Jump to content

chachke

  • פרסום הודעות

    16
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות chachke

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. chachke

    כלי עבודה של בוש

    הסדרה הירוקה- מיועדת למשתמש הביתי הממוצע-עבודה פעם ב....הכלים לא שונים בהרבה מהדברים שיש באליאקספרס או באיקאה. הסדרה הכחולה- מיועדת לשימוש מקצועי-כל יום כל היום. איכות החומרים, והרכיבים(הפלסטיקה, מיסבים, מתגים מנועים ,רכיבים אלקטרוניים וכ'ו) בסדרה הכחולה גבוהה בהרבה. זה כמובן גם מתבטא במחיר. לגבי סוללה-אני לא יודע להגיד כי לא יצא לי להשוות כלי מול כלי. מאמין שגם שם יש הבדלים במשך הטעינה, הגנות איכות התאים וכ'ו. מה שבטוח, כל סדרת ה12v/18v מונעת על אותן הסוללות, ככה שאם תחליט לרכוש עוד כלי מהסדרה תוכל להשתמש בסוללות שכבר יש לך. לא בטוח אם זה ככה גם בירוקים. ממליץ לבדוק את סדרת ה12v הכחולה שלהם למשל את המברגה הזאת(סתם מחיפוש קצר): https://www.almog-tech.com/items/2468826-מברגה-מקדחה-רוטטת-12V-כולל-2-סוללות-Bosch-2AH-בוש- שים לב שהמברגה הזאת מצויידת במנוע ללא מברשות
  2. שלום לכולם, מדובר ברכב קיה סייד sw 1.6 בנזין בציר 2010. כבר באוקטובר האחרון המזגן התחיל לעשות "שששששששששש" ברגע שהמדחס נכנס לפעולה. סימן למחסור בגז כמה שאני יודע. משכתי את העניין ולא השתמשתי במזגן בחורף ועכשיו הגיע השעה לטפל... אשמח להמלצה לטכנאי מיזוג רכב מומלץ באזור כרמיאל.
  3. תודה על ההזמנה יוני. אני חושב שאני באמת אקנה לי אחד.... לגבי סיגנט , אני יודע שהכלי מגיע עם אחריות לכל החיים של היבואן. יש לכם ניסיון עם מימוש האחריות? היבואן מתחמק או מחליף? מתלבט אם כדאי לקנות כלי שאני יודע שאוכל לממש את האחריות עליו במקרה של תקלה(סיגנט) או לקנות אחד מחו"ל בערך באותו מחיר יותר איכותי, שסביר שיחזיק יותר זמן.
  4. אהלן, מנסה את מזלי מחפש להשאיל מפתח מומנט עם הנעה 1/4 לצורך החלפת אטם מכסה שסתומים בקיה סיד 2010. גר בחיפה תודה לעוזרים
  5. yossiaviel, תודה על התגובה. אני מתכוון לבצע את ההחלפה בעצמי. כמובן שאחליף את כל הנוזל, בייחוד את זה שנמצא בצינורות.
  6. תודה על התגובה, מזמן לא בוצעה החלפת נוזל בלמים ברכב, לכן החלטתי שאחליף. בספר רכב רשום שדרוש נוזל DOT3 או DOT4. הבנתי ש DOT4 הוא בעל טמפ רתיחה גבוהה יותר. כמה זה קריטי? במה מומלץ להשתמש? ואיזו כמות נדרשת להחלפה מלאה?
  7. זה קורה גם כשהכפתור הזה לחוץ?
  8. שלום מדובר על קיה סיד 2010 עם 143KKM. אתמול הרכב נסע כ-15 קמ כאשר בלם החנייה(זה שמפעילים עם היד) מופעל. במהלך הנסיעה, במהירויות של מעל 60 קמ, הורגישה רעידות ברכב, הרגיש שמקור הרעידות הוא גלגל שמאלי אחורי. מאז אותה נסיעה הרכב נסע עוד כ 20 קמ, מרגיש שהכל תקין. ניסיתי גם מעמידה על מישור, מנוע דומם, הילוך סרק למשוך את בלם החניה 5 נקישות ולדחוף את הרכב ידנית-הרגיש לי שמחזיק חזק. שווה לעשות עוד בדיקות או לחליף חלק כלשהו במערכת הזאת? תודה לעונים דני
  9. אני כותב כי חיפוש בפורום לא הניב תשובה חד משמעית. אשמח להמלצה לשמן למנוע G4FC בקיה סייד עם 140 אלף קילומטר, טיפולים בוצעו בזמן, מנוע עובד חלק, לא שורף שמן כלל. המליצו לי על צמיגות 5W30. אשמח להמלצה גם על צמיגות, וגם על מוצר ספציפי. תקציב -200 שח תודה לעונים דני
  10. החלק שנכשל הוא המשאבה עצמה. אני לא ראיתי את החלק מפורק ולכן לא יכול לומר איזה רכיב בדיוק. מעריך שמדובר במיסב. במהלך הנסיעה נשמעה מכה מתכתית וחבטה של הרצועה שהשתחררה. הסימפטומים המוקדמים היו רעש חריקה מתכתי מהאזור. לגבי תחזוקה מונעת וחיזוי התקלה אני שאלתי במוסך, והתשובה שקיבלתי הייתה שמעבר לתחזוקה של נוזל קירור, ורצועת אביזרים מתוחה נכון אין מה לעשות. יש למשאבה זמן חיים מוגבל. לפי הטכנאי במוסך בין 60 ל260 אלף קמ. מקווה שהמשאבה הזאת תחזיק לפחות 140 אלף קמ כמו הראשונה. מבחינה כספית הסיפור הסתכם ב1100 שח כולל שתי רצועות, (אחת אני החלפתי, ואחת המוסך) המשאבה, מילוי נוזל קירור ועבודה של המוסך. גלגלת לא הוחלפה.
  11. **עידכון** הבעייה הייתה במשאבת מים. לצערי הייתי אדיש מידי והיא נכשלה לפני שאני החלפתי אותה, באמצע הכביש. לשימחתי במשאבה ובחגורת הנעה הסתכם הנזק. מסקנה-צריך לטפל ברכב באופן שוטף, ולפני שדברים נכשלים.
  12. שלום לכולם מדובר ברכב מסוג קיה סיד סטיישן 2010 1.6 ליטר בנזין. הרכב עשה 139 אלף קמ. לאחרונה שמתי לב לרעשים חריגים במהלך הדקה-שתים הראשונות בלבד של הפעלת מנוע הרכב לאחר הנעה קרה. בהתחלה חשדתי ברצועת הנעה, כי הרעש נשמע מהאזור הזה של תא המנוע. אחרי צילום הסרטון והאזנה מחוץ לתא הנוסעים הצליל נשמע לי מתכתי. קישור לסרטון: מצתים, שמן ופילטר שמן מנוע הוחלפו לפני 8 אלף קמ. מפלס השמן נבדק ונמצא תקין. צבע השמן נראה לי סביר לכמה שהרכב נסע עליו. לא נראה לי שקשור, ובכל זאת אציין, נוזל קירור הוחלף לפני אלף קמ, ולא היו נזילות. אשמח לעצות דני
  13. תודה רבה על התגובות המהירות, אגש למלאכה!!
  14. שלום לכולם, מדובר ברכב מסוג קיה סיד sw 2010. כל צמיגי הרכב הוחלפו לפני 38k קמ על ידי הבעלים הקודם של הרכב. יש שחיקה מוגברת בצמיגים הקדמיים(טבעי להנעה קדמית). הייתי רוצה לעשות רוטציה של הגלגלים. יש צורך במפתח מומנט להידוק ברגי הגלגלים למומנט המתאים או שאפשר להדק לפי תחושה? תודה לעונים
×
×
  • Create New...