Jump to content

otak

  • הודעות

    77
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי otak

  1. קצת עבר זמן, אבל איזה מוסך החליף לך\אבחן את התקלה? מורשה יונדאי או כל מוסך?
  2. אמור להופיע קוד תקלה במחשב?
  3. otak

    רכב צרפתי עד 35000

    זוג + 1 פעם בשבוע פ"ת ירושלים, יתר השבוע בתוך העיר עד 30 קמ בינעירוני, נסועה של 10-15,000 שנתי, מדי פעם צפון/דרום
  4. היי i10 2011 כבר כמה חודשים (בעיקר בקור אבל כבר לא רק) בהתנעות ראשונות הסלד מגמגם(בניוטרל) ואף לא מגיב כאשר לוחצים על הגז, יש רעש חזק של נקישות מנוע והוא נכבה. לאחרונה גם באמצע נסיעה זה קורה. פלגים הוחלפו, טיפולים בזמן, לא נמצאה הבעיה, מה יכול להיות?
  5. אני בדיוק באותה התלבטות, הלוואי שהיו i30 סטיישן במחירים האלה, זה 42 וצפונה, אנשים השתגעו
  6. otak

    רכב צרפתי עד 35000

    השאלה כמה אצטרך להשקיע בתחזוקה של 3008\5008? ותודה לכולם על העצות והכל, מאוד מוערך
  7. otak

    רכב צרפתי עד 35000

    הטיפו מזעזע, נהגתי עליו בעבודה ואני מסרב לקנות רכב כזה, הגיר נוראי ובלתי אפשרי לנהוג איתו(הרובוטי)
  8. otak

    פורד פוקוס 2016

    מהו המקט החדש?(לא מצליח למצוא באינטרנט) ואיפה רואים את זה על המנוע? תוגה
  9. otak

    פורד פוקוס 2016

    מצאתי פוקוס 2018 עם 99,000 שעברה החלפת מנוע ב2020 למנוע 0 קמ(כמובן ללא התקלות) האם זאת עסקה יותר משתלמת?
  10. התקציב שלי יחסית נמוך ואני מחפש משפחתית יש צרפתיות בשפע, אך המוניטין שלהן מפוקפק מה החסרונות ברנו קליאו או פיג׳ו 3008 באזור השנים 2013-2015 עם עד 120,000 ק״מ? ממה עליי להיזהר?
  11. otak

    פורד פוקוס 2016

    יש דרך לדעת אם המנוע פגום? או שרק כשזה קורה יודעים?
  12. otak

    פורד פוקוס 2016

    תודה, קיבלתי צילום של רשיון הרכב וניסיתי להוציא דוח מהמסלקה, אך לא הצלחתי כי כנראה הסוכנות כבר רשומה כבעלים, יש דרך אחרת להוציא דוח מסלקה?
  13. הייתי בסוכנות והציעו לי פוקוס 2016 יד 2 עם 104000 קמ ב34000₪ כמה נפוצות הבעיות מנוע בדגם הזה? ממה עליי להיזהר? והאם בכללי המחיר והדגם מומלצים?
  14. אני מחפש רביעיית צמיגים 175/60/14 הציעו לי Falken sn110 ב260₪ לצמיג קצת מתקשה למצוא צמיגים למידה הזאת, יש המלצה על משהו אחר?
  15. יש ברשותי כריזמה 2003, עם נורית מנוע שמתריעה על חיישן חמצן קדמי תקול. כל מוסך שדיברתי איתו רוצה באזור 700-800₪ על תיקון החיישן. חיפשתי בגוגל באמצעות המקט של החיישן(Mr507846 1588a020) החלק עולה באזור 50-60₪ האם זה הגיוני? יש מוסכים שיסכימו להחליף את החיישן החיישן שאני קונה ומביא להם? מה העלות הצפויה?
  16. לא היו רעידות כלל לפני הטיפול לגבי הסרק לא הרגשתי
  17. היי, ברשותי מיצובישי כריזמה 2003 ביום ראשון ביצעתי לה טיפול 180,000 שבין היתר כלל החלפת משולשים קדמיים, מוט מייצב בלמים קדמיים ורצועת טיימינג. שמתי לב כי האוטו רועד החל מ40-50 קמש(לא רק ההגה, אלה כל האוטו רועד) עד אזור ה100+, במיוחד כאשר הסלד באזור 2000-3000 ואני מאיץ. ביצעתי כיוון פרונט לאחר הטיפול(היה ממש ממש ממש לא מכוון) אך הרעידות לא השתפרו כלל מה יכולה להיות הבעיה?
  18. בשעה טובה הרכב מתקרב ל180 אלף(עוד אלף קמ) וצריך לעשות לו טיפול, מישהו יודע מה עליי להחליף, על מה לשים דגש?
  19. באזור ה1000 ש"ח, משתדל לא להגזים עם ההוצאות כרגע. בנוסף, פנצ'רייה מומלצת באזור המרכז?(גר בכפר סבא)
  20. היי, יש לי מיצובישי כריזמה 2003, רכב עם 177000 ק"מ. הוחלפו צמיגים פעם אחרונה לפני 2-3 שנים. ההגה כרגע סוטה שמאלה בנסיעה ישרה והצמיגים כבר סדוקים ומתקלפים חלקם. חשבתי על להחליף רביעייה כבר. יש המלצות על דגם מסוים? המידות הן 195/60R15 88H
  21. היי, מחפש פיקוד חלונות למיצובישי כריסמה 2003, לא מצליח למצוא את המק"ט של החלק הזה.
  22. קודנית, הגיעה מהחברה(שלמה SIXT) עכשיו כשאתה אומר את זה, היא באמת קצת בעייתית(מקשים לא תמיד עובדים)
  23. ברשותי פוקוס 2008 מליסינג, 150K ק"מ ובשנה האחרונה יש בעיית חשמל שכמה מוסכים לא הצליחו לפתור. מדי פעם נדלקת מנורת אזהרה אדומה(סימן קריאה אדום), מד הטמפרטורה הופך ל---, מערכת הנעילה משמיעה קול כאשר נועלים/פותחים אך למעשה לא עושה כלום, התאריך ברדיו מתאפס ליום הייצור של הרכב, הרדיו מפסיק לעבוד ומצבר מתרוקן במהירות!(הוחלפו 2 בשנה האחרונה כבר) מה יכול להיות מקור התקלה?
  24. איך הדגם הנ"ל בשנתונים 99-02? ראיתי כמה ביד 2 בסביבות ה6.5-9K, שזה בערך התקציב שלי כרגע לרכב ראשון. מה אני צריך לחפש בעיות מיוחדות?, לוודא שעברו טיפול כלשהו? ומה טווח הקילומטראז' הנורמלי לשנתונים אלו?
  25. otak

    קצת סדר בדגמי הפוקוס

    תודה עוד שאלאה ברשתותכם ההגה מרגיש לי די כבד לפחות יחסית לרנו פלואנס שנהגתי עליה הוא אמור להרגיש ככה?
×
×
  • תוכן חדש...