מה הסרט ..?
כשאתה מתקרב לאותו תמרור משולש \,/
אם אין אף אחד אתה יכול להמשיך לנסוע !
אם יש מכונית שמתקרבת לאותו צומת אתה חייב לעצור או להאט !!! תלוי במהירות הרכב שמתקרב !!!
בטסט זה אחד הדברים הכי חשובים .. רואים איך אתה משתלב בכביש ישר !
בטסט עצמו עדייף לעצור תמיד ... אני כמובן כבר משתלב כמו גדול בשוונג אבל לפעמיים אין מה לעשות חייבים לעצור !!
יום טוב !