רציתי לשתף אותכם במקרה שקרה לי אתמול.
אני, שלוש חברים שלי וחברה שלי שתזכה לחיים ארוכים, נסענו אתמול לק"ש לשחק קצת סנוקר (אני מצפת), בדרך חזרה כמה קילומטים מהיציאה מק"ש (קריית שמונה) אני נוסע בערך 120 (כביש יש ודוח 120 זה בהחלט סביר לכביש הזה) פתאום אני קולט רכב שהיה בנתיב הנגדי החליט, אני ממש לא יודע למה, לסטות לנתיב שלי, כנראה שהוא נרדם או שהוא התעסק במערכת, ואני קולט אותו מתקרב אלי במהירות ולא חוזר לנתיב שלו, בשנייה האחרונה שברתי את ההגה לנתיב השני והוא כנראה התעורר או שהוא קלט מה הולך לקרות, והחליט לחזור לנתיב שלו גם, ואני בעוד שבירה של ההגה ירדתי לשוליים וממש בסנטימטרים פיספסנו אחד את השני. אני לא האמנתי כמה זה היה קרוב וכמה היינו קרובים למוות בטוח, רק אחרי שכל העניין נגמר. ואני גם לא האמנתי איך האוטו שלי לא איבד שליטה ולא הסתחרר כי ממש שברתי את ההגה בפרעות ב120 שלוש פעמים ואפילו חריקה אחת לא שמענו מהגלגלים. אחרי בערך דקה שהתחלתי לעקל את זה הבנתי כמה מזל היה לי וכמה שהאוטו הציל אותי.
אם חברים שלי לא היו תופסים אותי ולא היו נותנים לי, הייתי מסתובב ומז**ן אותו במכות!!!
וזהו, חוויה שבטוח אני לא ישכח בזמן האחרון..
להתראות לכולם ושבוע טוב. תנהגו בזהירות,
מור .ו. צפת.
אה ושכחתי, הרכב שלי הוא סיטרואן קסנטיה 2001 2.0