Jump to content

otak

  • הודעות

    77
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי otak

  1. המנוע שבק חיים(חור בבלוק מנוע), רכב שנתון 2011 עם 190,000 מתלבט אם להשקיע 5-7 אלף במנוע מייבוא כולל התקנה או לקנות רכב חדש ב20-30 אלף ש״ח זה רכב שני לבית, צריכים מקום מאחורה לכסא בטיחות ובגז׳ קטן וסביר, בעיקר נסיעות עירוניות
  2. יונדאי i10 2011 אוטומטית בשבועיים האחרונים התחילה להכבות באמצע נסיעה במהירות נמוכה או כשבולמים, הרכב התחיל להרגיש כאילו אני נוהג על ידני, פתאום הסלד קופץ או פתאום הוא רועד ונכבה מה זה יכול להיות?
  3. תודה רבה על התשובה המפורטת מבחינת בטיחות, האם צמיג 215 בהכרח בטיחותי יותר מ205? במיוחד ברכב כבד כמו הפוקוס סטיישן
  4. היום מותקנת לי רביעייה 215/55/16 אבל המדבקה ליד הנהג רשום שאפשר גם 205/55/16 שזה זול יותר אפשר להחליף? צריך לשנות משהו ברשיון?
  5. היי בפוקוס שלי הרביעייה כבר בת 4 שנים, הגיע הזמן להחליף האוטו עושה 30,000 בשנה מחפש בעיקר צריכת דלק ונוחות/רעשים נמוכים
  6. היי, אני חדש בחדרה מחפש מוסך מומלץ גם לi10 וגם לפוקוס שלי טיפולי שגרה, מקום אמין וזול. כמו כן, כשאני מדליק מזגן בi10 2012, יש רעש חזק מאוד של רצועה שמחליקה, מה החלק שצריך להחליף ומהי העלות?
  7. otak

    מגן שמש לi10

    מעדכן שבסוף קניתי ב200 ש״ח זוג חדשים מאיביי(הגיע מטורקיה עוד לפני איסור הייצוא) תוך יומיים עם fedex
  8. otak

    מגן שמש לi10

    איזה מוגזם המחיר! כן זה פשוט התפרק יום אחד תודה רבה על השם של זה, לא ידעתי בכלל איך לחפש חחח האמת זה לא בגלל הטסט(שעבר) זה פשוט מפריע ממש לנהיגה בשעות מסוימות של היום אותי יש לזה מקט ואפשר להזמין מחול?
  9. איפה אפשר לקנות מגן שמש לצד נהג חלi10 2011?
  10. ברשותי פוקוס סטיישן 2018(שגם ככה לא מצטיינת בצריכת דלק), נוסעת 20-25 אלף ק״מ בשנה(בעיקר כביש 6) מחפש רביעייה שתיתן נוחות נהיגה וצריכת דלק טובה, איך הze310, יש משהו אחר מומלץ בלי לקרוע את הכיס?
  11. טיימינג בלמים צירים לבגאז(אחד שבור) משהו בסרנים כנראה, כיוון פרונט לא מצליח כבר ב3 מקומות
  12. עברתי לאחרונה לחדרה מחפש מוסך לטיפול תקופתי לi10 2012 כבר צריכה יותר מרק שמן ופילטר ולא בא לי מחירים של מורשה מקום מומלץ באזור יש?
  13. מקפיץ אם יש למישהו חוו״ד
  14. היי, בחודש האחרון שמתי לב לרעש מוזר ורעידות במנוע, סריקה לא העלתה כלום וגם ניתוק צילינדרים לא שינה דבר. לפי הסרטון ששלחתי המוסכניק במורשה יבואן אמר שזה המשאבת דלק וזה תקין לגמרי. הרעש הזה לא היה פעם, מה יכול לגרום לו? WhatsApp Video 2023-08-27 at 13.18.36.mp4
  15. טוב אז החבר׳ה באתר בנייה ליד הבית שלי פיזרו בטון לכל עבר, ויש לי על שמשת הרכב 2 גושים גדולים של בטון איך הכי טוב להסיר אותם?
  16. ככל ויש צו ירושה או צו קיום צוואה (צריך צו חתום מהרשם לענייני ירושה) ניגשים למשרד רישוי והיורש החוקי יקבל בעלות על הרכב(ללא הוספת יד) לאחר מכן אפשר להמשיך אני לא בטוח לגבי עניין הטסט שלא קיים כבר כמה שנים
  17. מעדכן אחרי שביררתי קצת: ברכב מותקן מצבר start stop 75ah לפי מוסך מורשה בהרצליה צריך מצבר 70ah start stop ולפי היבואן(דלק מוטורס) צריך מצבר 65ah istop מבולבל קצת מה המתאים, כמובן ש65 הוא הכי זול
  18. היי, לא מצליח למצוא איזה מצבר מתאים לרכב(יש מערכת start stop) והאם צריך גיבוי מתח בזמן ההחלפה?
  19. בוצע על ידי היבואן במוסך מורשה במסגרת האחריות
  20. מצ״ב הטופס, האוטו עבר החלפת מנוע באחריות למנוע מייבוא 0 ק״מ יש משהו מיוחד שצריך לשים לב אליו? ויש מוסך מומלץ ליישור קו?(אזור המרכז), הבנתי שמורשה פורד ברמלה(מוסך שלום) מומלץ
  21. אני טיילתי שם עם רכב והחזרתי את הרכב בלילה, המשרדים פתוחים אך ההחזרה היא לתיבת מפתחות שצמודה למשרד
  22. משהו חשוב שיש לשים לב אליו? בעיות מיוחדות של הפורטה? תודה רבה 🙂
  23. האם ישנם יתרונות למנוע מסוים? 2016, הבנתי כי הדיזל עם גיר רובוטי כפול מצמדים, נסיעה של 15-20 אלף קמ בשנה
  24. otak

    רכב צרפתי עד 35000

    תודה, 2014 לi30 נחשב לסביר? וכן המשותף היה המחיר 🙂
×
×
  • תוכן חדש...