Jump to content

MrCola

  • הודעות

    249
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי MrCola

  1. יש לך מושג איפה אני יכול למצוא פאנל שיתאים לי? תודה רבה על התגובה.
  2. אהלן,יש בבעלותי יונדאי גטס 2006,אני מעוניין להחליף את הפאנל של המזגן לפאנל טיפה יותר יפה שיתן מראה טוב יותר,כרגע זה נראה ככה אצלי:http://sinclairhyundai.com.au/Images/UserUploadedImages/161/Getz-Climate-controls-34.jpgוהייתי מעוניין שזה ייראה כך:http://www.ebay.co.uk/itm/2005-Hyundai-Matrix-A-C-Heater-Blower-Control-Switch-Panel-/291232736044?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43ced2e32cהיכן אני יכול למצוא פאנל כזה לרכב שלי? לדעתכם הפאנל שברישור מאיביי יתאים לי?מבחינת גודל הוא אותו דבר אבל המבנה של הכפתורים קצת שונה, בפאנל שאני רוצה כפתור ה A\C הוא על הגלגלת הזאת ובפאנל שלי עכשיו הכפתור הוא למטה.האם זה אפשרי בכלל לשנות את החיבורים?אין לי ידע בנושא.תודה רבה והמשך ערב נעים.
  3. אני לא בטוח שיש 2500 כי לא שאלתי, אני קניתי 400,1200,2000 והיה לו. קניתי לכה ורניש לעץ מבריק וטרמפנטין.
  4. http://www.clalcar.co.il/index.php?ukey=product&productID=4870 אולי זה יתאים לך? סרטון של החיבור לאנדרואיד:
  5. ברחוב יהודה הלוי במרכז ראשלצ יש ליד הדואר חנות קטנה של טמבור, יש שם את הניירות ליטוש האלה, עלה לי 4 שקל ליחידה (12 שקלים ל3), הלכה עולה שם 68 וטרמפנטין 15. המוכר ישר ידע שזה במיוחד לפנסים ברכב. הייתי לפני זה בטמבור ברחוב הגדוד העברי בראשלצ והמוכר שם לא הבין על מה אני מדבר וחשב שאני מפגר שאני מלטש פנסים עם נייר ליטוש ומכר לי נייר זכוכית בכלל ואמר שזה יעשה את העבודה.
  6. אהלן, על מנת לחסוך בדלק החל משבוע שעבר התחלתי להעביר להילוך סרק בנסיעות ובעצירות, לדוגמה כאשר אני 200 מטר לפני רמזור אדום או בירידה קלה אני מעביר לניוטרל ומתגלגל לי. ועכשיו אחרי כשבוע הברקסים שלי התחילו לחרוק. האם יש קשר לדעתכם,האם אני גרמתי לבלאי של הברקסים בשבוע הזה? והאם העברה לסרק באמת יעילה בחיסכון בדלק או שאפשר גם פשוט להוריד רגל מהגז ותהיה אותה התוצאה? תודה רבה ושבת שלום.
  7. תודה רבה לך !
  8. היום הייתי במוסך, הבעיה היא שלא היה פיוז אחד, אני לא מבין איך הנעילה עבדה קודם ללא הפיוז הזה או שאני הוצאתי ולא החזרתי.. בכל מקרה תודה רבה לכל מי שניסה לעזור לי כאן, מעריך אתכם מאוד אנשים
  9. אהלן, אני מחפש ספר טכני של יונדאי גטס 2006 1.4 GLF להורדה, אולי במקרה למישהו יש הורדה זמינה? או יודע איפה לחפש? תודה רבה והמשך ערב נעים.
  10. כן, קופסה כזו קיימת בצד שמאל ליד הקופסה של הפיוזים אך זה מוזר כי לא נגעתי בה במהלך התקנת הדאבל דין... אני עדיין לא מצליח להבין איך הבעיה קרתה במהלך ההתקנה.. תודה רבה, אנסה זאת! מקווה שהבעיה תיפתר עד יום חמישי אחרת אאלץ לפנות אל בעל מקצוע... אגב, לנתק את המצבר לחצי שעה יעזור? (פתרון מפורום יונדאי הרשמי)
  11. אני מחפש בגוגל ולא מוצא את המיקום של ה ETACS בכל יונדאי חייב להיות ETACS ? אמרו לי עכשיו שאין לי אותו ברכב וזה נשמע לי קצת לא הגיוני.. תודה רבה לך על העזרה, אתה מאוד עוזר לי. בקשר לדאבל דין, את המדף הקטן אפשר להוציא ואחר כך יש צורך בניסור קל וליטוש, אחר כך כדי שלא יראו מילאתי בסיליקון את החורים ושמתי מסגרת, יצא ממש טוב לדעתי :)
  12. מה דעתך על קיה סיד 09\08?
  13. שכחתי לציין שהבעיה עם האור בסלון נפתרה כבר. אשמח אם תסביר לי מה זה ETCAS והיכן זה ממקום (או לפחות איך זה נראה) כדי שאוכל לבדוק את העניין, יש סיכוי גבוה מאוד שזה המקור לבעיה! (ולמיגרנה שיש לי כבר יומיים בגלל זה)
  14. כן אתה צודק, התבלבלתי, שלטי הנוחות הם לא מקוריים והורכבו בארץ. כל הפיוזים נבדקו עם נורת ביקורת וכולם נראים תקינים...
  15. אם ממש לא רואים פותח חלון ומנקה, בדרך כלל נעזר במראה פנימית ובמצלמת רוורס.
  16. אני אתאר את הבעיה שוב, הנעילה מהדלת של הנהג (גם עם מפתח וגם עם שלט) נועלת רק את הדלת של הנהג ולא נועלת את שאר הדלתות ברכב וגם לא את תא המטען.
  17. כן, הבנתי אתמול שהנעילה המרכזית היא לא מקורית והותקנה בארץ. איפה הפיוז הזה נמצא? זה אומר שהפיוז D/Lock שבתמונה לא קשור אליו?
  18. הפיוז נבדק והוא תקין.. כנראה שהבעיה לא בפיוזים... הבעיה החלה במהלך התקנת הדאבל דין, אז כנראה זה כבל שנפגע\לא במקום.. אבל איזה? יש המון..
  19. תודה רבה, הפיוז תקין... מאוד מוזר. יש לכם אולי רעיון מה יכול להיות המקור לבעיה שלי?
  20. היום במהלך התקנת דאבל דין ביונדאי גטס 2006 GLF 1.4 נשרף לי פיוז בטעות, לאחר שהחלפתי אותו מערכת הנעילה המרכזית הפסיקה לעבוד וגם האור שבפנים הרכב. איזה פיוז קשור למערכת הנעילה המרכזית? רק דלת הנהג נסגרת, שאר הרכב אני נועל עם מפתח.. תודה לעונים.
  21. אני מתדלק רק בדור אלון... לאבא שלי אף פעם לא היו בעיות באוטו שלו עם הדלק שם אז לדעתי הוא תקין. אני תלמיד אז הנסיעות שלי הן לבית ספר ובחזרה ובסופי שבוע. אני לא יודע, איך אוכל לבדוק זאת? אני מתחיל את הנסיעה תמיד כשהמנוע מחומם והנורה של המנוע הקר מכובה. אתה צודק, קשה לי להתמצא פה ואני מצטער אם עברתי על חוקי האתר.
×
×
  • תוכן חדש...