Jump to content

MostlyWicked

  • הודעות

    217
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

4,868 צפו בפרופיל

הנקודות של MostlyWicked

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

322

מוניטין

  1. הכי טוב זה שפיקוד העורף יוציא ערכות מוכנות לכל משפחה, תיק שכולל פנס רדיו ושימורים לכל הפחות, כמו שעשו עם ערכות המגן במלחמת המפרץ, וככה כל אחד יצטרך רק לבוא ולאסוף ובאמת תהיה מוכנות גבוהה. אבל זה כבר מסודר מדי בשביל צה״ל.
  2. בשורה התחתונה תמיד אפשר להגיד שבנט/לפיד לא עשו מספיק. אבל וואלה, אם צריך לתת 100 כדי שיהיה פה טוב, וביבי נותן 10, ובנט/לפיד נתנו 40, אז לי אישית די ברור את מי להעדיף.
  3. אתה ממציא דברים בכוח כדי שיתאימו לסיפור שסיפרת לעצמך בראש (ושאני בטוח שהרבה מהחברים והמשפחה מספרים גם ומעמיקים את השיכנוע שלך באמיתותו). העובדה היבשה היא שבשום שלב לא שמענו שרע"מ נתנה ברקס לממשלת בנט, אז חלאס עם זה. תהיה אמיץ ותסתכל למציאות בעיניים. הוא די ייחודי למען האמת. זה המבצע היזום היחיד של ישראל במשך לפחות 15 השנה האחרונות. לכל המבצעים נגררנו חוץ מעלות השחר, אותו פתחנו אנחנו בלי שום אירוע טרור גדול שקדם לו.
  4. לא בדקתי את הטענה שלך אבל בוא נזרום איתך. אתה יודע להגיד לי כמה צעירים נוהגים לחיות מחוץ למרכז במדינות האלה ועד כמה זה משתלם או אפילו ריאלי? על זה היה כל הדיון.
  5. אין לי שום בעיה עם בניית מסגדים כל עוד הם לא מהווים מטרד רעש או פוגעים בקו הרקיע.
  6. הוא יקבל נזיפה בוודאות, ולדעתי הוא חריג ולא מייצג אף אחד חוץ מעצמו בדיעות האלה, בטח שלא אנשי ליכוד אחרים או אפילו מצביעי ליכוד. לא רק בישראל זה ככה. המקצוע הזה פשט רגל מוסרית (גם כלכלית זה בדרך) לפני עשור, אם לא שניים. רובם המוחלט של עיתונאי העולם מתחלקים לגנבי/מאגדי ידיעות, AI, ותועמלנים מטעם מדינות ו/או מיליארדרים כאלה או אחרים. הטלגרם מאוד חשוף לפייק ניוז אבל לפחות לרוב מביאים ידיעות איכותיות עם פחות אג'נדה, צריך רק לדעת לברור את הפייק מהניוז עם קצת הגיון בריא או הצלבת מידע.
  7. ההיסטוריה לא השתנתה, לא צריך לשקר. אני עומד מאחורי מה שאמרתי, לא המצאתי את זה. הנוסח ״מדינה יהודית״ חוזר על עצמו לפחות 5 פעמים במגילת העצמאות, וכל נסיונות הטיוח בסגנון ״אבל אנחנו לגמרי מכבדים לא יהודים!״ לא משנה כלום. הנה, תווכח בעצמך https://main.knesset.gov.il/about/occasion/pages/declaration.aspx גם בחוק הלאום ממש לא כתוב ״לא יהודים יהיו סוג ב׳ במדינת ישראל״.
  8. גם לפי מגילת העצמאות. המדינה מוגדרת מאז הקמתה כיהודית ודמוקרטית.
  9. לא אם מסיימים את המלחמה הזאת עם חמאס עדיין בשלטון. שום כמות של חטופים לא תפצה על אובדן מנדטים כזה.
  10. שטויות, אין דבר כזה חלל סגור בישראל ללא מיזוג אוויר, חוץ מאולי מחסן. באירופה לעומת זאת מרגיש שלא שמעו על מיזוג אוויר בכלל, אפילו בבתי מלון, בטח ובטח שבקניונים ובחנויות. מצחיק כי הטמפרטורה רק עולה ותעלה עוד בשנים הבאות, והם כבר סובלים מגלי חום חסרי תקדים. הם ייאלצו להסתגל בסופו של דבר.
  11. כן, בעידן אחר לחלוטין כשכל המחירים וכל שוק העבודה היה שונה. הם לא התחילו מאפס ביקנעם בשנת 2024.
  12. בדקת מה מחירי הדירות בבנימינה? אולי 10%-15% פחות מבמרכז (לא כולל ת"א). זה ממש לא מספיק כדי להנגיש את העיר לצעירים ללא הון עצמי גדול.
  13. כשחיזבאללה יתחיל באמת במלחמה (עכשיו זה אפילו לא טריילר, אולי טיזר) גם יקנעם תחטוף. אבל נחמד שההורים שלך גרים שם. הם בפנסיה, נכון?
  14. מה שהיה על המרכז זה קשקוש בהשוואה למה שקרה באשדוד, אשקלון וכו׳. הסיכון של פשיטה על המרכז כרגע הוא אפסי (כמובן שיש את יו״ש שקרוב מאוד, אבל כרגע הסיכון לא ממש משתווה למשל לחיזבאללה בצפון).
×
×
  • תוכן חדש...