-
הודעות
146 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי br_amir
-
נקודות חלודה בגג
br_amir פרסם הודעה בנושא של Rinor81 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
היי, היום בשעה טובה קיבלתי את הרכב (סקודה יטי 2011 לבנה), למרות שהרכב היה נקי יחסית, נסעתי היום ל-Autostore וקניתי כמה מוצרים לטובת ניקיון הרכב והחלטתי לעבור עליו עם ONR בשביל להבריק עוד יותר. לתדהמתי, כאשר התחלתי לנקות את גג הרכב פתאום ראיתי כי הגג מלא כולו בנקודות חלודה כתומות קטנות אשר כמובן אינן יוצאות בניגוב עם החומר. העניין הוא שכאשר עומדים מטר מהרכב בכלל לא רואים את זה ואני ממש מתוסכל שגיליתי את רק עכשיו, השאלה שלי האם ניתן לטפל בדבר כזה או שזה דורך בהכרח טיפול של שיוף וצביעה? מצורפות תמונות להמחשה. תודה! -
היום הרכב שלי חזר מתיקון (כחלק מהכנה למכירה בחברת ליסינג) וראיתי שני דברים שהפריעו לי: 1. במסגרת התיקון נצבעה דלת תא המטען ובקצוות הדלת רואים מעין טיפות פלסטיות שקופות קטנטנות, נאמר לי כי זה רק הלכה וניתן לסדר זאת בעזרת שלייף ולא צריך צביעה מחדש, השאלה היא האם זה נכון או שבהכרח מחייב צביעה מחדש? 2. בנוסף, נעשה תיקון נקודתי של שריטה עמוקה בחלק התחתון של אחת הדלתות ושמתי לב שהחלק שנצבע הוא בצבע מט (צבע הרכב לבן) בשונה משאר הדלת שנראית מבריקה ורואים עליה השתקפות, השאלה היה האם יתכן שזה מכייוון שצבעו ללא שכבת לכה או שאצל פחח מקצועי זה אמור להיות מעורבב בצבע? תודה!
-
במידה ומתבצעת צביעה רציתי לשאול האם אתם ממליצים על פירוק הפגוש לטובת כך או שאין לזה משמעות מיוחדת?
-
הייתי קורא לזה יותר שיפשופים של חוסר מזל (: זה חלק מהכנת הרכב לפני הקניה ע"י חברת הליסינג ולכן העדפתי לתקן אלא אם הצביעה יכולה לפגוע במשהו ועדיף לשמור על הצבע המקורי... בכל מקרה, היה חשוב לי לדעת גם האם להתעקש איתו על נושא הפירוק. תודה.
-
היי, מצורפות תמונות של הפגוש הקדמי, יש לו שפשוף קטן בפינה השמאלית + פגיעות קטנות של קילופי צבע לאורך כל הטמבון. השאלה שלי היא האם ניתן לתקן זאת מבלי לצבוע את כל הפגוש ואם לא אז האם לדרוש מהפחח שיפרק את הפגוש לטובת התיקון או שניתן לבצע כאשר מורכב על הרכב? תודה!
-
אשמח לחוות דעת תודה רבה!
-
התכונתי שלא יתכן שהוא יותר בשנת 2012 מכיוון שהוא שנתון 2012... אגב, ביקשתי מהחברה שידאגו להשלים את הריקולים מול המוסך לפני מסירת הרכב וצ'מפיון מתעקשים שהרכב לא צריך לעבור ריקול המצמדים המפורסם, כדאי להתעקש על זה? בנוסף, אשמח לקבל חוות דעת נוספות לגבי אטרקטיביות הקניה, אני קצת מוטרד מכך המחיר יחסית גבוה (הנחה של 6% בלבד בשל הנתונים הטובים והסחירות הגבוהה של רכב זה), אני חושש שהרקע של הליסינג יהווה בעיה משמעותית בסחירות של הרכב בעתיד וזה למרות שיש לי תיעוד על כך שהרכב הוא צמוד לנהג יחיד (ואני אף יודע שמדובר בנהגת מבוגרת בגיל 60+) והרכב מטופל במוסך צ'מפיון באופן קבוע. מרבית היטי שראיתי ביד 2 בשנתון זהה הן בעלות ק"מ כפול ואף יותר אך רובן פרטיות...
-
תודה רבה! הקישור השני מתייחס לדיזל, אני מניח שהעלויות שונות...
-
1600 ש"ח לטיפול 30 אלף ללא החלפת פלגים זה נשמעת לי עלות סופר מוגזמת, להבנתי זה טיפול שמחלפים בו שמן + פילטר שמן + פילטר אוויר + פילטר דלק, נכון?
-
MikMan אפשר לדעת איפה אתה מטפל ביטי שלך? לגבי הטיפול, אין לי את החשבונית אבל החליפו שם את כל הפילטרים (שמן, דלק, אוויר) + מצתים (אירידיום) + טיימיניג (כולל מותחנים) וזה סך העלות. העבודה הייתה בעלות של 1400 שח והשאר חלפים.
-
שלום לכולם, בימים אלה עומד לפני רכישה של סקודה יטי 2011 ורציתי לשאול בנוגע לעלויות טיפול, ראיתי אתמול אצל קרוב משפחה קבלה עבור טיפול 90K לרכב סקודה סופרב (2006) בעלות של 4700 ש"ח יש לציין כי הטיפול כלל גם החלפת טיימינג (הטיפול לא היה במוסך מורשה סקודה) לאורך כל השנים החזקתי רכבים יפניים או קוראניים ומעולם לא הוצאתי סכומים שמתקרבים לכך, כולל טיפול טימינג העלות הגיע ל-1500-1700 ש"ח לכל היותר. האם אלו הפערים במחירי הטיפול בין הרכבים? לי זה נראה פשוט פער עצום.
-
הרכב יוצר כאמור ב-2011 כי הוא שנתון 2011. דיברתי עם צ'מפיון ואמרו שיש לו קריאה לקמפיין שהוא צריך לעבור שמדברת על עדכון לגיר. בקריאה בפורום ראיתי שמדברים על שני ריקולים: 1. החלפת מכטרוניק 2. החלפת מצמדים אני יכול לדרוש מהם שיעשו את ההחלפה ברכב במידה ולא עשו (עפי השנתון)?
-
היום ראיתי את הרכב ואת פירוט הטיפולים, לא מצוין שהרכב עבר את הריקולים השגרתיים של המכטרוניק והמצמדים. איך אני יכול לדעת האם רכב זה נכלל באלו אשר אמורים לבצע את התיקון? חשוב לדעת האם כן כדי לדרוש שיבצעו זאת במידה ונדרש. תודה.
-
האחריות היא כמובן לא של היבואן אלא של חברת הליסינג, אבדוק את נושא האחריות עבור המצמדים והטיימינג. לגבי המחיר, קשה מאוד למצוא אותו זמין עם נתונים טובים ואם מוצאים בסוכניות רכב הם מבקשים מחירים מאוד גבוהים ומחשבים את כל השקלולים.
-
אשמח לחוות דעת לגבי רכישה של סקודה יטי 2011 יד 1 מליסינג עם 39 אלף ק"מ בלבד, מטופלת רק במוסך מורשה סקודה (יש תיעוד מלא), המחיר מחירון שלה הוא 80,400 ודורשים עבורה 75,000 (ירידה של 6.5% בלבד). נותנים על הרכב בנוסף אחריות של שנה וחצי. האם העסקה משתלמת? תודה!
-
תודה רבה על התגובות, בנושא אחר לגמרי, אשמח לדעת מה דעתכם על קניית רכב מליסינג עם ק"מ נמוך? במקרה כזה החברות פשוט לא מוכנות להוריד את כל האחוזים שקבועים במחירון ומורידות 6-7%, האם זה עדיין אטרקטיבי בהנחה והרכב שמור ומטופל ?
-
תודה, אשמח לחוות דעת נוספות בנוגע לבדיקה ולכדאיות הקניה.
-
אשמח לדעת גם האם בהכרח כאשר מופיע בסעיף שלדה ומרכב : ליקויים בעלי משמעות נמוכה, זה מבטא ירידת ערך או שזה תלוי בסוג הפגיעה. תודה.
-
שלום חברים, מצורפת בדיקה שביצעתי היום לקיה סול 2012 פרטית יד 1 עם 41 אלף ק"מ. במהלך הבדיקה התברר לי (מה שלא נאמר לי קודם) שהרכב קיבל ממכה ממשאית זבל אחרי שהיה כמה חודשים על הכביש ובעקבות כך הוחלפו שתי דלתות בצד ימין (הבנתי כי ברכב חדש כאשר יש פגיעה בדלת מחליפים ולא מתקנים). הבחור הציג לי את דו"ח השמאי המלא של התאונה ושם מפורט התיקון ואף מצויינת ירידת ערך של 3% בעקבות התיקון. הבדיקה של הרכב נקייה לגמרי מלבד הנושא הזה של החלפת הדלתות, הבוחן ציין כי אין פגיעה בקורות או בשילדה. המחירון של הרכב הוא 74 אלף (75 לאחר שקלול) והוא מוכן לרדת ל-70 ולא פחות. אני בדילמה מכיוון שהייתי בטוח שהרכב נקי, השאלה שלי האם נושא הדלתות הוא משמעותי או שזה לא נורא ולא מבטא ירידת ערך משמעותית. אשמח לקבל חוות דעת לגבי אטרקטיביות הקניה. תודה!
-
שלום לכולם, מעוניין לקנות רכב שני לאישה, היא מעוניינת ברכב מרווח וגבוה. התקציב הוא 70-75 אלף ולכן השנתונים הרלונטים הם 2010-2011. אשמח להמלצות וחוות דעת על הטריוס מול הייטי. תודה!
-
קודנית של רב בריח - כמה אמור לעלות הלוח מקשים ?
br_amir פרסם הודעה בנושא של mgold בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בד"כ לא צריך להחליף את כל לוח המקשים אלא את המקשים עצמם בלבד אשר יש בתחתית שלהם מגעי פחם ואלו מתבלים עם הזמן. תוכל להשיג זאת בכל חנות שמתעסקת עם מיגון לרכב (נמצא במרבית חנויות שמשווקות מערכות סאונד) תמורת כמה עשרות שקלים בודדים. בהצלחה. -
בסוזוקי ליאנה , שריקה של מנוע סילון במהירות של 90-100
br_amir פרסם הודעה בנושא של חיים 1 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הכוונה בהודעה הייתה כמובן שב-110 קמ"ש הוא מטפס לאזור ה-3000. אני באופן אישי ביקרתי במוסך כפי שרשמתי אך המכונאי טען שאינו מרגיש דבר, הנושא ממש מתסכל וגורם לכך שבמקום לשייט במהירות של 110 קמ"ש (כפי שיתאפשר במס' לא קטן של כבישים עפ"י התקנות החדשות) צריך לנסוע במהירות של כ-90 קמ"ש על מנת שלא לשמוע את אותה נהימה ולהרגיש כאילו המנוע מתאמץ יתר על המידה. נשמח אם מומחי הפורום יחוו את דעתם. תודה רבה. -
בסוזוקי ליאנה , שריקה של מנוע סילון במהירות של 90-100
br_amir פרסם הודעה בנושא של חיים 1 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אצלי ברכב במהירות של 100 קמ"ש הסל"ד עומד על 2500, ב-100 קמ"ש הוא כבר מטפס לכיוון ה-3000. אני מתרשם שהבעיה זהה אצל שנינו, לא "חיים1"? -
בסוזוקי ליאנה , שריקה של מנוע סילון במהירות של 90-100
br_amir פרסם הודעה בנושא של חיים 1 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצטרף לפותח השירשור, ברשותי גם כן סוזוקי ליאנה 2008 (5 דל') שרכשתי לפני מס' שבועות אשר המנוע שלה מאוד מרעיש במהירות 100 קמ"ש ומעלה. הרעש נשמע כמעין "נהימה" חזקה של המנוע וחשוב לציין כי זה קורה רק כאשר הרגל לוחצת על דוושת הגז, כאשר משחררים את הדוושה המנוע הופך להיות שקט להפליא. לקחתי את הרכב למוסך ולאחר נסיעה המכונאי שלל בעיה במיסבים וטען כי לא מרגיש משהו משמעותי (הסיבה לכך היא בעיקר מכיוון שבסיבוב שהוא עשה הוא בקושי הגיע מידי פעם לאזור ה-90 קמ"ש). מכיוון שהרעש פוסק בעת עזיבת דוושת הגז כנראה שזה שולל גם בעיה בצמיגים מרעישים (יש לציין כי ברכב זה ארבעת הצמיגים חדשים). רעש זה הוא מאוד לא סביר וגורם לכך שבעת נסיעה במהירות 100-110 קמ"ש אין תחושת שיוט אלא יותר הרגשה של מאמץ יתר של המנוע. אשמח לשמוע גם כן חוות דעת לאור נתונים אלו. -
חבר'ה, מישהו יכול לתת חו"ד לגבי השמן שהוזכר למעלה? ובנוסף, מישהו אולי יודע האם מומלץ למנוע זה שמן סינטטי מלא או חצי סינטטי? גם 10W40 חצי סינטטי איכותי יהיה טוב? תודה!
