timtim87
-
הודעות
139 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי timtim87
-
שלום. בדקתי היום קאווליר 1996 אוטומטית, מנוע 2.2(לא אקוטק). הכל ממש טוב יחסית למחיר. יש רק בעיה אחת: ניסיתי לתת טורים גבוהים לבדוק אם יש עשן לבן בפארקינג וכשנתתי גז בפארקינג, המד טורים הגיע ל4 ואז המנוע נתן מעין שריקה ונחנק והטורים נופלים אחורה. האם זה תקין - סוג של מנגון נגד אונס ? או שזה תקלה במנוע ? אציין גם ששיחקתי עם זה עוד קצת למרות החריקה והמד טורים עלה מעל 4 ואז גם המד מהירות לרגע קטן קפץ ל50 ונפל מיד. האוטו מאד שמור וחמוד. אם לא מה שתיארתי ותקתוקים מהאגזוז(גם בלי גז בכלל) ממש שווה לחטוף. מישהו פעם נתקל במשהו כזה ?
-
שיפוץ צירייה, מה זה אומר ? והאם זה אמין ?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוקי. נחמד לדעת שיש דברים כאלה. אתה יכול להמליץ על מקום ספציפי באזור המרכז? -
שיפוץ צירייה, מה זה אומר ? והאם זה אמין ?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גם אני חשבתי על להחליף שניים - למען הבטיחות. עדיין , אין פה אופציה להחליף - לא בקאווליר ולא ביונדאי לנטרה. יש רק לשפץ - מה שמצחיק זה שלנטרה עולה יותר. הכי זול שמצאתי היה 800 לצירייה אחת! וזה מוסך חאפר. 1900 שקל במורשה (אחרי 12% הנחה :lol:). קאווליר עדיין אפשר למצוא ציריות מקוריות אבל עולות המון. -
שיפוץ צירייה, מה זה אומר ? והאם זה אמין ?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של timtim87 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על המידע. subaru_loyale, זה לא רכב ספציפי. אני מחפש רכב כרגע וראיתי כבר שניים עם בעיה בצירייה - שמתבטאת בזה שכשמסובבים את ההגה עד הסוף ומשחררים קלאץ' יש תקתוק. האחד היה קאווליר 98 השני היה לנטרה 99. כרגע, אני מחפש בעיקר גטס ולא נתקלתי בבעיה כזאת. בכל מקרה רציתי לדעת מה הסיפור עם השיפוץ. עד כמה זה מסוכן להזניח והאם השיפוץ אמין ? אני לא מבין הרבה במכונאות אבל אני יודע פיזיקה ותורת החומרים - משני אלה אני מסיק שכל תהליך של ריתוך לא יספיק לאיחוי קרע במוט פלדה/ מתכת. אני חושב שהדרך היחידה לשיפוץ כזה אמורה להיות כרוכה בחימום עד להמסה של הציר ואז איחוי מחדש ואז הרפייה תרמית- לא סביר שמישהו באמת עושה את זה -
שלום. מה בעצם עושים בשיפוץ צירייה? והאם ניתן לסמוך על שיפוץ כזה? ממה שהבנתי מאנשים שעברו שבר צירייה במהלך נסיעה - בשני המקרים זה נגמר בתאונה. מצד שני, יש כאלה שאומרים שצירייה שנשברת זה כלום. למי להאמין ?
-
הרעיון הזה של שמן סמיך יותר זה חאפרי לגמרי. עקרונית כמו שאמרו 15/40 או 20/50 בדרך כלל שניהם "מותרים" בכל הרכבים של 10/40. בפועל זה שמן מינרלי וצריך להחליף בתדירות גבוהה יותר מסינטטי. הכי טוב לבדוק מאיפה ההזעה - להדק עוד חצי סיבוב את הברגים של המכסה שסתומים אם צריך ולהוסיף סיליקון מסביב או להחליף גומייה. השאלה היא עוד כמה אתה רוצה שהרכב יחזיק. פתרונות זולים ופשוטים יש בשפע.
-
שלום מאור ותודה על התגובה לא יצאתי איתו לנסיעה אבל בדקתי לו את הפלאגים - כל פעם ניתקתי חוט הצתה אחד והמנוע הגיב בגמגמום עקבי( עבר ל3 צילינדרים) שונה מאד מהרגיל. הוא גם אמר משהו על זה שהחליפו לו מפלג אבל נראה לי שזה לא קשור... כששיחקתי עם הגז, בטורים גבוהים נעלם הגמגום - מה שאומר שאפשרי שזה בעיה בכניסת אוויר(לכלוך וכו'...) איך אני בודק אם יש מנוע צעדים ברכב ? לא ראיתי משהו שנראה כמו מנוע צעדים על החלק החיצוני של המצערת. יש שבלול כזה שנראה כמו קרבורטור קטן עם שני ברגים מלמעלה. יש מצב שהמנוע צעדים בתוך המצערת ?
-
מנוע מתחיל לקרטע כאשר פותחים את הפקק שמן
timtim87 פרסם הודעה בנושא של netihe בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אבל ... המכסה של השמן נמצא מעל לשסתומים. הוקאום הרי אמור להיות מתחת לשסתומים ? -
רעשי מנוע (טורים) ברמקולים - דייהטסו טריוס
timtim87 פרסם הודעה בנושא של EB-86 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש פילטר מיוחד לזה. כמו שרשמו לך זה למערכות בעיקר עם סאב. עדיין, שווה לנסות - לא עולה הרבה וקל להתקין בעצמך. -
שלום לשכן מבוגר שלי יש אופל קורסה 1998 1400 סמק (ידנית). היום הוא עמד בחנייה עם מכסה פתוח אז התעניינתי וניסיתי לעזור לו - יש גמגומים שלדעתי נובעים ממנוע צעדים מלוכלך או מצערת מלוכלכת (כל 3-4 שניות יש נפילת טורים חדה. אני לא יכול לקבוע 100% שזה אכן טורים כי אין מד טורים ברכב אבל אני זוכר שנפילת טורים נשמעת ככה). הרכב מאד דומה לפיאסטה 98-2002 ( מנוע דרעק כזה עם 8 שסתומים ). הייתי מציע לו לשפריץ קצת ספריי קרבורטורים אבל המצערת ברכב נראית כמו מצערת של פונטו(עם מכסה עגול מלמעלה) ואני לא יודע איך לפרק אותה(גם לא רכב שלי אז אני מפחד לנסות). מישהו יודע אם יש מנוע צעדים ברכב ? (אני לא הצלחתי להבחין - רק שמתי לב שאין כיוון טורים באזור של המצערת). תוסף דלק יכול לסדר בעיה כזאת?
-
כיבוי זמני של נורת צ'ק אנג'ין באימפרזה 2002 - אפשרי?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של תימני אחלה! בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה צודק. התכוונתי לנפח הכלוא בין הבוכנה והצילינדר. הבוכנה היא אכן רק החלק העליון. אבל בוא נפסיק כי בסוף אני יודע שנגיע איכשהו לדיון במשמעות החיים וגם ככה כבר גלשנו הרבה מהנושא. אתה יודע מה באמת יכול להועיל לי? מדריך וידאו כזה שמראה איך הכל מתחבר ביחד: גל זיזים , גלגל תנופה, הבוכנות ...- אין לי מושג איפה נמצאים הרינגים שכל הזמן מדברים עליהם. מה הם עושים ? הכי עמוק שנכנסתי זה השסתומים של הפיאסטה שהייתה לי וחבר עשה לי כיוון שסתומים. -
כיבוי זמני של נורת צ'ק אנג'ין באימפרזה 2002 - אפשרי?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של תימני אחלה! בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יחס דחיסה זה היחס בין נפח מקסימלי ומינימלי של הבוכנה. קיימת פרופורציה הפוכה בין הטמפרטורה והנפח בהנחת אותו לחץ. אני יכול לקשר את זה לצריכת הדלק (כמות המולים) לא יודע איך לקשר למומנט. אני מניח שיש משמעות לאופן שבו ממירים את התנועה הקווית לסיבובית - לאגרים וכו ... בכל מקרה. אין לי תמונה שלמה של פעילות המנוע אלא רק של בוכנה. לצערי לא למדתי את פרק ד' בתיאוריה כנדרש Adamm - נניח שכך, איך אתה יודע שהגעת ל24Nm ? יש מכשירים כאלה שניתן לכוון אותם ל 24Nm ? -
כיבוי זמני של נורת צ'ק אנג'ין באימפרזה 2002 - אפשרי?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של תימני אחלה! בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה הכוונה ? זה לא המומנט של המנוע -14.1 קג"מ מומנט של מה 24 ניוטון מטר ? -
כיבוי זמני של נורת צ'ק אנג'ין באימפרזה 2002 - אפשרי?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של תימני אחלה! בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין לי סיבה להמציא נתונים בכל מקרה, אני לא מבין הרבה במנועים אבל ממה שאני זוכר מתרמודינמיקה לחץ של גז אידיאלי פרופורציוני למספר המולים של הגז, הטמפרטורה, והנפח. עכשיו, אני גם יודע שיחס הדחיסה גדול יותר בהרבה רכבים אחרים עם 1600 סמ"ק,עדיין, מבחינת התרמודינמיקה ובלי להתחשב ב"טריקים" של המהנדסים, נשאר לך לשחק עם השינוי טמפרטורה ( מה שלא פרקטי בזמן של מחזור אחד כשהמהירות היא באלפי סל"ד ) או שלשחק עם כמות הגז ואני מניח שזה ההסבר שמיישב את דעתי. חוץ מזה שהמומנט וההספק של הרכב די נחותים יחסית למיצובישי, טויוטה וכאלה ... -
כיבוי זמני של נורת צ'ק אנג'ין באימפרזה 2002 - אפשרי?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של תימני אחלה! בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה יכול לפרט קצת מה זה החיישן הזה ? קשור לקמשאפט? האם הוא נסדק כתוצאה מנזק לחלק המבוקר? או שזה בלאי רגיל? -
כיבוי זמני של נורת צ'ק אנג'ין באימפרזה 2002 - אפשרי?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של תימני אחלה! בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
9.7:1 - לפחות זה מה שנכון לנפח 1600 סמ"ק שנת 2000. סובארו די שמרנים ולא משנים הרבה. במיוחד בין הגרנד לאונה לניו אייג - שזה כנראה מה שיש לתימני אחלה. WRX וכאלה זה חיה אחרת לגמרי ... -
כיבוי זמני של נורת צ'ק אנג'ין באימפרזה 2002 - אפשרי?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של תימני אחלה! בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תימני אחלה, סליחה שהטעתי אותך. אני זרקתי הערכה שזה 1800 גג כי זה בערך היה המחיר לרכבים שהיו לי. אני מאמין שאסף יודע יותר טוב ממני. כנראה שזה כמה מאות יותר. בכל מקרה, בהצלחה רבה והמשך חג שמח. אגב, מה זה רצועת אביזרים ? אלטרנטור ומדחס ? הם ביחד ברכב ? -
סמסונג גלקסי 7 וטויוטה קורולה- לא מזהים אחד את השני.
timtim87 פרסם הודעה בנושא של A.E.M בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה לא תלוי בקורולה, יותר כזה תלוי במערכת המולטימדיה שיש לך. על כל פנים, אתה לא יכול לצפות שאנשים יינחשו מה הבעיה כשאתה לא מציין: 1. המערכת מקורית של הרכב או הותקנה מאוחר יותר ? איזה דגם הרכב - או מה בדיוק המערכת שלך ? 2. איזה גירסה האנדרואיד בגאלקסי 7 שלך ? בלי קשר, נסה להוריד כלי יעודיי לבלוטוס של הגאלקסי (כי זה הכי קל לעשות) חפש דברים כמו: bluetooth older devices adapter וכל מני צירופים משלך של המילים האלה בחנות האפליקציות. תבדוק גם את הגלקסי שלך מול לפטופ או מערכת אחרת עם בלוטוס תנסה לראות אם הבעיה בהרשאות של הטלפון. -
כיבוי זמני של נורת צ'ק אנג'ין באימפרזה 2002 - אפשרי?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של תימני אחלה! בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עשית 120000 ק"מ ב 3 שנים ?! ואוו. כן הספקתי לראות - זכרתי במעומעם גם שיש משהו עם חיישן (לא זכרתי שזה חיישן נקישות). הסיבה שייעצתי לך לא לעשות ניקוי לבד- פשוט כי לא רציתי שיקרה לך מה שקרה לי שניקיתי והמנוע התחיל לגמגם. שיהיה בהצלחה. (ממליץ לך עדיין, לעשות טיימינג+מותחנים וגם משאבת מים זה עולה באזור ה1500 - 1800 שקל אבל זה חובה אם אתה רוצה שהרכב יישאר תקין לאורך זמן). -
כיבוי זמני של נורת צ'ק אנג'ין באימפרזה 2002 - אפשרי?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של תימני אחלה! בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה לא מבין ? הוא היה צריך לעשות טיימינג לפני 20000 ק"מ! אין קשר ישיר בין רצועת הטיימינג לחיישנים במנוע - מקובל. יש קשר ישיר בין החלקים שהיא אמורה לסנכרן לחיישנים שמודדים את הפעילות שלהם. יש עילה להניח כאן שנגרם נזק למנוע. אם הייתי צריך לנחש הייתי אומר שפות"ש לא עשה טיימינג לפחות 6-7 שנים ( שום כוונה רעה ). בעיניי, הבעיה מלכתחילה היא שפות"ש מבקש לכבות את הנורה ולא לאתר את הבעיה. אני מסכים איתך שהולכים מהקל אל הכבד וזה הגיוני לפחות לנסות לנקות את מנוע הצעדים אבל הבן אדם אפילו לא יודע מה זה אז לעשות לבד ? לא רעיון טוב. אגב, פות"ש, שים לב שאסף הציע להשאיל לך סורק תקלות. -
כיבוי זמני של נורת צ'ק אנג'ין באימפרזה 2002 - אפשרי?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של תימני אחלה! בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
tribel, ועל כך נאמר, ווקשה ! תימני אחלה, אם איכפת לך מהרכב, אני ממליץ לך בחום: גש למוסך להחליף טיימינג ומשאבת מים. *למעשה, כדאי שקודם תברר מה בדיוק הסיבה לנורה שנדלקת. -
כיבוי זמני של נורת צ'ק אנג'ין באימפרזה 2002 - אפשרי?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של תימני אחלה! בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מנוע צעדים זה עוד מסלול כניסה לאוויר. טיימינג וקילומטראז' - תמיד משמעותיים מאד. יש בעיה עם לנקות לבד כי: 1. סתם להשפריץ ספרי קרבורטורים על כל הרכיב לא עושה הרבה אלא מכניס את החומר הזה במקום אוויר ואז הטורים משתוללים. 2. אם עושים את זה בצורה ייסודית ומפרקים את הרכיב - צריך לדעת מה עושים. אין לי שום כוונה להפחיד. זאת רק המלצה מנסיון, לא לעשות משהו שלא צריך. הבחור אפילו לא יודע איפה נמצא המנוע צעדים אז למה לא להיעזר במישהו שמבין ? -
כיבוי זמני של נורת צ'ק אנג'ין באימפרזה 2002 - אפשרי?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של תימני אחלה! בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה לא קשור למנוע צעדים. תקלה ידועה שנתקלתי בה גם באימפרזה 99 ששקלתי לקנות. שתי הצעות: 1. אם אתה יכול ללכת למוסך ולבדוק עם סורק כמו שאסף הציע - הכי טוב. 2. באימפרזה 99 שאני ראיתי, הנורה הייתה חוזרת לדלוק תמיד אחרי שהיו מעלים לטורים גבוהים. הקשבתי למנוע תחת עוצמה שונה של גז ושמעתי שיש בעיה כשהטורים גבוהים. כן, יש דברים שאפשר לשמוע. אני פשוט בדקתי איזה 5-6 אימפרזות 93 - 2000 וידעתי איך המנוע צריך להישמע. יש הרבה סיפורים סביב האמינות ואורח החיים המופלגים של הרכב - הם נכונים אם הרכב מתוחזק (וזאת,לצערי לא המציאות). על כל פנים, כל החפירה שלי הייתה על זה שאני לא חושב שזה המנוע צעדים, זה יותר בכיוון של חיישן במנוע עצמו. לא ציינת: מה הקילומטראז' ? ואם כבר, מתי עשית טיימינג אחרון ? ואם שים לב גם לדבר הבא: מנסיון עם רכב אחר, אם אתה לא יודע מה אתה עושה - אל תפרק מנוע צעדים ואל תנקה לבד זה יכול לגרום בין השאר לגמגומים של המנוע. -
מאזדה לנטיס 2001 מניע לסירוגין, האם הלך סוויץ' או סימפטומים למשהו אחר?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של green_beret בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כמו שמאור רשם, בסופו של דבר זה עניין של כמות האנרגיה הנדרשת. לסטרטר צריך הרבה יותר מכל צרכן אחר. החשד למצבר תקול עולה מהתיקתוק שתיארת, סוויץ' בלי סטרטר אם המצבר נמוך משמעותית מ12 וולט הסלילי הצתה לא ייקבלו מתח מספק לפריצה דיאלקטרית = הניצוץ הראשון בפלאגים. ** רק שלא ברור לי איך סלילי ההצתה מחוברים לסטרטר. אני חושב שיש לי קריאת חובה לעשות. בדיקות נוספות שכדאי לעשות לשלילת האופציה של המצבר: 1. לחבר וולטמטר( יש וולטמטרים זולים בכל הוםסנטר וכו' ) . 2. בדוק את גובה הנוזל במצבר. מאור, אתה מתכוון שיש כבלים שמחוברים מכל רכיב והמצבר לגוף הרכב ? למה ?ולמה קוראים להם הארקות? על הגוף הרכב זה לא 0 - או שבוחרים את זה בתור 0 ? אני פשוט מנסה להבין את ההגיון שבזה ... -
מאזדה לנטיס 2001 מניע לסירוגין, האם הלך סוויץ' או סימפטומים למשהו אחר?
timtim87 פרסם הודעה בנושא של green_beret בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מבסוט ממך. כל הזמן לומד משהו חדש. מה זה ההארקות בגוף הרכב ? כי זאת הסכמה שיש לי : הרכב עומד על 4 גלגלים = צמיגים = בידוד מהקרקע. למה אתה מתכוון בהארקה בעצם ? איפה ה0 ?
