טוב, חבר'ה שלום...
קודם כל אני יגיד שאני חייל בן 19 שמרוויח כל חודש בין 1500-3000 ש"ח (לא קשר למשכורת צבאית).
לפני חצי שנה מכרתי פולוGTI שנת 2000 שהייתה שלי גם כחצי שנה ועכשיו החלטתי שאני רוצה
לחזור לעולם הרכב מעולם הדו-גלגלי.
התקציב שלי עומד כרגע בין 70,000 ל-80,000 ש"ח, ואני מתלבט בין כמה אופציות שאני מכיר.
חשוב לציין שאני מחפש רכב בעל מראה ספוטיבי ובעל נתונים ספורטיבים (לא כמו: מיצובישי קולט,
האצ'בק וכדומה. לגבי פולוGTI כבר הייתה אחת, ועם כל האהבה אני לא מעוניין בה שוב).
הכיוון שלי הוא לרכבים האלה:
1. רנו קליאו ספורט 2001 (מחירון: 59,000)
(יתרונות: ביצועים וכוח- 172 סוסים אטמוספרים לא הולכים ברגל, "לא שותה" דלק, ביטוח זול, מאובזרת, בטיחות
חסרונות: אחזקה יקרה מאוד, בעיות בלאי וחשמל)
2. סיאט איביזה טורבו 2001-2002 (מחירון: 55,000-64,000)
(יתרונות: ביצועים וכוח- טורבו!, מאובזרת
חסרונות: סיאט..., דלק, אחזקה יקרה- גם בגלל הטורבו)
3. פיג'ו 106GTI, שנים 98-99 (מחירון: 37,000-46,000)
(יתרונות: ביצועים- צרפתיה מהזן המשובח, כל התוספות (עור, סאנרוף)
חסרונות: כמעט ואין כאלה!!!)
*** המחירונים נכונים לחודש פברואר 06 ולא כוללים תוספות או ירידות ערך
*** היתרונות והחסרונות הן מידע אישי בלבד
עכשיו השאלה המתבקשת היא כמובן איזה רכב הכי כדאי לי לקנות מבין אלה (או שיש הצעות נוספות)
כאשר התקציב שהוזכר למעלה כולל את הרכב, ביטוח, מערכת לא יקרה וקצת כסף בצד בנתיים לתחילת
האחזקה.
ואם מישהו יכול לפרט לגבי אחזקות הרכבים הללו יותר אני אשמח.
נ.ב. אני מחפש רכב עד יד 2 וחשוב שיהיה עם קילומטראז' סביר (לא מעל 100K ק"מ - גם לגבי הפיג'ו), והכי חשוב ללא תאונות קשות
תודה מראש,
ויום טוב לכולם
טל