-
הודעות
293 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
פורום (נושאים) שפורסמו על ידי Syst3m
-
איך מחברים מגבר נוסף למערכת? העלות של ההתקנה אותו דבר כמו המגבר הראשון?
מאת Syst3m, בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
- 5 תגובות
- 1,140 צפיות
-
- 5 תגובות
- 868 צפיות
-
- 1 תגובות
- 870 צפיות
-
- 7 תגובות
- 3,683 צפיות
-
- 1 תגובות
- 1,308 צפיות
-
- 4 תגובות
- 1,188 צפיות
-
- 10 תגובות
- 11,941 צפיות
-
- 6 תגובות
- 885 צפיות
-
- 20 תגובות
- 2,613 צפיות
-
שאלה לגבי חיבור רדיו דיסק , האם קשה לחבר? , יש לי רדיו טייפ כרגע
מאת Syst3m, בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
- 4 תגובות
- 2,511 צפיות
-
איזה רמקולים כדאי לי לשים בדשקבורד?,יש לי גולף עם רמקולים בדשק.
מאת Syst3m, בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
- 5 תגובות
- 1,333 צפיות
-
חיבור מגבר לרדיו חלש? טוב או שעדיף להשקיע ברדיו יותר חזק?
מאת Syst3m, בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
- 3 תגובות
- 1,082 צפיות
-
- 1 תגובות
- 1,348 צפיות
-
- 31 תגובות
- 4,496 צפיות
-
- 1 תגובות
- 684 צפיות
-
- 16 תגובות
- 3,980 צפיות
