Haim Binshtein
-
הודעות
120 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Haim Binshtein
-
כן מצאתי כמה סרטונים, אמנם בתקינה האמריקאית אבל אמור להיות דיי זהה, לגבי מדידה על קיר ומרחקים והכל, מה שמעניין אותי זה איזו נורה בדיוק. ישנם כמה צורות וכמה חתכים, נגיד בסרטון( הנה )בדקה 16:10 מראים 5 סוגי נורות, חלק עם "מגן" שנועד לאור נמוך, חלק בלי מגן אבל עם חתכים שאמורים לשנות קצת את פיזור האור, ומה שמעניין זה שכולם הורכבו ברפלקטור(וגם בפרוג'קטור) של הונדה סיוויק וכל אחד הביא תוצאה שונה.. מהסרטון מבינים שיש פרמטרים חשובים וזה שנורות הלד יהיו במיקום קרוב ככל האפשר למיקום של הסלילים בהלוגן, אבל האם זה משליך גם על רכבים אחרים? או שכל רכב יגיב אחרת לכל LED ואז זה ניסוי וטעיה? ניסיתי לחפש ולא מצאתי אולי אתר שיש בו כלי/טבלה שמתאימה נורות לד לרכב ספציפי? לפי הסרטונים יש סיכוי שנורות הלוגנים שונות גם לא יהיו מכויילים כמו שצריך, האם אני צודק? יש כזה עניין? @Adani תודה על התשובה🙂
-
התלבטתי אם להזמין נורות לד מסוג אור נמוך/גבוה. ישבתי ועשיתי שיעורי בית והבנתי שהעניין לא כזה פשוט. העניין עם לד שהאור שלו לא מתפזר כמו נורות הלוגן ו"הבית מנורה" של הרכב שלי( טויוטה יאריס 2009) נבנה ומתאים להלוגן כלומר פיזור האור לא יהיה כמו שצריך ויש סיכוי שהרכב יסנוור רכבים ממול וגם לא יעבור טסט. השיקול שלי בהתקנה הוא לקבל תאורה קצת יותר חזקה עם צריכת חשמל יותר נמוכה ולא להתחיל להתעסק עם החלפת נורות לפני טסט, לסנוור נהגים או שופוני(הצבע לא מעניין אותי במיוחד, מבחינתי גם לקחת לד בצבע יותר חם שנראה כמו נורת הלוגן). מצאתי אתר שכביכול מוצא לדים מתאימים ושאמורים לעבוד עם עם הרפלקטורים ( https://www.lasfit.com/) , ורציתי להחכים ולשמוע את חוכמת ההמונים ואלו שיש להם ידע בנושא האם יש חיה כזו? האם כדי להשתמש בלד חייב להשתמש בפרוג'קטורים מה שמחייב החלפת מכלול הנורה? אשמח גם למידע קונקרטי לגבי טווח הגוון בקלווין(K) המותר לשימוש בישראל מכיוון שמצאתי רק שמות של תקנים אירופאיים( לדגומא 06-48 ECE) שעובדים איתם בארץ אבל הפירוט(שהוא באנגלית) לא ברור.
-
Pioneer prs80 העברת שיר בבלוטוס
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של יהונתן שלמה בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
גם אצלי לא הצלחתי והאמת כבר וויתרתי מזמן.. מה שפירסמת רלוונטי בצורה מסויימת, הPRS80 טוב מבחינת אודיו והכל אבל בBT יש לו גרסא ישנה(3.0) שיכולה לא לתמוך באופציות חדשות ( היום כבר הגענו לBT5.1 ). פתרון אחד שמצאתי בחיפוש בגוגל במקרה ויש לך אנדרואיד זה: 1) להכנס לאפשרויות מפתחים ( Developers mode) 2)לחפש "bluetooth גרסאת AVRCP 3) תשחק עם הגרסאות ותראה מה יעבוד, באופן כללי ככל שהגרסא תהיה יותר נמוכה ככה יותר סיכוי שזה יעבוד כאשר בגרסא 1.3 זה אמור להיות הכי יציב. לגבי מה אתה מפסיד מבחינת אופציות הנה כל השינויים בכל הגרסאות ואם אתה לא משתמש באופציות שם אז ה"שנמוך" לא אמור להשפיע עליך: 1.0 — Basic remote control commands (play/pause/stop, etc.)[5] 1.3 — all of 1.0 plus metadata and media-player state support[6] The status of the music source (playing, stopped, etc.) Metadata information on the track itself (artist, track name, etc.). 1.4 — all of 1.3 plus media browsing capabilities for multiple media players[7] Browsing and manipulation of multiple players Browsing of media metadata per media player, including a "Now Playing" list Basic search capabilities Support for Absolute volume 1.5 — all of 1.4 plus specification corrections and clarifications to absolute volume control, browsing and other features[8] 1.6 — all of 1.5 plus browsing data and track information *נלקח מויקיפדיה -
תוספות למערכת syncope
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של קילומטראז' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
התמונות רחוקות מידי מכדי להגיד לך בוודאות, אבל בנוסף למחבר הזהוב של הGPS צריך להיות עוד 2 לאנטנה של 4G , הם אמורים להיות בולטים ואני לא רואה אותם. אתה תצטרך לפרק ולצלם את האחורה של המולטימדיה בצורה ברורה כדי שאוכל לעזור לך או שיש את האופציה הקלה יותר והיא להתקשר למתקין/חנות שממנה קנית. כמו כן אם לא זרקת אז תנסה להסתכל בחוברת/דף שהגיע עם המולטמדיה ושם אמורות להיות מפורטות כל האופציות והחיבורים שלו- 5 תגובות
-
- 1
-
-
תוספות למערכת syncope
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של קילומטראז' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
1) לרוב בשביל חיבור מיקרופון יש חיבור AUX מאחורה שאליו מתחברים, לפי התמונות אני לא רואה שהוא קיים ( דוגמא למיקרופון חיצוני ) 2) לגבי USB - בתמונה השנייה במחבר הלבן העליון 2 החיבורים האמצעיים הם לUSB, נגיד בלינק הזה אתה תראה בתמונות את הכבל. אין לי מושג איך הוא נקרא אז תצטרך קצת לחפש אבל זה עניין זה להזמין כבל וגמרת. 3) יש אופציה באופן כללי אבל צריך שהמכשיר שלך יתמוך באנטנה ויהיה לו חיבור לאחת ואני לא רואה שיש, פעם הבאה תצלם את כל הגב בתמונה אחת אחרי זה פשוט אפשר לעשות זום. לפי השם והדגם לא מצאתי כלום ברשת, רק מה שמוכרים בארץ תחת השם הזה. בלינקים שמצאתי כתוב שיש תמיכה ב"3GS" כלומר כן אמורה להיות אפשרות והיה אמור להגיע איתו כל הכבלים הנדרשים . הייתי מציע לך להתקשר למקום שממנו קנית או למתקין ולדבר איתו בתמונה למטה זו מערכת של חברת PODOFO שנמכר באליאקספרס וזהה כמעט לשלך, רק שאצלו יש את 2 החיבורים לאנטנה, וכבר מתואר לאן לחבר את הכבל עם הבית לכרטיס סים.- 5 תגובות
-
- 1
-
-
מזרקים באלי אקספרס. מה אתם אומרים?
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של שלומי.ד בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא סותר את מה שאתה אומר אבל חלקי חילוף לרכב בארץ נגזרים ממחיר הרכב בארץ - כלומר בגלל שיש פה מס ענקי במקרה של רכב לא חשמלי אתה משלם עוד תוספות מס גם על החלקים עצמם, וזה בגלל שהמדינה רוצה להרוויח ולמצות כל טיפת שקל.. זו הסיבה שבחו"ל החלקים האלו גם יותר זולים משמעותית מהארץ ולרוב שווה להזמין אותם מחו"ל. כמובן ש"מחיר בדיחה" זה לא מדד ואם המחיר טוב מידי להיות אמיתי אז יש מצב שהמוצר הוא זיוף ולכן עושים ש.ב לפני -
תוספות למערכת syncope
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של קילומטראז' בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
איזה דגם? צילום של אחורי המכשיר שנראה איזה חיבורים יש? מה עם הספר שמגיע איתו? - צריך להיות מפורט שם כל האפשרויות של המכשיר -
חחחח אם תרצה אני אשמח שתפרט למה זה נחוץ לך בכל מקרה הנה מדריך בין 10 שורות בעברית לגלקסי 8 ובעצם זהה בכל הגרסאות : https://landmarkforchrist.com/iw/2108-samsung-galaxy-s8-dual-audio-use-with-bluetooth-tip.html הנה המכשירים של סמסונג שתומכים באופציה הזאת (לפי סמסונג אוסטרליה): Galaxy Z Flip Galaxy S20, S20+ & S20 Ultra Galaxy Note10/10+/ Note10+ 5G Tab S6 Galaxy S10e, S10 & 10+ Galaxy Note9 Galaxy S9 & S9+ Galaxy Tab S4 Galaxy Note8 Galaxy S8 & S8+ אין סיבה שזה לא יעבוד, לפלאפון לא אכפת לאן האודיו יוצא, העיקר שהמכשיר יודע לקבל אודיו ( פרוטוקל A2DP). אישית הייתי משאיל מחבר/מכר בשביל בדיקה לראות שאתה מרוצה מהסאונד ותואם את הציפיות וקונה פשוט גלקסי יד שנייה. בכל מקרה אם תסתבך יש את גוגל ותוכל למצוא שם סרטוני הסברה על שליטה בווליום לחוד ועוד אופציות מתקדמות.
-
יכול לאשר שבגלקסי S8+ הצלחתי לחבר את האוזניות והרמקול ביחד והוא ישר הקפיץ הודעה "האם להפעיל "DUAL אודיו, כאשר הוולים במכשיר שולט על הווליום של שניהם. כמו שאמרתי, תוכנתית זה אפשרי אבל כל חברה מנסה לעשות אקו סיסטים משלה. לדוגמא באפל יש אפשרות של "שיתוף שמע" שזו אותה אופציה אבל זה עובד רק עם מוצרים של אפל שיש להם צ'יפ H1 מיוחד ייחודי לאפל ( ממש מפורט בסלולרי איזה בדיוק), אם קונים את הרמקול/עוזרת חכמה של גוגל אפשר לחבר את כולם ביחד דרך אפלקציית Home ( של גוגל כמובן ) שינגנו את אותם השירים. מאד חבל שזה המצב.. נראה שרק סמסונג יצאו צדיקים בקטע הזה.
-
@1262Jimny האמת שזו שאלה ממש מעניינת. לגבי Dual Pairing זה לא נגמר שם. עשיתי עכשיו ניסויים קטנים עם jbl flip 4, huawei freebuds 3, ipods 2nd gen כאשר לרמקול יש BT 4.2 ולאוזניות BT 5 והגעתי לתובנות מעניינות. הפלאפון שלי Huawei mate 20 pro עם BT 5.0 תומך בעד 3 מכשירים מחוברים ואכן זה המצב, אך לא הצלחתי להוציא אודיו כפול בשום קומבינציה שיש לי. ממחקר קטן באינטרנט נראה שלסמסונג יש את האופציה הזאת כבר מגלקסי 8 והיא נקראת Dual audio וממש קל להפעיל אותה. בפלאפון שלי רשום שאמור לתמוך אבל רק במקרה ש-2 המכשירים גם הם BT 5.0, אבל ברדיט אנשים עם סמסונג אמרו שחיברו מכשירים עם גרסאות שונות של BT ועבד להם. בגדול הבעיה היא לא החומרה - אלא התוכנה. יש אפלקציות של BOSE שמאפשרות את זה אבל רק עם אוזניות/רמקולים שלהם, אותו הדבר בגוגל ועוד חברות, כולן מנסות לעשות "אקו-סיסטים" משלהם. בערב יהיה לי גישה לגלקסי 8 ואני אעדכן אם זה עובד..
-
עזרה עם מתאם aux bluetooth שיואמי
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של Haim_ בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עד כמה שאני יודע, כן. -
בארץ המחירים הזויים - על מתאם פלסטיק לדאבלדין לטויוטה יאריס רצו ממני 500 ש"ח כאשר בחו"ל ( aliexpress-amazon-ebay) אפשר להזמין אותן בגג 30 דולר, לכן הייתי ממליץ לרכוש מתאם+כבלים בחו"ל. לגבי דאבל דין גם הייתי ממליץ מחו"ל ובאליאקספרס יש אופציות מעולות, אני אישית הולך להתקין במאזדה 2 2008 דאבל דין, אך הזמנתי את הכל קומפלט בלינק הבא יש לחנות הזאת גם למאזדה 3, ובכללי תעשה קצת ש.ב באליאקספרס. אני מצאתי לרכב שציינתי ההבדל בחיסכון בין רכישה של כל המרכיבים בנפרד ולבין להזמין קומפלט, אחרי שמשלמים מע"מ 17% לפי החוק ( עד 500$ אין מכס ובדקתי באתר רשות המיסים) זה 70-80 שקל ולכן הזמנתי קומפלט. מבחינת גדלים זה כבר תלוי בך.. אני מצאתי החל מ7 אינץ ועד 10.1 אינץ ואפילו דגם שיש לו מסך מגע לאורך כמו בטסלה, אבל הוא מסתיר את הפתחי האיוור ולכן לא מתאים. הייתי ממליץ על מינימום של 2 ג'יגה ראם לאנדרואיד
-
לפי מה שרשמת יש לך וולטמטר, אתה יכול לכוון אותו על מצב צפצפה(בדיקת קצר) ולחבר ל2 הקצוות - אחרי הפיוז ועד החלק שמתחבר למגבר ולשמוע, אם הצפצפה לא עושה רעש אז לא עובר דרכו זרם ותצטרך להחליף את הכבל.
-
עזרה עם מתאם aux bluetooth שיואמי
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של Haim_ בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
באופן כללי תצטרך לקנות מתאם אחר. לפי עמוד המוצר באמאזון יש לו תמיכה בAUX עם 4 חישוקים(=פסים) כלומר למיקרופון ולכן זה עובד לך עם האוזניות. ככל הנראה שקע הAUX במערכת שלך הוא שקע רגיל(תומך ב3 חישוקים) אבל אי אפשר לדעת כי לא פירטת את היצרן והדגם. האופציה היחידה שאני רואה כרגע זה לקנות כבל AUX שיש לו 4 חישוקים משני הכיוונים ולראות אם בצורה הזו עובד לך שיחות דרך BT. מהסיבה הזאת רוב המתאמים האלו שמיודעים לרכב באים עם מיקרופון מובנה כמו פה. -
מזרקים באלי אקספרס. מה אתם אומרים?
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של שלומי.ד בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אישית היה לי פעם Citroen Saxo שנת 2003 בנזין, שהלכו לה 2 מזרקים ( לא בבת אחת) ובארץמזרק עלה 650 ש"ח וחרשתי חנויות ומוסכים מהצפון עד למרכז. אחרי הראשון שהחלפתי בארץ קניתי אחד ספייר כי מזרק אחר התחיל לגמגם , המקוריים היו של חברת Valeo ומצאתי בדיוק כאלו מקוריים באייבי ב250 ש"ח כולל משלוח ועבדו מעולה שנה+ פלוס עד שהחלפתי רכב. לא הייתי סומך על aliexpress במזרקים אבל ebay, amazon כן. -
מסך מראה. אשמח להמלצות לקניה.
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של eladns בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אישית משתמש באחת כזאת כבר 3+ שנים אז כמה דברים: 1) טביעות אצבע - יכולות להיות אם זה מסך טאצ' אבל אחרי ההגדרה הראשונית אין מה לגעת בה. אצלי זה דגם ישן עם כפתורים, פחות נוח בניווט התפריט אבל לא מלכלך את המראה אז זה אולי שיקול 2) לא באמת צריך לראות מה היא מצלמת רק שהיא באמת מתחילה להקליט, יש לה גם אופציה לכיבוי המסך אוטומטית אחרי X זמן וככה ביום זה לא מציק וגם בלילה אפשר לראות במראה, וגם במוד רוורס רואים אחלה בקיץ, ככה שאני ממליץ 3) כן תצטרך כבל כי לרובם יש חיבור mini usb וגם אחד למצלמת רוורס, אבל זה עבודה דיי קלה ולא קשה להחביא. יש גם קיט של מצלמת רוורס אלחוטית. 4) תחפש אחת עם קבל ולא סוללה! לשלי יש סוללה ואחרי שנה וחצי בקיץ השני החום גמר אותה, ככה שכל פעם שהיא נדלקת כל ההגדרות נמחקות והיא חוזרת לברירת מחדל. קצת מציק אבל לא דיל ברייקר בשבילי. יש כאלו שעובדות רק על חשמל (ולהגדרות יש סוללת lr2032 כמו של BIOS במחשב). אין משהו מומלץ רובם זהות, פשוט תנסה לחפש אחת עם חיישן מוכר( נגיד סוני) ומעבד סבבה שתקבל איכות טובה. אני בזמנו קניתי מחנות שנקראית junsun.- 3 תגובות
-
- 1
-
-
שלום לכולם, חרשתי את האינטרנט ביום-יומיים האחרונים ופשוט לא הצלחתי למצוא תשובה, שאלתי אנשים במרקטפלייס בפייסבוק, השארתי תגובות בסרטונים של יו-טיוב ואני לא מצליח להשיג תשובה סופית, כל כך מתסכל שאין תשובה פשוטה לשאלה כל כך קלה.. יש מאזדה 2 מנוע 1500 אוטומט שנת 2008(לא שלי) שאני אתקין לה מערכת אנדרואיד מאלי אקספרס מכיוון שלבעלים אין צורך ביותר מרדיו ובלוטוס, המערכת עצמה תומכת בשליטה מההגה אבל מגיעה עם צמה אוניברסלית ( זו המערכת), ראיתי למכירה בנפרד צמה שאמורה להתאים, בכותרת ותמונות רשום מאזדה 2 אבל בפירוט לא מופיע הרכב. רציתי לדעת אם למישהו היה פה את הרכב המדובר או התקין/ראה בו את מערכת והאם אני צריך חיבור canbus או שפשוט מספיקה הצמה הרגילה ולחבר כמו שGabip58 עשה בפוסט הנוכחי במאזדה 3 שלו? תודה מראש לעוזרים
-
לקנות רמקולים חדשים לרכב
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של FTPdaniel בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
נדחף לפוסט - מתכנן רכישה של דאבל דין לרכב ( משהו בסגנון הזה) ורוצה לחבר אליו רמקולים 6.5 רגילים ולא קומפטננט ללא הגברה חיצונית, באותה רמת מחיר, האם יש באמת הבדל בין JBL,Focal וכו' ברמת המחיר הזו? חוץ מנתון הנצילות שווה להתסכל על עוד משהו? כמובן שאין כוונה לSQ או משהו בומבסטי פשוט להחליף את הרמקולים המקוריים הגוססים -
אפשר לדעת מה שם המערכת שקנית? אני גם מחפש משהו לרכב ולא בא לי להשקיע הרבה, לכן joying מחוץ לעניין
-
נעילה מרכזית בטויטה יאריס 2009
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של Haim Binshtein בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סידרתי את הבעיה, אפשר לנעול. -
ברשותי יאריס דור שני(2009) בעלת נעילה מרכזית בשלט ומפתח. עד היום המערכת עבדה מעולה ולא הראתה שום סימנים לגסיסה. היום פתאום השלט הפסיק לעבוד וגם בנעילה ידנית עם המפתח אין תגובה כלל, ממש מוזר. מה שמעניין הוא שהמתג החשמלי בדלתות כן עובד ונועל את כל דלתות הרכב . יצאתי מאחת הדלתות ובדקתי את השאר כל הדלתות היו נעולות, מנורת הדלתות בדשבורד נכבית כשהכל סגור, הרעש של הסולנואיד נשמע רגיל. אין לי סוללות להחלפה, אבל ניסיתי עם השלט ומפתח ספייר וגם מצידם אין שום תגובה(האור בשלט השני עובד ונראה שיש סוללה), כל המערכות החשמליות ברכב עובדות(שמע,חלונות, אורות מבחוץ ומבפנים) וגם לכל מקרה עברתי על כל הפיוזים הקשורים בקופסה בתא מנוע וגם בתא הנוסעים וגם הם תקינים. הדבר היחיד שיכול להוות בעיה זה שהגומיית מעבר בין המנוע לדלת יצאה מהמקום(לא זוכר שזה היה המצב), האם יש מצב שיש נתק באחד הכבלים או כבל רופף בחיבור למנוף הנעילה?
-
מגבר 5/2 ערוצים לסט מורל הייבריד + סאב
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של Haim Binshtein בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה על התגובות! לשניכם! Audio King, קראתי קצת תגובות והביקורות עליו ממש טובות והאמת זה לא היה בתכנון בכלל אבל האופציה די מזמינה בעיקר שאפשר להזמין חדש מאמאזון ב1300 ש"ח(רק חבל שיגיע עם רדיו אמריקאי). אנסה למצות כמה אופציות ואולי אשיג את הסכום הנוסף בזמן הקרוב ופשוט אבחר בהרץ HDP4 וברדיו דיסק שהמלצת ואתקין הכל מראש. במקרה ה"גרוע" אדחה את קניית והתקנת אחד החלקים לזמן מאוחר יותר. -
מגבר 5/2 ערוצים לסט מורל הייבריד + סאב
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של Haim Binshtein בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אין שום דבר נגד המאסיב, בכל מקרה הוא לא מספיק, אני אצטרך לגשר את הערוצים(קראתי שההספקים שלו נבדקו שלא על נגד בשיטה הרגילה ולכן מוציא בפועל 60W לערוץ במקום 120W כמו שמוצהר), אין מצב של 3 ערוצים אז צריך להביא עוד מגבר לסאב בכל מקרה. גם לגבי אחוזי העיוות שלו אני לא בטוח כי הנתון שבא עם הקופסה הואTHD התלבטתי באפשרות של להביא משהו איכותי יותר שאני יודע בדיוק למה הוא מסוגל. חשבתי גם אולי להביא מגבר 2 ערוצים ואת המאסיב לשדך לסאב מכיוון שאחוזי העיוות הרבה פחות מורגשים בחיבור לסאב. -
מגבר 5/2 ערוצים לסט מורל הייבריד + סאב
Haim Binshtein פרסם הודעה בנושא של Haim Binshtein בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הרכב הוא האצ'בק ומשיקולי מקום לקחתי את הסאב הזה. לגבי מה שאמרת בהספקים על הLRX גם הHDP4 יכול להביא את אותו ההספק במדוייק ב4 אום ולכן משיקולי כוח הם בדיוק אותו הדבר, יש עוד סיבה שהמלצת על האודיסון ולא ההרץ?
