שאלה.
לאבי יש רכב קטן, מנוע של ליטר אחד אטמוספרי (כמובם) שמחולק לשלושה צילינדרים, מבית דייהטסו.
Diahtsu coure. מודל 2000
לאותו מנוע קטן ומסכן, הלך הראש.
נפרץ האטם.
חולק את אותו מנוע עם הסיריון בנות דורו.
שתי אופציות שבתוכן חבויה אופציה נוספת.
מה כדאי?
לשפץ ראש מנוע, או להחליף מנוע? שתי האופציות באותה עלות פלוס מינוס.(סביב 3k)
המטרה של אבא - רכב שישרת עוד שנתיים וחצי שלוש.
עכשיו האופציה החבויה קופצת!
האם יש אפשרות להחליף למנוע גדול יותר?
הלא הוא ה1.3 של הסיריון...
אופציה נוספת, אך פחות עדיפה משמעותית, האם להחליף את הרכב? הכיוון הכללי להחלפה הוא סוויפט מודל 2010-11, אבל כמובן שהוא מעדיף משמעותית את האופציה של תיקון (אידאולוגית וכלכלית)
אם החלפה זה בגלל שהרכב צפוי לעוד הרבה תקלות, ולא משתלם להחזיקו.
תודות מראש
ואם אפשר בבקשה לא לענות בשבת, אני יותר מאשמח! תודה רבה על ההבנה