Jump to content

SilentEngine

  • הודעות

    41
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SilentEngine

  1. תודה רבה לכולם. המוסך אמין (חבר ילדות של אבא), אבי עם רקע טכני בתחום (למד מכונאות, הוא לא פראייר) הרכב יימכר as is במחיר שמשתלם לאבא. תודה רבה לכולם!
  2. רכב מאוד מאוד מעניין. נשמח לראותו בארץ. יהיה ייבוא לארץ? שם מגניב,אגב. רומז
  3. אתה צודק לגבי שלושה הילוכים בתיבה האוטומטית של הקורה. אז אם מחליפים מנוע, אז זה גם גיר... אולי משתלם, מחיפוש שעשיתי, עושה רושם שה1.3 אמין וסוחב הרבה יותר זמן
  4. אינני יודע פרטים, זה מה שאבי מסר לי.
  5. תודה לך על תשובתך המהירה. האם יש מקום אמין בו אפשר להשיג מנוע שלם כזה או אחר 1/1.3 באיזור הדרום?(אשדוד אשקלון) המוסכניק של אבי (חבר שלו, בחור אמין) מחפש גם הוא ולא מוצא. לגבי מצב המנוע בדיוק איני יודע, אך הוא אומר שנפרץ אטם הראש ההתחממות המנוע, ויש מעבר גזים בין הבוכנות. מעבר לזה אני לא יודע.
  6. שאלה. לאבי יש רכב קטן, מנוע של ליטר אחד אטמוספרי (כמובם) שמחולק לשלושה צילינדרים, מבית דייהטסו. Diahtsu coure. מודל 2000 לאותו מנוע קטן ומסכן, הלך הראש. נפרץ האטם. חולק את אותו מנוע עם הסיריון בנות דורו. שתי אופציות שבתוכן חבויה אופציה נוספת. מה כדאי? לשפץ ראש מנוע, או להחליף מנוע? שתי האופציות באותה עלות פלוס מינוס.(סביב 3k) המטרה של אבא - רכב שישרת עוד שנתיים וחצי שלוש. עכשיו האופציה החבויה קופצת! האם יש אפשרות להחליף למנוע גדול יותר? הלא הוא ה1.3 של הסיריון... אופציה נוספת, אך פחות עדיפה משמעותית, האם להחליף את הרכב? הכיוון הכללי להחלפה הוא סוויפט מודל 2010-11, אבל כמובן שהוא מעדיף משמעותית את האופציה של תיקון (אידאולוגית וכלכלית) אם החלפה זה בגלל שהרכב צפוי לעוד הרבה תקלות, ולא משתלם להחזיקו. תודות מראש ואם אפשר בבקשה לא לענות בשבת, אני יותר מאשמח! תודה רבה על ההבנה
  7. ענק! לקחתי לחתימה, תודה. "מונט מזיז משקלים, כ"ס מוכר רכבים".
  8. Sport. שאלה קצרצרה בגוגל הייתה מובילה אותך לתשובה הנ''ל
  9. SilentEngine

    הפיכת מונית לפרטי

    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?334243-הפיכת-מונית-לרכב-פרטי עיין פה
  10. פנים מגניב ביותר. בחוץ...נהה. בעיניי הפורש הכי יפה אלה הקטנות מהדור הקודם. הקלאסיות... מי רוצה מראה חדש ומודרני,ראבאק?
  11. נתונים נתונים, אבל למה הפרצוף המכוער הזה של מרצדס?! אוח...לא אוהב אותו... תמיד מבאס את האווירה
×
×
  • תוכן חדש...