Jump to content

WE988244

  • הודעות

    1,373
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

WE988244 שיחק אותה בתאריך מאי 25 2022

התכנים של WE988244 היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    פאגרו דיזל 2008

צפיות אחרונות בפרופיל

5,428 צפו בפרופיל

הנקודות של WE988244

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

797

מוניטין

3

תכנים שנפתרו

  1. זה מונית אמיתית? המס' נגמר ב57 סורי תמונות תוך כדי נהיגה
  2. תאשר בבקשה גישה לסרטון לכולם, שלא כל אחד יצטרך לבקש גישה בבקשה.
  3. הבעיה שדור אלון נתבג, תקעו אותה עכשיו, עד היום כל מי שעבר על כביש 40 חלף על 2 כניסות לתחנת דלק, היום אתה כאילו עובר מהצד. אבל רשום שם מחיר למזומן.
  4. תאמין לי שקל מאוד להתקיל אותם, שיחזיקו 17 מספרים, ברגע שאתה סוחר ומנסה להתחזות לפרטי, לא כל הפרטים של הרכב עומדים לך בשלוף, ואז אתה שומע את הבנאדם מגמגם. טיפה שאלות והבחור מתחיל להתבלבל. אני אוהב לשאות את כל השאלות ממה שכתוב במודעה שהסוחר פרסם, חצי מהפעמים הם מחרטטים משהו אחר.
  5. 5% הנחה זה אמור להיות ברוב המקרים יותר מעלות של החלפת מכסה מנוע בעוד X שנים, אז גם אם עוד X שנים יתברר שהצביעה לא איכותית עדין יש לך מספיק לתקן, ובאם הצביעה איכותית הרווחת בגדול.
  6. לפני תקופה חבר שולח מודעה מיד 2, אוטו כתוב יד ראשונה כמובן פרטי קילומטראז נמוך האוטו היה 2012, אני מסתכל על התמונות, הם צולמו יותר מידי טוב, אני מסתכל לעומק ואוחז שהדוושה גמורה של החיים, כאילו נסעו עם האוטו 300,000 ק"מ, אז אני אומר לחבר זה בטוח סוחר מנוול, אמרתי לו תחייג תשאל בלי להגיד איזה אוטו מה הוא אומר על האוטו, הוא חייג, וכמובן סוחר שהתחיל לגמגם, איזה אוטו? אז החבר שואל אותו יש לך כמה? את ההמשך אתם מבינים לבד.
  7. הרישום כאספנות מוריד עלויות, אך מגביל את שעות הנסיעה.
  8. מיקה העבודה אשדוד 7.03 גם באשראי, דלק שיבא, אם אני לא טועה, עברתי שם שבוע שעבר, 6.99 או 7.01 גם באשראי
  9. זה גם מוגדר מענין? או שזה קלאס?
  10. 5 שנים אחרי החלפת מנוע אם יש הסטורית טיפולים מאז, והכל נראה בסדר, לדעתי זה ריאלי החלפת מנוע, זה כמו ניתוח לב פתוח, אם עבר כמה שנים והכל בסדר, זה על פניו תקין, הבעיה שרוב הרכבים שנמכרים אחרי החלפת מנוע, זה תקופה קצרה אחרי ההחלפה, ואז אתה אחראי על שגרת הכדורים שהחולה צריך לקחת אחרי הניתוח
  11. יונדאי I20 2010 מנוע 1.6 אתמול אחה"צ בהכנסה לD הרכב לא רץ קדימה כתמיד אלא היה צריך דחיפה עם הגז, לאחר נסיעה של 4 ק"מ האוטו חנה בבית, היום בבוקר האוטו הונע אחרי 20 מטר נדלקה נטרת CHEKIN, חיברתי סורק תקלות, התקלה היא P0765, מה יכול להיות הבעיה? האם תקין לסוע למוסך כך (המוסך שלי במרחק 40 ק"מ), ומה יכול להיות העלויות של הנזק, או לאפס תקלה ולראות מה קורה? בדקתי נוזלים הכל תקין. תודה מראש.
  12. אני מתנצל, אבל מה זה מענין אותי שהם החברה הכי גדולה בעולם, האם חברת הבניה הגדולה בעולם תסביר שיש לה את כל סוגי העובדים ממדינות שונות, והיא לא יכולה להעביר תדריך בטיחות לחלק מהעובדים, התוצאה תהיה מוות של האחד העובדים, התירוץ שאנחנו גדולים ויש לנו המון סוגים לא קביל בשום צורה, אתם לא יכולים לתמודד תפרשו, לא מענין אותי הבעיות שלכם, אותי כצרכן מענין הבטיחות נטו, וגם אם קצין הבטיחות קם הבוקר עם כאב בטן זה לא מענין אותי את לקוח הקצה מענין התוצאה, ובדיוק כמו שהם החברה הגדולה אז הם גם עם הכי הרבה כסף.
×
×
  • תוכן חדש...