היי
i10 2011
כבר כמה חודשים (בעיקר בקור אבל כבר לא רק) בהתנעות ראשונות הסלד מגמגם(בניוטרל) ואף לא מגיב כאשר לוחצים על הגז, יש רעש חזק של נקישות מנוע והוא נכבה.
לאחרונה גם באמצע נסיעה זה קורה.
פלגים הוחלפו, טיפולים בזמן, לא נמצאה הבעיה, מה יכול להיות?
התקציב שלי יחסית נמוך ואני מחפש משפחתית
יש צרפתיות בשפע, אך המוניטין שלהן מפוקפק
מה החסרונות ברנו קליאו או פיג׳ו 3008 באזור השנים 2013-2015 עם עד 120,000 ק״מ?
ממה עליי להיזהר?
יש ברשותי כריזמה 2003, עם נורית מנוע שמתריעה על חיישן חמצן קדמי תקול.
כל מוסך שדיברתי איתו רוצה באזור 700-800₪ על תיקון החיישן.
חיפשתי בגוגל באמצעות המקט של החיישן(Mr507846
1588a020)
החלק עולה באזור 50-60₪
האם זה הגיוני?
יש מוסכים שיסכימו להחליף את החיישן החיישן שאני קונה ומביא להם?
מה העלות הצפויה?
היי, ברשותי מיצובישי כריזמה 2003
ביום ראשון ביצעתי לה טיפול 180,000
שבין היתר כלל החלפת משולשים קדמיים, מוט מייצב בלמים קדמיים ורצועת טיימינג.
שמתי לב כי האוטו רועד החל מ40-50 קמש(לא רק ההגה, אלה כל האוטו רועד) עד אזור ה100+, במיוחד כאשר הסלד באזור 2000-3000 ואני מאיץ.
ביצעתי כיוון פרונט לאחר הטיפול(היה ממש ממש ממש לא מכוון) אך הרעידות לא השתפרו כלל
מה יכולה להיות הבעיה?
היי,
יש לי מיצובישי כריזמה 2003, רכב עם 177000 ק"מ.
הוחלפו צמיגים פעם אחרונה לפני 2-3 שנים.
ההגה כרגע סוטה שמאלה בנסיעה ישרה והצמיגים כבר סדוקים ומתקלפים חלקם.
חשבתי על להחליף רביעייה כבר.
יש המלצות על דגם מסוים?
המידות הן 195/60R15 88H
ברשותי פוקוס 2008 מליסינג, 150K ק"מ ובשנה האחרונה יש בעיית חשמל שכמה מוסכים לא הצליחו לפתור.
מדי פעם נדלקת מנורת אזהרה אדומה(סימן קריאה אדום), מד הטמפרטורה הופך ל---, מערכת הנעילה משמיעה קול כאשר נועלים/פותחים אך למעשה לא עושה כלום, התאריך ברדיו מתאפס ליום הייצור של הרכב, הרדיו מפסיק לעבוד ומצבר מתרוקן במהירות!(הוחלפו 2 בשנה האחרונה כבר)
מה יכול להיות מקור התקלה?
איך הדגם הנ"ל בשנתונים 99-02?
ראיתי כמה ביד 2 בסביבות ה6.5-9K, שזה בערך התקציב שלי כרגע לרכב ראשון.
מה אני צריך לחפש בעיות מיוחדות?, לוודא שעברו טיפול כלשהו?
ומה טווח הקילומטראז' הנורמלי לשנתונים אלו?