Jump to content

otak

  • הודעות

    77
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי otak

  1. יש מקום בארץ לקנות את המתאם? את התוכנה למחשב השגתי
  2. כמובן שמחול אי אפשר להזמין יש לי את התוכנה של פג׳ו במחשב, אבל אני צריך מתאם obd2 לusb(elm327) בשביל להתחבר חיפוש ברשת לא העלה יותר מדי
  3. היי כמו בכותרת יש לי vgate maxiscan אבל מראה לי שאין קוד תקלה למרות שיש נורית אוריאה מבוטלת כבר שנים
  4. קצת ישן אבל מעדכן שהצלחתי להשיג חלק מקורי חדש ב1400₪ כולל מע''מ לא חושב שיש זול יותר מזה
  5. יש סיבה להעדיף רק מקורי? פה יש חליפיים במחירים טובים יותר https://spareto.com/oe/9850364680
  6. זה הצעת מחיר מוסך אורן בחולון שהרבה המליצו עליו כמובן וויתרתי כרגע על התענוג במחיר הזה
  7. זיהוי סדק בבית טרמוסטט ונזילה קטנה של נוזל קירור המחיר שהם דורשים לחלק נראה מוגזם כנל לתושבת מנוע(הם רוצים רק חלקים מקוריים) זה מחיר הגיוני? באמת לא שווה לשים חליפי? אין לי בעיה להזמין מחול אם צריך
  8. היי נדלקה לי אזהרה שהאוטו לא מזהה את החיישנים(הוא לא רושם איזה מה4) ראיתי חיישנים חלופיים בשקלים אבל כמובן אין לי מכונה להוריד צמיג וגם הבנתי צריך כיול במחשב? כמה זה אמור לעלות ואיפה אפשר לעשות בזול? אזור חדרה עד רחובות
  9. היי יש לי את הרכב הנ"ל, יודע שיש בעיה ידועה בדגם הזה, כיום כבר 174,000 קמ העניין הוא שב2022 ב90,000 קצת הוא עבר החלפת ראש מנוע בגלל אותה בעיה (מהיצרן) יכול להיות ששוב יש בעיה? חסר די הרבה נוזל
  10. אותו רכב אותם צמיגים קניתי רביעיה גודייר אפישינט גריפ 2 ב3094₪ זה אותו מחיר כמעט כמו הקלבר דך אוטו טייר
  11. בוודאי תתקשר לכל מוסך מורשה יבואן ותתאם לפי מספר רכב זה יופיע להם
  12. תודה רבה
  13. הבנתי שהמקורי מגיע עם פחם פעיל יש מקט כדי שאוכל לחפש בארץ/בחול? ומה המחיר שלו אמור להיות?
  14. תסתכל פה מה יש https://autotire.co.il/catalog.asp?catProp=56&catVal=396&catProp=57&catVal=470&catProp=59&catVal=445&FIlterPluginId=1 אוטו דיפו לרוב יקרים יותר
  15. אני מצאתי שאוטו טייר הכי זולים שבוע שעבר כשקניתי רביעיה היה הפרש של 400-900₪ ממקומות אחרים https://autotire.co.il/catalog.asp?catProp=56&catVal=393&catProp=57&catVal=473&catProp=59&catVal=444&FIlterPluginId=1
  16. אז אחרי כל זה איזה מוסך כן מומלץ לצרפתיות? אם זה המוסך מספר 1 פה בפורום ..
  17. תודה אני בעיקר מתלבט בין Kleber Dynaxer UHP לבין Goodyear EfficientGrip Performance 2 מבאס שבמידה הזאת הצמיגים מאוד יקרים והמבחר דל האוטו נוסע כ25-30 אלף ק״מ בשנה, בעיקר נסיעות בינעירוניות
  18. זה הטופס בדיקה מלפני חצי שנה, הבעלים של הרכב אמר שהוא לא טיפל בו בכלל מאז ולא תיקן שום דבר כמה אני צריך לקחת בחשבון עלויות טיפול וכמה להוריד אותו?
  19. מחפש רביעייה, מידה 205/55R19 נסיעות בינעירוניות בעיקר אז לא זבל סיני, אבל לא מחפש גם להוציא משכנתא יש המלצות?
  20. כבר שלחתי פנייה ללובינסקי עם העתק למשרד התחבורה בדרישה שיקחו אחריות גם על הרכבים בארץ אעדכן
  21. otak

    פיג'ו 3008 דיזל

    ידוע מה התנאים לריקול או החלפה על חשבון היבואן/יצרן?
  22. otak

    פיג'ו 3008 דיזל

    לפי מה שהבנתי אוריאה לא נבדקת בטסט ל ובדיקת גזים לא מתבצעת על רכבי דיזל, רק צבע עשן האוטו כבר עבר טסט אחרי ביטול האוריאה
  23. otak

    פיג'ו 3008 דיזל

    מצאתי 2018 עם מנוע 1.5 שעבר ריקול יצרן וקיבל את השרשרת החדשה כמו כן ביטל אוריאה הבנתי שזה 2 המחלות של האוטו, נשמע שהוא טופל היטב לא?
  24. otak

    פיג'ו 3008 דיזל

    כמו כן ראיתי בשנתון 18 זה מנוע דיזל 1.6 וב19 עודכן לטורבו דיזל 1.5 מה ההבדלים המשמעותיים ביניהם? ומה כדאי לשים לב שטופל/לא טופל?
  25. מחפש לרכב 2 בבית עבור אשתי היא נוסעת כ100 ק״מ ביום(חדרה-ראש העין) + נסיעה שבועית לירושלים הלוך חזור, מגיעים ל 30000 ק״מ בשנה בלי בעיה איך השנתונים 18-20 של האוטו הזה? חשבתי על דיזל בגלל הנסיעות תקציב עד 60
×
×
  • תוכן חדש...