Maor Hananayev
-
הודעות
272 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Maor Hananayev
-
היי לכולם. הרכב שלי יונדאי אקסנט שנת 2000 לאחרונה עושה לי בעיה שתיים. בבוקר שבאים להניע הוא מניע אבל מרגישים שהוא כאילו צונח בטורים ואחרי 2 שניות מתייצב. בנסיעה כשעוזבים את הגז מרגישים כאילו האוטו בועט את עצמו קדימה והתחושת נסיעה לא נוחה בגלל זה. אמרו לי לבדוק צינורות של ואקום ניסיתי לבדוק ולא ראיתי משהו חריג ניסיתי לרסס ספריי קרבורטור על הצינורות ולא היה משהו שצץ,חוץ מרעש של אוויר כזה נמשך. אשמח לעזרה. והאם מסוכן לנסוע ככה ?
-
היי לכולם. אמא שלי בדיוק רכשה עכשיו קיה ריו 2013 בעודי מתייעץ איתכם כאן בפורום. עכשיו היא חזרה ובטפסים שהביאו לה כתוב שהרכב השכרה/חברה/החכר לשעבר,היא אומרת שלא נאמר לה ברגע הקניה על זה. דבר נוסף שבדקתי הוא עבר ביטוחי וכתוב שלפני שבועיים בדיוק הרכב עבר תאונה: כתוב נזק חלקי (תוצאתי) ניזוק צד ג'. מה אני אמור לעשות עם הרכב הזה עכשיו היא כל כך מבואסת.
-
קיה ריו 2013 מנוע 1400 אוטומט
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה על המענה. תודה כדי שאני כתבתי כאן אמא שלי רכשה את האוטו מבלי להגיד לי. עכשיו אני רואה שכתוב בטפסים שהביאו לה שהרכב היה השכרה/החכר/חברה לשעבר,האם זה בעיה רצינית ? היא שילמה על האוטו 37 ! -
שלום לכולם ושבוע טוב. אמא שלי התלהבה מהרכב הזה. כרגע היא עם מאזדה 3 שנת 2006. האם יש לכם המלצות על הקיה ריו ? אמינות,דלק,טיפולים,מחלות ידועות. האם היא יותר בטיחותית מהמאזדה ? האם צורכת פחות דלק מהמאזדה ? אשמח לתשובות. תודה הלכולם
-
מאזדה 3 2006 1.6 P0328 חיישן נקישות
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז ככה: הרכב מאז שאצלנו טופל בחומרים איכותיים והכל היה כמו שצריך. שמנו תוספים לדלק מדי פעם החלפתי פילטר דלק גם. פלאגים מקוריים של מאזדה. פתחנו לפני כמה חודשים מכסה שסתומים להחליף אטם וראינו שיש הרבה שחור על החלקי מתכת לכלוך כזה/אחר. עשינו שלשום טיפול לאוטו+פלשינג ועדיין זה לא מה שפתר את הבעיה. חבר טוב שלי אמר לי לתדלק את האוטו ב98 ולראות אם המנורה נכבית,אם היא נכבית אז לאחר כמה ימים לחזור לתדלק 95 שוב,אם המנורה תידלק שוב אז יש צלצולים במנוע. מה אני אמור לעשות עם צלצולים במנוע להעיף את האוטו ? חבל לי הוא ממש שמור מבחינה מכאנית וזאת תקלה מציקה.שווה להחליף פלאגים שוב ? תודה. -
היי לכולם שבוע טוב ! במאזדה של אמא שלי נדלקה הצ'ק אנג'ין והקוד מראה P0328 (חיישן נקישות). החלפתי לפני חצי שנה את החיישן הזה באחד מקורי של מאזדה !. הקודם היה חיישן של מיצובישי (גם נחשב מקורי ). השאלה מה אני אמור לעשות ? קניתי שוב חיישן (מקורי) אבל אני רוצה לקבל ייעוץ פה לפני שאני יחליף כי אם יש משהו אחר אני יחזיר אותו לחנות. האוטו לא סוחב יפה מרגישים את זה מאוד בעליות הוא מושך הילוכים,לפני הנורה האוטו היה נוסע ממש טוב. תודה רבה לעוזרים !
-
מאזדה 3 שנת 2006 חיישן נקישות
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
החיישן מקורי בוודאות זה חנות בנצרת שאני קונה ממנו שנים ולא הייתה אף פעם בעיה אח שלו מספק לו חלפים למאזדה פורד כי הוא מורשה יבואן. אני אנסה להקדים את הטיפול ולבצע פלשינג למנוע ולנקות הכל -
מאזדה 3 שנת 2006 חיישן נקישות
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לגבי סגירת מומנט סגרנו חזק מספיק לדעתי. לפני חודשיים עשינו אטם מכסה שסתומים וראינו שיש הרבה שחור על חלקי המנוע אני משער שלא חסר לכלוך במנוע,אני כרגע חושב לשים פלשינג טיפול הבא+שמן של וולווליין מקס לייף האדום. נאמר לי לתדלק 98 לתקופה מסויימת ולשים לב למנורה אם היא לא נדלקת אז לתדלק 95. ואם שוב תופיע אחרי 95 אז יש צלצולים במנוע @מרק10 את החיישן קניתי בחנות חלפים ב-200 שקל חדש מקורי עשו לי עליו מחיר -
מה נשמע ? ופורים שמח החלפתי באוטו את החיישן נקישות באחד מקורי. עברו כמה חודשים בודדים ושוב נדלקה המנורה וקטד של החיישן נקישות. מה יכולה להיות הבעיה ? אמרו לי רעש מנוע או לכלוך יכול לגרום לזה
-
יונדאי אקסנט שנת 2001 אין קומפרסיה צילינדר 2
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבוכנה נראית תקינה לחלוטין. עדכון: הוצאנו ראש מנוע,עשינו השחזה לראש+החלפה של השסתום השבור+כל המרימים הוחלפו. נקנה גם סט רינגים+שלייף -
מסביב לעולם עם הסיטרואן שלי - מה אני צריך מעבר
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Itsik1990 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חלום שלי לעתיד לעשות דבר כזה ! בהצלחה רבה אחי ותעדכן פה ! -
יונדאי אקסנט שנת 2001 אין קומפרסיה צילינדר 2
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נפתרה הבעיה שסתום פליטה בצילינדר 2 היה תפוס פתוח והוא נשבר -
מה נשמע חברים ? אני שואל עבור חבר שלי. החלטנו לעשות לו גומיות שסתומים ותוך כדי העבודה גילינו שהיו לו 3 מובילי שסתומים שבורים(הוא שם סיליקון ויקטור עליהם). הלך לטסט עבר יפה האוטו נסע שבוע פצצה בלי בעיות,החלפנו גם חיישן חמצן קדמי בגלל תערובת עשירה.(הסתדר). אחרי שהכל היה טוב הוא הרגיש פתאום שהאוטו לא סוחב טוב ורועד מאוד עד שהרגיש שיש מיספייר והאוטו עובד על 3 צילינדרים. הוא הלך למוסך שהוא עובד שם חח ועשה בדיקת קומפרסיה ויצא לו בצילינדר 2 (0). בשאר הצילינדרים היה 180. טיימינג לא נקרע והוא מכוון. איך אפשר לבדוק אשמים שגורמים לזה. הוא רוצה לעשות ראש מנוע ולהחליף את כל החלקים בראש,אבל יש חשש שזה כבר בבלוק עצמו הבעיה. אשמח לעצות (להביא מנוע מייבוא/פירוק/רכב אחר לא אפשרי מבחינתו הוא רוצה לשפץ את שלו).
-
יונדאי אקסנט שנת 2000 נוזל קלאץ
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
די גבוהה הקלאץ כן אז אני יחליף הכל ואהיה בראש שקט -
יונדאי אקסנט שנת 2000 נוזל קלאץ
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נמצאה הנזילה בתוך האוטו מעל לדוושה של הקלאץ. אני כבר אקנה קלאץ משאבה ומחזיר שמן אחליף הכל וזהו שמן גיר אני ירוקן לג'ריקן ויחזיר כי החלפתי לפני 10K רק -
יונדאי אקסנט שנת 2000 נוזל קלאץ
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אותו רכב בדיוק אחי כן המיכלים נפרדים. נוזל בלמים כבר החלפתי. נוזל קלאץ צריך להחליף הוא נראה שלא הוחלף בכלל בכמה שנים האחרונות. אם אני אחליף אני אמור להרגיש משהו שונה ? האם צריך להחליף את הקלאץ אז ? -
היי לכולם אתמול יצא לי במקרה להסתכל בנוזל קלאץ וראיתי שהוא ירד די הרבה. מה זה אומר לגבי הקלאץ מה אני אמור לעשות ? אין עדות לנזילה כלשהי. העברת הילוכים רגילה לא מרגיש קשה.(יש חריקות לפעמים בגלל טבעות סנכרון.)
-
היי לכולם. בזמן האחרון היונדאי אקסנט שלי שנת 2000 התחילה לקחת לי הרבה כסף מהכיס אז חשבתי לחפש רכב עד 25K. אני בן 20 ואני לא בצבא. מה הייתי רוצה ברכב : ידני חובה שיהיה אמין תחזוקה לא יקרה מדי רכב עם ביצועים טובים בסך הכל אשמח להמלצות ממכם האם כדי רכב אירופאי ? כגון: אלפא רומיאו,סקודה,סיאט ? אין לי יעד מסוים של נסיעה גם עירוני וגם בין עירוני ואולי אילת פעם בשנה תודה רבה לעוזרים !
-
היי לכולם. שמתי לב שהיוניט חום כנראה מזייף הוא לא עומד באמצע של המד. והטמפרטורה ץקינה נבדק במחשב. קניתי אחד תחליפי קוריאני הוא אומנם עומד יפה באמצע אבל יש רגעים בנסיעה שהוא עולה קצת מעל לחתי וחוזר לאמצע. טרמוסטט נפתח ב 97-98 מעלות. האם לקנות יוניט מקורי ולסגור סיפור ? חשוב לי לציין שהמערכת מים כולה חדשה ! מרדיאטור וצינורות טרמוסטט הכל.
-
יונדאי אקסנט שנת 2000 חיישן O2+ממיר קטליטי
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חיישן מאף היה לא מקורי היה סיני ומגמגם תוקן. בקשר לתקלה עצמה הממיר שהבאתי מפירוק גם לא תקין אני אביא אחר אם זה ישאר אותו דבר אביא חדש וזהו אין ברירה -
יונדאי אקסנט שנת 2000 חיישן O2+ממיר קטליטי
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האוטו היה אוכל שמן אבל עשיתי גומיות שסתומים והבעיה של העישון והאכילת שמן נעלמה. מבקשים מעל 1000 שקל ממיר חדש או שיפוץ לשלי. זיהום עקב תערובת עשירה אמרו לי בזהיום אוויר של הטסטים. מחר אני על הבוקר אבדוק. לעשות בדיקה של זיהום במכון הרישוי ? או שלבדוק כבר 4 גזים ולסגור את הסיפור המעצבן הזה -
יונדאי אקסנט שנת 2000 חיישן O2+ממיר קטליטי
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הקדמי היה של חברה לא מוכרת והוא שונה בצורה לגמרי (גם מקט אחר). שמתי 2 חיישנים מפירוק עם מקט מקורי של חברת בוש. עכשיו הרכבתי וזה מראה עדיין שהחיישן האחורי מראה נתונים זהים לקדמי. אמרו במוסך ממיר הבאתי ממיר מפירוק ועכשיו זה בלאגן אחד גדול כי אי אפשר לדעת אם הוא תקין או לא. אני מחר אבדוק בדיקת 4 גזים ואסגור עניין נראלי -
יונדאי אקסנט שנת 2000 חיישן O2+ממיר קטליטי
Maor Hananayev פרסם הודעה בנושא של Maor Hananayev בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז ככה בדקתי הבוקר משהו שהיה לי חשוד כי החיישן הקדמי עם מקט שונה ממה שאמור להיות במקור והוא שונה לחלוטין מהמקורי. יש לי בבית חיישן עם המקט המתאים. אולי הקדמי גורם לכל הבלאגן הזה
