מוקדמת לטריפל שיכלול שירותי טלויזיה, אינטרנט וטלפון קווי. http://www.golanbox.co.il/
  20. יש בפורום נציג של קיה ?
  21. רק פגוש זה שטויות ‚ צבע בגג זה כבר משהו אחר .
  22. הרכב לא משפחתי ‚ בלי אחריות (בעיות גיר) ‚ מגרשים יש ויש כמו שאנשים יש ויש ‚ אני אישית מעדיף מפרטי ולא ממגרש .
  23. כל מוסכי הילוך שישי מטפלים ביונדאי .
  24. סיד או אפילו פורטה מאוד מומלצות ‚ אמינות ‚תחזוקה זולה ‚ לא יודע עם יש סטיישן .
  25. לגמרי ‚ זולה לאחזקה ‚מאוד אמינה ‚ מתאים למה שאתם מחפשים .
×
×
  • תוכן חדש...