op21
-
הודעות
132 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי op21
-
מהמצלמה יוצא לך 2 חיבורים. 1 - וידאו (צהוב) 2 - מתחים (חוט אדום וחוט שחור). בד"כ דרך שקע. חוט שחור אתה מחבר למינוס קבוע ברכב. חוט אדום אתה מחבר לפלוס של הרברס. חלק מהמסכים היום עדיין לא VIDEO SENSE ולכן עדיף ליתר ביטחון להריץ גם קדימה יחד עם ה וידאו, כבל גיד אחד מהפלוס של הרברס לפיקוד. בהצלחה, עופר
-
שלט נוחות לא קשור לקידוד של מפתח. שלט נוחות ניתן לעשות ברכב. I10 לא מגיע עם מעילה מרכזית ולכן על מנת לעשות שלטי נוחות יש להתקין מנוע אוניברסלי בדלת הנהג. עוד עבודה? - כן אפשרי - כן. כנראה שמי שדיברת איתו לא מקצועי ולא כדאי... עופר
-
הכספות שמתקינים היום לפי דרישת הביטוח כמעט כולם מאלומיניום. לפעמים הביטוח מאשר גם כספות עשויות ברזל. במקרה שמוסך צריך גישה פיזית למחשב הרכב ניתן לפרוץ את הכספת ללא נזק. כמובן, שלאחר מכן תצטרך לשים את הכספת מחדש (במידה ולא ייעשה נזק להברגות רק תצטרך ברגים חדשים) בד"כ רוב המוסכים לא פורצים כספת אלא משתמשים בשירות של אחת מהמתקינים המורשים. ד"א...מי שרשם למטה "מולטילוק" - הכוונה הייתה כנראה ל "סקיילוק"(רב בריח מוטורס). יום טוב, עופר
-
רשמתי, רק באי ידיעה מסויימת..... שטר המכר צריך מהמוכר בחו"ל או בכניסה לארץ להנפיק אותו?
-
"רמי זגגות רכב" איזור התעשייה בכפר סבא ברחוב יוחנן הסנדלר. תיגש לבחור בשם אלי - הוא כבר מעל 15 שנה בתחום ותותח
-
שלום, לרכב של חבר יש צורך בהחלפת המנוע... בגלל אי אילו סיבות אנחנו מעדיפים לרכוש מנוע זהה מחו"ל. להסרת ספקות ושאלות - אין מנועים כאלה בארץ. השאלה שלי היא: אילו טפסים אני נדרש להציג למכס \ למשרד התחרבורה (לאיזה מהם?) לפני שאני מייבא את המנוע על מנת לקבל אישור עקרוני לייבוא? האם: - שטר מכר של המנוע בחו"ל? מספר רכב ממנו הוא יצא? סוג הרכב והשנתון של הרכב ממנו הוא יצא? סוג הרכב והשנה והדגם של הרכב בארץ אליו המנוע ייכנס? חשבונית עם סכום הרכישה? פספסתי משהו נוסף? אודה לעונים (רצוי מניסיון).... שבוע טוב.
-
כספת לרכב לרודיוס יש יותר זול מ450 או שזה מחיר סביר ?
op21 פרסם הודעה בנושא של satcard בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מחיר הכספות נקבע בד"כ על ידי חברת הביטוח.... בד"כ זה נע בין 420-550 בערך. אם אתה מדבר על רכב שאתה רוצה להתקין כספת בשבילך, ולא בשביל הביטוח אז זה מחיר שחברת ביטוח נותנת אחרי השתתפות עצמית (סביר מאוד) -
מאחורי המכשיר יש חוט, רשום עליו באנגלית לרוב BRAKE. אתה מחבר אותו למינוס קבוע וזהו.
-
תודה על התגובות. כמו שציינתי עוד בהתחלה...העבודה עוד לא גמורה. הפינישים שציינתי בהתחלה כוללים את סגירת כל החורים והמרווחים. הרכב כבר יצא מהחנות כיוון שהלקוח היה צריך את הרכב. שבוע טוב, עופר
-
בוקר טוב, rockford power amplifier t2500-1 bdcp 1`*3000w rms rockford power amplifier t600-4 4*100w rms pair of rockford power t1d212 subs front component 5 1\4" set rockford power t1 rear component 5 1\4" set rockford power t1 10 farad rockford capacitor 3sixty rockford 1\0 awg cables rockford rca's בטח שכחתי עוד כמה דברים אבל זה הרוב, יום טוב, עופר
-
הרכב נבנה ב"רדיו השרון" באיזור התעשייה בכפר סבא. איטום רעשים נעשה לדלתות מבדופן הפנימית והחיצונית(מתחת לדיפון הדלת). ...גם דלתות קדמיות וגם אחוריות. כמו שראית בתמונות, הבידוד נעשה גם כן לכל תא המטען כולל למגש העליון ולצדדים. פלטות מותאמות נבנו על ידינו מפיברגלאס וקיבלו פיניש סופי בצבע הרכב על ידי פחח. החברה שהרכב שייך לה היא חברת "רב בריח מוטורס". עופר.
-
ועוד כמה אחרונות.... סה"כ רוב ההתקנה הושלמה. יש עוד כל מיני פינישים קטנים ותוספות שנבצע לפני התערוכה כמו תאורה ומסך שקוע+רמקולים בדלת תא המטען ועוד כמה פיצ'רים נחמדים. לילה טוב.
-
-
שלום, בתקופה האחרונה נבנה רכב התצוגה של חברה מסויימת (שבין השאר יופיע גם באוטומוטור בפסח). חשבתי שזה יוכל אולי לעניין חלק מהאנשים פה כיוון שעבודות כאלה לא מתבצעות כל יום. כל רכיבי האודיו בהתקנה הם של חברת ROCKFORD FOSGATE. לתמונות....
-
"רדיו השרון" רחוב יוחנן הסנדלר 10 כפ"ס. פתוח משעה 08:00
-
שלום, רציתי לשאול שאלה שאולי מישהו פה ידע לענות עליה... אם יש מישהו שהוא אינו אזרח ישראלי. (דרכון זר) הוא חי בארץ כבר שנתיים וחצי ובעל תעודת תושב ארעי ובקרוב יקבל תעודת תושב קבע. הוא אינו יקבל ואינו מעוניין לקבל אזרחות ישראלית כיוון שאז הוא יאבד את האזרחות המקורית שלו. האם הוא יכול להביא רכב ביבוא אישי מכל שנה ולהיות פטור ממיסי הרכב? (ז"א לשלם את עלות הקנייה של הרכב+המשלוח וזהו?) או שהעניין של תושב ארעי\קבע הוא כמו כל תושב אחר? תודה
-
שלום, מהי בערך העלות המשוערת של שיפוץ גיר במיצובישי גאלאנט שנת 1994, מנוע 1800 סמ"ק אוטומט? ואם יש מקומות מומלצים? תודה ושבת שלום, עופר
-
406 קופה, צבע צהוב. מנוע 3 ליטר V6. 191000 ק"מ אוטומטית. אמינה, מטופלת, שמורה ויפייפיה. מחיר "מיוחד" עקב הזדמנות עד סופ"ש בערך... 51,000 ש"ח. (במחיר הזה קשה למצוא רכב שייתן את מה שזה נותן). 0543061995 עופר
-
עדיין מחכה לבעלים חדשים....
-
שלום, שעון EGT של חברת DEFI. מסדרת BLUE RACER ...קוטר 52 מ"מ בעל תאורה כחולה יפה ולא מסנוורת. דימר ברגע הפעלת האורות לצימצום התאורה ולמניעת סינוור בזמן נהיגה. חובר אך ורק לצורך בדיקת תקינות. (החיישן לא חובר בתוך הצנרת - רק החשמל פעל) מחיר: 550 ש"ח (נקנה בפי שלוש כמעט) קיט של DP-ENGINEERING להורדת שמן מהטורבו לקרטר. מחיר: 350 ש"ח. (נקנה בפי 2) סט חדש באריזה של ברגי טלטלים ARP. מתאים (ורצוי )לכל פיז'ו 205 \ 306 שעוברת "חיזוק" רציני. מחיר: 300 ש"ח. (עלה יותר מפי 2) לוח שעונים של 306XSI MK2 150000 ק"מ + - מצב מעולה! 350 ש"ח. אטם סעפת פליטה חדש באריזה מקורי למנועי ה2 ליטר 16 שסתומים של פיז'ו\סיטרואן(לא כולל ה S16) 100 ש"ח (חדש באריזה) בלובינסקי עולה מעל 200 ש"ח לפני מע"מ. 054-306-1995 עופר
-
טסט לשנה מלאה!
-
59000 ש"ח.
-
אקטואלי
-
up up
-
עדיין אקטואלי, המחיר ירד ל 63000 ש"ח.
