-
הודעות
515 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Hihiz
-
קניית מברשת לשטיפת רכב
Hihiz פרסם הודעה בנושא של OMER1986 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אתה רק חושב שאין סווירלים, בתאורה נכונה אתה תתודע להרבה חחח.. בכל מקרה, לא משנה סוג הרכב עדיין לא מומלץ בעליל ראש של מטאטא. יש לך כל מיני מוטות מאריכים לספוג מייקרופייבר, תריץ חיפוש באינטרנט בטוח תמצא. -
סופית אגזוז - כמה שאלות
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני פשוט צריך להעלות את הרכב על ליפט כי להבדיל מאצלך אצלי האגזוז ממש מוחבא בפנים וזה בעיה להתעסק עם זה. אני חושב שאני פשוט אלך לאגזוזן... אבל שוב השאלה היא כזאת - סופית אגזוז לא משפיעה על פליטה של הגזים מהאגזוז? -
מבריק החישוקים האולטימטיבי
Hihiz פרסם הודעה בנושא של ceyal בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
למה הספריי HOT RIMS של מגווירס לא עלה בדיון הזה? אחלה של דבר. -
סופית אגזוז - כמה שאלות
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ניסיתי לחזק את זה וזה עדיין יושב חלש וכל משיכה קטנה מורידה את זה... -
סופית אגזוז - כמה שאלות
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
גם לך זה צמוד לטמבון, לא אמורה להיות עם זה בעיה? בנוסף צריך לחבר את הסופית במרחק מסויים מהפתח של האגזוז? כדי לא ליצור מצב שזה חוסם יציאה של גזים או משהו כזה? -
ערכת שטיפה 12V
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ראיתי בפוסט שהיה על הערכה שיש 2 ראשים לצינור, אחד שמשמש בתור צינור זרם מים רגיל, ואחד שאפשר לשים בתוכו סבון ואז יוצאים מים עם הסבון וזה משמש לסוג של הקצפה. יכול להיות שזה אותו ראש צינור ופשוט משנים בו מצבים? דרך אגב, מה ההבדל בין מה שאתה נתת לערכה הזאת שעולה יותר? http://www.aliexpress.com/snapshot/6225259780.html -
המלצות לטיפוח פולו חדשה מהיבואן
Hihiz פרסם הודעה בנושא של rh27 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
שמפו - MR PINK או ONR ירוק (שכולל וקס) - אני הייתי ממליץ לך להשתמש בשניהם. כפפת רחצה - כפפת מייקרופייבר ירוקה של CARPLAN שניתן לרכוש באוטוסטור. מגבת ניגוב - אם אתה רוצה לרכוש בארץ אז הייתי ממליץ על המגבת של מגוויירס, אם בחול אז על הUBER 101 (תריץ חיפוש בפורום). מבריק חישוקים - HOT RIMS של מגווירס. בסה"כ אתה פשוט צריך לשוטט הרבה בפורום אתה כבר תלמד הכל עם הזמן, אם יש מושגים ספצייפיים שלא הבנת תשאל ואשמח לענות. באופן כללי מה שאתה צריך לדעת - אל תיקח את הרכש למכוני שטיפה (לא תחנת דלק ולא מכוני שטיפה ששוטפים ידני עם מטאטא או מטלית) זה עושה שריטות קטנות על הרכב (זה מה שנקרא "סווירלים"). פעם בחצי שנה בערך תיישם אוטם על הרכב (אוטם זה סוג של וקס שעוזר לשמירה על צבע הרכב ונותן הגנה מפני לכלוכים ומזיקים). כשהרכב בשמש שים כיסוי שמש כדי לשמור על הפלסטיקה הפנימית וזהו בעקרון.... -
קנייה קבוצתית של מגבות Uber
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Kreios בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מאיפה אני יכול להזמין? -
סופית אגזוז - כמה שאלות
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
זה פשוט צמוד לטמבון... החלק התחתון של הטמבון ממש ממש נושק לחלק העליון של הסופית. באופן כללי זה יכול להזיק? -
סופית אגזוז - כמה שאלות
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
כששמתי את זה לשניה זה נראה ממש טוב וממש מוסיף לרכב, אבל אני לא ארכיב את זה לגמרי עד שלא יענו לי על השאלות. -
סופית אגזוז - כמה שאלות
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
http://www.ebay.com/itm/STAINLESS-STEEL-CHROME-EXHAUST-TAIL-MUFFLER-TIP-PIPE-/221191627476?hash=item33800c62d4&vxp=mtr זה המוצר שהזמנתי. -
הזמנתי מאיביי סופית אגזוז לאיביזה שברשותי. באיביזות הפתח אגזוז מוחבא מאחורי הטמבון, ועם ראש נוטה למטה לכן הזמנתי סופית מתאימה. יש לי כמה שאלות: 1. הבנתי שאם מצמידים את הסופית יותר מדי לפתח אגזוז זה יכול לעשות בעיות, זה נכון? 2. הייתי אצל אגזוזן שאמר שלא כדאי לשים את הסופית כי זה יפגע במדרכות, ולפי מה שראיתי יש רווח בין הסופית לרצפה. 3. הסופית אגזוז, בחלק העליון שלה, ממש צמודה לטמבון, והבנתי שזה לא תקין כי זה מחמם את הטמבון, יש בעיה עם זה שהסופית תגע בטמבון? תודה.
-
צריך המלצה למוצרי ניקוי ספציפיים
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אלוף, תודה רבה רבה רבה על ההסבר המפורט. העניין הוא שלי אין אפשרות להשתמש בגרניק או צינור אלא רק בדליי מים אז זה הופך את העניין למאתגר יותר, אחרי השימוש ב ONR איך מומלץ להוריד את הכל בהתחשב בעובדה שאין גרניק? אפשר לינק לרכישה של ה UBER? ניתן לרכוש את זה בארץ או רק באיביי? -
מה קורה חברים? אני צריך המלצה למוצרי ניקויי ספציפיים... מה הכוונה? אני מתכוון לרכוש ONR ירוק כדי לשטוף איתו את הרכב (ה ONR ישמש כשמפו, אין עם זה בעיה נכון?) אני צריך המלצה לכפפת/ספוג מייקרופייבר טובה, רכשתי אחת בואטודיפו כתומה כזאת פשוטה אבל אני לא יודע עד כמה היא טובה ותמנע סווירלים. מה עדיף ספוג או כפפה? בנוסף אני צריך המלצה למגבת ייבוש, ואת הדרך להשתמש בה. ישר אחרי שאני שוטף את הרכב ומוריד את כל השמפו (ONR) ישר לנגב עם המגבת? לא עדיף לנגב עם משהו אחר ואז לעשות עוד ניגוב סופי? אני מעדיף להזמין מהארץ (אוטודיפו או אוטוסטור) אבל אם יש משהו הרבה יותר טוב ב EBAY אז בבקשה שימו לינקים. תודה
-
אחרי תיקון צבע במברשת
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מה צריך לעשות כדי לתקן את זה עכשיו? -
אחרי תיקון צבע במברשת
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
-
המלצה על פחח באיזור הצפון
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
שמעתי המלצות טובות על 2 מוסכים בעיקר - מוסך הפחחים, והמוסך השני זה מרון ג'רוס. יש המלצה ספציפית לאחד משניהם? -
למישהו יש מושג איך צופים בוידאו במערכת הזאת? העברתי וידאו לUSB ועדיין או שזה לא מזהה את זה בכלל, או שזה לא מנגן את זה פשוט. כמובן שביטלתי את העניין שניתן לצפות רק שהבלם יד מופעל. תודה.
-
שלום לכולם. מאז שהרכבתי את המערכת בסיאט איביזה שלי (מגבר, סאב, והוספת 2 רמקולים אחוריים), כאשר הווליום מוגבר הנורות הקדמיות והתאורה בפנים הרכב (איפה שהמד קילומטר) מהבהבות לפי דפיקת הבאס. מה הפתרון לעניין הזה? תודה!
-
אני צריך המלצה לכמה תכשירים ואביזרים לניקוי הרכב: 1. איפה ניתן לרכוש ONR ירוק? הייתי באוטודיפו וכמובן שאין להם (חוץ מריחנים לרכב ומוצרים ג'נריים לניקוי אין שם באמת משהו איכותי). 2. צריך המלצה למברשת לניקוי הג'נטים + מברשת לניקוי הצמיגים... כמובן שאפשר לנקות את הג'אנט רק עם ספוג אבל אני צריך מברשת דקה כדי להגיע למקומות היותר בעיתיים כמו הקאליפרים ופנים הג'אנט. 4. לצורך ניקוי עם ה ONR אני משתמש בכפפת מיקרופייבר פשוטה, זה לא עושה סווירלים נכון? 5. אני צריך המלצה למטלית לניגוב הרכב + המלצה לדרך שטיפה טובה ככה שהניגוב יהיה מיטבי. עכשיו עוד משהו קטן בנוגע ל ONR הירוק, הוא משמש כתחליף שמפו לכל דבר ועניין נכון? הבנתי שהוא נותן ברק והגנה טובים מאוד לרכב. תודה
