Jump to content

DubelBoom

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

DubelBoom שיחק אותה בתאריך יולי 28 2023

התכנים של DubelBoom היו האהובים ביותר!

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של DubelBoom

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

325

מוניטין

  1. בבאר שבע זמן ההתראה הוא דקה. כמות האנשים שתהיה מרחק של דקה מ*תוך* התחנה, שגם אין להם אלטרנטיבה אחרת, קטנה מאד. לדעתי לא מתקרב אפילו לגרד את הכדאיות בהוצאה הגדולה פי המון של מטרו, ובטח ובטח שהוא אפילו לא הבחירה העדיפה (לדעתי) בלי קשר למיגון. בנייה של רק''ל תעודד פינוי בינוי לאורך הצירים שלה, ואז כבר יבנו מחדש בתים עם ממ''ד.
  2. דווקא לדעתי באר שבע צריכה רק''ל ולא מטרו. מטרו מצוין כדי להעביר אנשים מרחקים גדולים מהר, אבל באר שבע קטנה. רק''ל טובה, כמו בירושלים, תהיה עדיפה. היא תאפשר שיפור המרחב העירוני סביבה, תיצור רחובות עם מעט או בלי בכלל רכבים שעם מספיק עצים יכולים להיות נעימים ומזמינים. אם לוקח 3 דק לרדת ולעלות מתוך התחנה, וכל הנסיעה היא 7 דק, כבר עדיף שהנסיעה תהיה 5 דק יותר. הזמן הכולל בערך זהה, אבל הבנייה והתחזוקה משמעותית זולים יותר מה שיאפשר כיסוי טוב יותר של הרשת באותו מחיר.
  3. אם כבר גליל ים, שוב סרטונים מצוינים של איליה: הראשון: והfoolow up: ולעומת זאת תל אביב מוכיחה שהיא נשארת העיר היחידה בישראל שהיא באמת עיר, ומתחילה שיפוץ בשכונת פלורנטין שכולל סגירה מוחלטת וקבועה של רחובות ראשיים למכוניות. הרחובות הופכים למדרחוב, בעוד כמה שנים תעבור בסמוך הרכבת הקלה. שיפוץ הבתים והחזיות שלהם זה רק עניין של זמן ואז גם יהיה שם ממש יפה. כל החיים שלנו הם סביב תל אביב, כי היא העיר האמיתית היחידה, ומה לעשות ששטח כזה קטן לא יכול להכיל כמות כל כך גדולה של אנשים, בטח ובטח שלא מכוניות. במקום שגם בערים נוספות (בעיקר בגוש דן כי שם צפוף, אבל גם ערים כמו חיפה ובאר שבע) יבנו / ישפצו שכונות ככה שיש מה לעשות בהן ולא רק שכונות שינה. בשכונות טובות אנשים רוצים להיות, מה שיביא גם עסקים ופשוט נצטרך להתנייד פחות, וגם כשנצטרך להתרחק (כי מן הסתם לא יהיה מרכז הייטק או מפעלים בכל עיר) - השכונות יהיו יותר מותאמות לתחבורה ציבורית ולכן היא תהיה טובה משמעותית מהיום.
  4. אני בסיבים כבר שנה וחצי+, משלם על 300 מגה ומקבל 1000. לפעמים קורה שטועים לטובת הלקוח, זה פשוט מקבל פחות תשומת לב, בין אם כי זה פחות מעצבן אז לא רצים לכתוב על זה בפייסבוק, ובין אם פשוט מצניעים את זה כדי שלא ישימו לב.
  5. אם כבר יש לך דרכון ביומטרי ולא הוצאת את האצבע שלך מהמאגר, אתה יכול לחדש באינטרנט וישלחו לך את התעודה הביתה. היא תהיה בתוקף ל5 שנים במקום 10, אבל לא צריך לצאת מהבית 😃
  6. הגדרות - צלילים ורטט יש גם רטט בקבלת שיחה וגם רטט התראות, תבחר בשניהם השתק. הטלפון שלי באנגלית אז זה תרגום מהראש, אבל זה הכיוון.
  7. הסכמים מטבעם יהיו כזה ששני הצדדים מסכימים עליו. כל צד יוותר על משהו, ככה זה עובד. האגו הזה של אם הצד השני מסכים אז אני נדפק אז בוא נפוצץ הכל הוא מתכון לאסון. ויותר מזה, הוא כבר קרה בעבר. יצא לי לשמוע הרצאה של חבר במו''מ בקמפ דיוויד אם אני זוכר נכון. היה הסכם שלום מוכן ששני הצדדים הסכימו לעליו - הסכם שלום ארוך טווח, מדינה פלסטינית, משהו שהיה יכול לשנות את המציאות שלנו מהקצה אל הקצה. ברגע שכל צד שמע שהשני הסכים הם חטפו רגליים קרות כי ''אם הם מסכימים מה פספסנו פה שגרוע לנו?!'', ההסכם פוצץ, והנה אנחנו ממשיכים לחיות על חרבנו.
  8. כביש זה ביקוש והיצע, רק שעד שאין אגרת כניסה לגוש דן, המחיר יקבע לפי המהירות. במקום לשלם יותר כדי להגיע מהר - ''תשלם'' בלסוע בשעה קצת פחות נוחה עם מישהו אחר, או עם עוד סיבוב קטן בדרך, או בתחבצ. הפקקים לא יעלמו, זה פשוט לא יכול לקרות כי אז אנשים יחזרו לנהוג והפקק יחזור. אז צריך לתת תמריצים למי שמוכן לצאת מאזור הנוחות ולבחור באלטרנטיבות אחרות לנהוג לבד ברכב הפרטי. ושוב גם הורדה של מעט כלי רכב יכולה להקל מאד על הפקק, גם אם הוא לא נעלם לגמרי.
  9. למה נתצים נראים ריקים, ולמה זה טוב. בכללי ערוץ מעניין על עירוניות ותחבורה מזוית ישראלית. חוץ מזה שעל הכבישים המהירים אלו לא נתצים אלא נתיב+ (נר''ת? נתיב רב תפוסה?). לא בא לך לעמוד בפקק? תתאם נסיעה עם מישהו. לירידה קטנה בכמות הרכבים יש השפעה גדולה על הפקק, זה לא לינארי.
  10. אני לומד שם עכשיו, לגמרי שוברים אותנו סתם. דוגמה קטנה - השנה בגלל המלחמה ניסו לדחוף הכל מהר, אז קיצרו את המבחנים מ3 שעות שהם בדרך כלל לשעתיים (כדי להכניס עוד סבב מבחנים ביום, אין מספיק כיתות). במבחנים בדרך כלל יש כמה שאלות קלות כדי לצבור קצת נקודות. מה עשו השנה? פשוט הורידו את השאלות הקלות והשאירו רק את הקשות. המבחן התקצר, רמת הקושי עלתה, וחלוקת הניגוד לרעתנו. פלא שכמעט כל מבחן היה ממוצע 35 והיו צריכים פקטורים היסטריים? וגם זה לא תמיד עוזר, פקטור לא מביא אותך לציון טוב כמו מבחן שהיה לך מספיק זמן לחשוב בו ולענות כמו שצריך. זה בעיקר המחלקה למתמטיקה. אני לומד חשמל, והמבחנים בקורסים של חשמל היו יותר מותאמים. ועדיין - לא הייתי הולך ללמוד במקום אחר. לימודים זה רק חלק מהחיים, וכל השאר פשוט עדיף בבאר שבע. החברים מהתואר ישארו חברים לחיים, אין לי ספק בזה.
  11. לגבי מקלדת - כן, רק תתקין חדשה ובהפעלה הראשונה שלה היא תדריך אותך איך להחליף אליה. ממליץ על gboard של גוגל או SwiftKey של מיקרוסופט. לגבי פיצ'רים, הכי טוב זה לחפש בגוגל. Galaxy s24 tips או משהו בסגנון, יש המון.
  12. DubelBoom

    Arc browser

    קריפטו לדעתי אין. Ai רק בגרסת המק. גרסת הווינדוס חסרת פיצ'רים ומלאה בבאגים. כרגע לא שווה את זה. (לא השתמשתי בגרסה למק אז לא יודע אם הפיצ'רים שווים משהו)
  13. DubelBoom

    תצפיתניות

    הטכנולוגיה קיימת, הממשק האנושי הוא בעייתי. לוחמים מהגזרה מגיעים לחמל כל הזמן לחמל להתעדכן ולראות דברים בעיניים, דבר שלא כל כך קורה בחיל הים שם הלוחמים גם ככה בכלים בים. נכון שאפשר להתעדכן גם בשיחות טלפון ועם חיבור מרחוק למסך, אבל זה עובד פחות טוב. אני הייתי נעזר הרבה בתצפיתניות בטלפון, אבל כשהייתי צריך דברים חשובים ומהותיים הייתי נוסע לשם ומדבר איתן. כשזה גג 15 דק נסיעה זה קל. להגיע מהגבול לחמל במרכז (או יותר סביר בנגב) זה לא דבר שפשוט עושים מעכשיו לעכשיו. עד ה7.10 כשהאיום היה טילים, הצבא העדיף את זה ככה - החמל ממוגן וליד המגורים יש מיגוניות. אני בטוח שזה ערער את ההחלטה הזאת של הצבא והם שוקלים את זה מחדש.
  14. השאלה מנוסחת בסדר. התשובה היא שלא. הטורנט לא מגיע מאתר מסוים, אלא מעשרות-אלפי משתמשים אחרים, ולכל אחד מהם ip ייחודי שכנראה גם משתנה מידי פעם. לא משהו שפרטנר יכולים לחסום. ההפרש במהירות ההורדה נובע מאיכות הטראקר - לטראקר איכותי יש יותר משתפים, כלומר יש לך יותר מקורות לקבל מהם את הקובץ, ולכן ההורדה תהיה מהירה יותר. בטורנטים פופולריות = מהירות גבוהה.
  15. קצת כמו ''עור נחש'' כזה? זה תקין וזה הטקסטורה של הרצועה החל מדור כלשהו. להבנתי ההתפוררות היא מלמטה, השיניים של הרצועה מתחילות ליפול. אבל אני לא לגמרי בטוח. ואת זה אי אפשר לראות מלהציץ דרך הפקק.
×
×
  • תוכן חדש...