מנשמע אנשים?
אז זה הלך ככה: אתמול בערב בשמונה בבוקר הורדתי את אחי הקטן לבית ספר שלו, והייתי בדרכי לבית ספרי. בדרך לבית ספר אישה בלמה בפתאומיות באמצע הכביש בגלל איזה נהג מונית מזד**ן שהחליט להוריד נוסע באמצע כביש סואן עם נתיב אחד ואני ברוב טפשותי כנראה שלא שמרתי מספיק מרחק מהאישה שנהגה באיזה קליאו לבנה ונכנסתי בה מאחורה. יצאתי לראות מה מי מו שראינו שאין נזק רציני החלטנו להפגש ליד הבית ספר ונחליף שם פרטים. החלפנו פרטים הכל טוב ויפה, עכשיו אני לא ידעתי שהיא בלמה בגלל המונית כי לא ראיתי את זה, עכשיו כששאלתי אותה למה היא עוצרת באמצע הכביש היא אמרה לי שזה היה בגלל הנהג מונית. כמובן שהנהג מונית נמלט משם ישר אחרי התאונה והאישה ברוב חוכמתה לא טרחה לרשום את המספר שלו ולא ראתה אפילו לאיזה חברת מוניות הוא שייך, היא הייתה עסוקה בלצרוח עלי שלנהגים כמוני אין מקום על הכביש ושהיא הולכת להתקשר למשטרה בגלל איזה חוק שהיא המציאה אחרי שהיא שאלה אותי כמה זמן יש לי רישיון ואני עניתי לה שחצי שנה והיא החליטה שאני עדיין צריך מלווה... בכל אופן צעקות הדדיות ופה ושם, טוב נגמר הסיפור היא הולכת... אמרתי סבבה בטח אני יקבל טלפן מהסוכן ביטוח שלי היום מחר אבל ממי קיבלתי טל'? משטרת ראש פינה שאמרו לי שאני מוזמן לחקירה יום ראשון על הבוקר, שאלתי אותם למה המשטרה מתערבת פה והשוטר ענה לי שהאישה שנכנסתי בה החליטה להבדק במיון ולהגיש נגדי תלונה. עכשיו אני יודע שהיא רוצה או לדפוק אותי או להוציא כסף מהביטוח והשאלה שלי אליכם זה מה יעשו לי יום ראשון בחקירה? יקחו לי את הרישיון?
נ.ב. היה לי רק צד ג' ועכשיו אני צריך לגייס 5000 ש"ח על הנזק לאוטו שלי... בעסה...