עליתם עלי מהר מאוד...
התמונות, כפי שיוני ציין, הן לא של האבארט שלי (איזה מזל!) אלא של A112 שנמצאה ע"י ג'ורג' באחד המושבים במרכז.
לא רק שמצבה נורא, רקובה כמו שכנראה רק אוטו איטלקי מוזנח משנות ה 80 יכול להיות, אלא לדעתי זו לא אבארט.
צדק אילן שזה לא הגה אבארט, בנוסף מכסה פילטר האויר ומכסה השסתומים חסרים את העיצוב והכיתוב האופייני, אין את שלישיית המחוונים במרכז (לא ברור אם נתלשו או שמעולם לא היו), צינור הפליטה מסתיים בצד שמאל ולא ימין ועוד.
הסימנים היחידים שמעידים על היותה אבארט הם מד הסל"ד ומכסה המנוע, ושניהם עשויים להיות תוספות מאוחרות.
לא הצלחתי לבדוק האם יש הילוך חמישי, מה שהיה עשוי להסיר את הספק סופית.
תמונת האבארט שלי מצורפת לפתיחת השרשור.
שי