Jump to content

alfa_romeo11

  • הודעות

    134
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alfa_romeo11

  1. ו-BOSS נחשבת לחברה טובה?
  2. אבל רגע שמעתי מכמה מכרים שיש שתי חברות, BOSS וBOSE אחת חיקוי ואת מקורית, זה נכון?
  3. וואלה תודה. עוד מישהו אולי? חוות דעת על שני הרמקולים?
  4. והפירמה? BOSS? הם נחשבים טובים ברמקולים לרכב?
  5. איך הרמקולים האלה? http://www.need4sound.co.il/Product.asp?Pid=6904&Cat2Cat1ID=3181&Cat2ID=0 שווים קנייה? והאם הם עדיפים על הפיוניר 400?
  6. כן כן תעשה את זה וגם תשים לו ספויילר ענקי כזה של פרודרייה וריגר יפה כזה קדימה ומאחורה וחלונות כהים. אה ותשים גם שטיחים אלומיניום ועשה אולטרה כחולה. NOT
  7. אני חושב שאלעד 106 צודק, אבל אפשר לעשות משהו יותר קל ולעשות כמו בfaq בפורום אודיו, ששם יש את כל הלינקים לשאלות הכי נפוצות ששואלים בפורום ולינקים לשרשורים עם הסבר לכל מני חלקים ברכב וכו' וכו'. אם היה אפשר לעשות דביק ומשהו כזה זה יהיה נחמד :-)
  8. עוד לא נהגת על האוטו ועוד לא החלטת איזה אוטו בכלל אתה הולך לקנות וכבר החלטת שחסר לך כוח ושאתה רוצה לשפר?
  9. שאלה לי אליכם חברים יקרים: אני מחפש רמקולים אחוריים של רוקפורד, חיפשתי בכל האתרים הידועים למכירות פומביות ומה לא, אבל לא מצאתי... אולי מישהו יכול לתת לי איזה אתר שמוכר רמקולים של רוקפורד, לא חייב במכירה פומבית. אה ועוד שאלה לא ממש קשורה לנושא... מה זה אומר קומפוננט? רמקולים קדמיים יעני?
  10. זה רק אני או שהאחורה שלה מזכיר קצת אימפרזה?
  11. ALFA ROMEO אלפא נוסדה בתחילת המאה, ע"י ניקולה רומאו, יזם צעיר שקנה בתחילה מפעל לטרקטורים בשם אלפא וכשנמאס לו מטרקורים הוא החל לייצר מכוניות שעם הזמן הפך למפעל מצליח ולמותג של מכוניות איטלקיות אקזוטיות. הסמל של אלפא מורכב משתי חלקים, אחד מהם זה הסמל של משפחת לומבארדי מאיטליה, זהו החלק עם הדרקון שיש עליו אגדה שהוא היה בלתי מנוצח ושאף אביר לא הצליח לנצח אותו, והחלק השני, הצלב, זהו הסמל של העיר מילאנו שבאיטליה. עשיתי בסוף הלימודים שלי פרוייקט על אלפא... :-) נ.ב: ALFA - ראשי תיבות של משהו... לא זוכר מה....
  12. alfa_romeo11

    זכויות שוטרים. . .

    אסור להם לעשות אחריך מרדף, אבל נגיד והם עשו ויש משפט, בגלל המצב הבטחוני הלא מזהיר שיש במדיה שלנו, הם יכולים לטעון לפח"ע (פעילות חבלנית עוינת) ועל זה כן יכולים לצאת למרדף... כמו כן לא בטוח לעות בזמנים אלה מרדפים כי כמעט כל הזמן יש באויר מסוקים בשעה של של התרעות בטחוניות שזה כמעט תמיד...
  13. לי הייתה התלבטות בין האלפא, הבימר וה407. בהימר נראת לי קטנה מדי ולא מיוחדת, אהבתי את העיצוב של ה407, אבל חברה... אלפא זה אלפא...
  14. תודה.
  15. אז יעני אין אלפא 33 1.5 שהיא לא בוקסר?
  16. שוטטתי קצת באתר אבל אין שם מפרטים טכניים של המכוניות...
  17. שלום לכולם. חיפשתי בקארפוליו וגם בפארקרס ולא מצאתי את התשובה לשאלה שלי אז החלטתי להפנות אותה אליכם: מה ההבדלים במנועים של האלפא 33 יש 1.5 רגיל ו1.5 בוקסר מה ההבדל בינהם?
  18. איך להגיע מהבקעה לדוגית אני לא יודע כי אף פעם לא נסעתי משם, אבל מה בדיוק הקשר בין פארק מים לדוגית?! דוגית זה כולה חוף רגיל, יש שם בימי שישי מסיבות טובות וכל הצפון הולך למסיבות האלה, אולי תה מתכון לדוגה שזה עוד אפשר לקרוא לו פארק מים (גם כולה יש שם 2 מגלשות...)
  19. alfa_romeo11

    תאוריה בשלילה?

    אני הולך ללמוד על חשבון הצבא. זה יכול לשנות משהו?
  20. שלום לכולם! השאלה שלי היא כזאת: יש לי שלילה שתגמר בעוד 55 יום, ואני מתחיל עוד מעט ללמוד על משאית. יש לי יום שני תאוריה, יעשו לי בעיות במשרד הרישוי?
  21. אלי האנה לא צריך איזה muscle car??
  22. לא יאהבו פה בדיחות שואה אה? לא משנה דווקא היו לי כמה טובות...
  23. יש לאבא שלי רכב בדיוק כזה שנת 2001 מנוע 2000. הרכב יציב בצורה שבלתי תאמן הוא מגהץ סיבובים כמו כלום. אוטו נוח, מאובזר היטב, בנסיעה פרועה הוא טוחן דלק כאילו אין מחר וגם בנסיעה בתוך העיר לא חסר לו. כדאי לבדוק מערכות חשמל לפני הקנייה כי זו יכולה להיות חתיכת מכה... דוגמא, מנגנון לאחד מהחלונות חשמל עולה 2000 שקל כל חלון. בקיצור, לפי דעתי אוטו שנותן תמורה למחיר היחסית זול שלו, מנוע חזק, גיר משוכלל (הילוך ראשון - 70 קמ"ש בשש וחצי אלף טור). אלחה קנייה, אם האוטו המדובר במצב בכני טוב תלך על זה. מור.
  24. Skoda octavia TDI למרות ה90 כ"ס שרשומים לה היה לה סחיבה שנראתה יותר
×
×
  • תוכן חדש...