Pontiac
-
הודעות
135 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Pontiac
-
זה הידראולי? אולי חסר שמן? אולי יש חור בצינורות ונכנס אויר? לא הדיראולי, תראה שהכבל נקי ושהוא לא מסתבך בשום דבר בדרך.
-
שיפור וריאטור לRANGER 500
Pontiac פרסם הודעה בנושא של ylk_sound בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
וריאטור זה הגיר, וזה עולה לא מעט כסף. לגבי ריינג'ר ספיצפי אני לא יודע, אבל הבחלט יש וריאטור ספורטיבי, יכול להיות שיתאים לך וריאטור של אחד הטקרטורונים שיש בשוק. תבדוק בפורומי שטח או טרטורונים.. בהצלחה -
תופעות - חיישן חמצן פגום. פולקסווגן בורה 2002
Pontiac פרסם הודעה בנושא של zamirco בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא משוכנע שאלו בעיות שחיישן חמצן יכול לגרום להם, המנוע אמור להמשיך לעבוד עגול ולחום בהחלט אין קשר לדבר. מה שכן הייתי ממליץ לך לבדוק אלו חוטי הצתה, אני לא יודע איך לתאר לך מנוע שעובד על 3 בוכנות במקום 4, אבל בגדול הוא מתחיל לעושת רעש קצת שונה ולא סוחב, יכול להיות שהבעיה היא באחד החוטים שבו אין מגעים מספיק טובים. ואז במידה המנוע אכן עובד על 3 בוכונות בהחלט יכולה לעלות קצת הטמפרטורה. אם יש לך חוש טכני מסויים, בחנייה שלך בבית, תניע את הרכב ותנתק חוט הצתה אחד, אם הרעש דומה לרעש הלא סחיבה שלך זו כנראה הבעיה. בהצלחה! -
רדיו דיסק לא נכבה בכפתור כיבוי - מגאן 96
Pontiac פרסם הודעה בנושא של yakov1987 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ככל הנראה הכפתור נדפק, במידה ויש לך אחריות גש למתקין. -
צפצוף מהמערכת בזמן נסיעה - סיאט איביזה SC 2011 ידני
Pontiac פרסם הודעה בנושא של ravivpinhas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה מתכוון לשריקה, זה לא בידיוק צפצןף, זה צליל גבוהה שעולה ויורד בהתאם לכמות הגז הנלחצת.. במידה וזה הבעיה אתה אכן צודק ומדובר כככל הנראה במינוס משוחרר. לפי הטענות שלו זה לא בידיוק אותו דבר, לחיצה על הקלאץ לא אמורה להשתיק את זה. -
מאמין שתוכל למצוא באחת הסדנאות. וכמובן איביי..
-
שינוי רעש האגזוז בצורה חוקית
Pontiac פרסם הודעה בנושא של sLayderz בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תחשוב על סיבה אחת שהוא יהיה מעוניין לתת לך אישור כזה... מעבר לזה שזה יעשה רעש ויכולות להיות לו בעיות כי זה שהמוסך בארץ אישר את זה יכול להיראות תמוהה בעיני המשטרה ואז הם יפנו ליצרן ושם המוסך המרכזי יקבל על הראש(אני לא באמת חושב שזה יקרה, אבל סתם להראות שאין להם שום אינטרס ), על כל תקלה שתיהיה לך עקב ההתקנה (אני לא מאמין שיכול להיות דבר כזה אבל עדיין) יהיה באחריותם, ולמה לקחת אחריות על משהו שאתה לא חייב? -
שינוי רעש האגזוז בצורה חוקית
Pontiac פרסם הודעה בנושא של sLayderz בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
נכון, אני מבין אותך, לא חסרים גם הריינג'רים הטומקארים וכל אלו שמרעישים, אבל יש גם קורבט, קמארו, ומוסטנג שמרעישות והיום גם פרארי, למה מותר להם? כי ככה זה מגיע מהחברה. לגבי הטי מקסים ושאר האופנועים המשטרה נמנעת מלהיכנס איתם מראש לעימותים, הרי 99% שכשיגידו לאופנוע לעצור הוא יברח, ואז מה המשטרה תעשה? היא לא תרדוף אחריו כי זה לא בידיוק חוקי ברוב המקרים, ואם היא תרדוף אחריו ויקרה לו משהו יאשימו את המשטרה, לכן כשעושים כבר משהו בנוגוע לאופנועים בד"כ מדובר במבצע עם הליקופטרים באויר. -
לא חושב שיש חובה כזו, המיאטות החדשות לדוגמא לא מגיעות עם גלגל רזרבי.
-
נזק לא יגרם כל עוד תרכיב אותו בצורה נכונה. בגדול כל מקום יהיה בסדר, סדר העדיפיות שלך אמור להיות קודם כל מספיק גבוהה שלא יתרטב יותר מידי מהשלוליות ולאחר מכן מקום כמה שיותר קריר בתא המנוע. קח בחשבון שיהיה צליל חזק יותר וצריכת הדלק תגדל גם.
-
שינוי רעש האגזוז בצורה חוקית
Pontiac פרסם הודעה בנושא של sLayderz בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
קודם כל זה לא פשוט לקבל כזה אישור, דבר שני האישור הזה מאשר להכניס את החלק הזה לארץ, בין זה לבין קבלת שהוא יהיה מורכב ובשימוש על רכב שנוסע בכביש ציבורי הדרך ארוכה...והאמת..בלתי אפשרי בצורה חוקית. -
שינוי רעש האגזוז בצורה חוקית
Pontiac פרסם הודעה בנושא של sLayderz בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
קודם כל גם אגזוז רמוס עם "אישור" לא תופס, הסיבה היא שהמשטרה רוצה שהמוסך המורשה להלן ה"אבא" של המכונית שלך יגיד להם שזה חלק תחליפי או מקורי שמתאים לרכב הספציפי הזה, כל עוד הוא לא אחד משני אלו ומוסך היבואן לא נותן אישור, אז אין אישור. מרעיש פחות או יותר זה נטו בשבילך, כששוטר ישמע והוא ירצה תקבל הורדה מהכביש. עכשיו נאחל לך להתחדש, קנית אחלה רכב, שמור עליו ועל עצמך בימיוחד עכשיו בחורף כשרטוב. ממליץ לך בחום להיכנס ל www.roadster.co.il שם יוכלו לעזור לך עם כל השאלות, תוכל להגיע למפגשים ולשמוע את ההבדלים בין כל מיני סוגי אגזוזים ופילטרים ולהחליט בעצמך מה טוב לך ומה מתאים לך. יש שם המון מידע כללי לגבי הרכב הזה שאני בטוח שתרצה לדעת. בהצלחה! -
הרכב יצא בצביעה, מה עכשיו?
Pontiac פרסם הודעה בנושא של madriver בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
קודם כל תן לצבע להיתייבש טוב טוב כמה ימים, ואז מתחילים עם ווקס או כל דבר אחר... פלסטלינה נועדה להוריד לכלוכים מהצבע, לכן בשלב הזה שהצבע חדש אין לך כל סיבה להשתמש בה. שלייף סבון וכד' עושים כאשר יש נזילות צבע, או מרקמים לא זהים בצבע, בכל מקרה אם אין לך ניסיון בזה עדיף שתתן למישהו לעשות את זה. -
טיפול בנקודה שהצבע בה נשרט
Pontiac פרסם הודעה בנושא של O92 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מחזק! -
הדבר הכי שטותי שיכולת להוציא מהפה...
-
בהודעה הראשונה שלי ציינתי שאני בספק שקונברטיבל שוקולת יותר מקופה, כלומר הייתי פתוח לאפשרות ולא שללתי. אמרתי שגם אם כן, זה לא הבדל משמעותי. וגם אני ציינתי שאני מודע לכך שיש חיזוקי שלדה, וחיזוקי מסגרת קדמית ... לזלזל, לא התכוונתי לזלזל באף אחד, אבל כשבא מישהו ונותן לך נתון של "קבריולט שוקלת לפחות 100 ק"ג יותר" זה משפט שאפשר להתיחס אליו בצורה רצינית? מה הוא יודע שאני לא? איך הוא יכול לקבוע קביעה כזו? ועוד לתת את זה בתור שיקול לקניית רכב?! ו100 ק"ג זה לא משמעותי.... אתה מוזמן להסתכל בכל מבחיני הדרכים שעשו למיאטה החדשה עם הגג הקשיח ואף אחד שם לא אומר שהוא מרגיש פגיעה בביצועים ושם מדובר ברכב שנחשב ספורטיבי. (נכון אין אותה בקופה אבל בהשוואה לגג בד יש תוספת משקל). אל תדאג לביצועים, כשהבדלי המשקל יהיו מספיק גדולים כדי להגדיל את צריכת הדלק באופן משמעותי או את ההתנהגות, החברות המייצרות ידעו איך לסדר את הבעיה וסביר להניח שלא יתנו רכב עם ביצועים שונים של יום ולילה בין קופה לקבריולט. נכון אותי בד"כ לא מעניין משקל במכוניות, אם אני ארצה רכב חסכוני אני אקנה רכב קטן לדוגמא ולא בהרכח קיה פיקנטו כי היא שוקלת 100 ק"ג פחות מפונטו, כי יש עוד הרבה דברים שישנו את ההתנהגות וצריכת הדלק. אז זה שגם אתה וגם לוטוס מעדיפים להיצמד ל"קטנות" סבבה.
-
שחכתי שבידיוק שומאכר מתלבט פה איזה רכב לקנות והוא באמת ירגיש את ה 100 ק"ג האלו.. אולי נהיה פה רציניים, מי קונה רכב לפי משקל? אם אתה עכשיו מתעניין בפיגו 206 לצורך העיניין ובא לך על הקבריולט אתה לא תקנה אותה כי היא שוקלת 100 ק"ג יותר? אני לא יודע עד כמה מחירון יד 2 נכון, אבל אני בטוח שאם היה הבדל משמעותי הוא היה מצויין. אתה מוזמו לבדוק שם במפרט הטכני מיני קופר 2003 קבריולט ורגילה, המשקל זהה.
-
ספק גדול אם דברייך נכונים בעוד שהחבר פה מדבר על גג בד ככה שהאפשרות נפסלת, נכון יש קצת חיזוקי שלדה , מסגרת חלון קדמי אבל אני משוכנע שאין הבדל בכלל אולי לטובת הקבריולט, וגם אז זה זניח ביותר, ממש לא צריכת דלק וממש לא ביצועים. לגבי ונדליזם אין מה לעשות, אנשי הקבריולט צריכים לחיות עם זה. קח בחשבון שהסבירות שתמצא אבן ליד האוטו הרבה יותר גבוהה ממציאת סכין, אפילו בבת ים גם אם יקרעו את הגג, יש מסגרת והרבה יותר קשה להיכנס דרכה מאשר החלון. אבל כן גג חלופי זה דבר יקר ואיך שרית חדד אומרת..? ואפילו מאוווד וגם הביטוח מייקר את הסיפור פה, ואל תצפה לבטח בביטוח ישיר או דומיו כי הם לא. א-ב-ל אחרי שתחזור לכדור הארץ תבין שאם מישהו רוצה לחבל לך באוטו זה לא באמת משנה אם הוא יקרע לך את הגג או ישבור לך חלון או יעבור עליו עם מפתח, גג חלופי מזמינים מאי ביי במחיר שפוי , מניסיון רבים הגג לא מועד לוונדליזם ואם אתה חושב שאתה בעיניין של קבריולט אחרי שתקנה לא תצטער. אתה מוזמן להיכנס ל www.roadster.co.il ולשאול שם לגבי ונדליזם לגגות 99% מהרכבים שם הם כאלו.. בהצלחה!
-
http://www.roadster.co.il/forums/viewtopic.php?f=3&t=8412
-
חפש ב www.roadster.co.il
