Jump to content

טל_פ

  • הודעות

    72
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי טל_פ

  1. עם פוקוס לא תצא ראשון ברמזור. אוטו מצוין אבל לא זריז בזינוק
  2. כמו שנאמר כנראה ששנתיים לא בוצע טסט תבדוק מה המשמעות לעלות את הרכב מחדש על הכביש
  3. אני דווקא הייתי הולך על הרכב מקרסו
  4. אני מניח שאתה מדבר על החלפה עם מישהו אחר שנמצא באותו מצב. הבעיה היא שהרכב משועבד כנגד ההלוואה. לדעתי לא יהיה מנוס (לשניכם) אלא לקחת הלוואה חדשה בכדי לכסות את הקודמת ולשעבד את הרכב החדש במידת הצורך
  5. תוספות של חלונות חשמל ומנגנון שליטה מההגה זה נחמד. אני לא משלם על תוספת של חישוקי מגנזיום. מצבר חדש זה מצוין. למה זה צריך להטריד? לעניין המחיר: אם הרכב תקין, עונה לצרכים שלך והמחיר סביר בעיניך קח אותו. 110,000 ק"מ לשנת 2006 זה בהחלט סביר. אני אולי אשמע קצת חריג בנוף הישראלי אבל אני לא רואה סיבה להתחיל את ההתמקחויות על המחיר, אלא אם כן אתה גם רוצה להרגיש "מנצח". אני אפילו לא בודק פרטים נוספים כאשר המחיר אינו סביר בעיניי. תתעקש על מחיר בסוף אתה תצא בלי רכב והוא ימשיך לנסות למכור.
  6. החברות הגדולות בדרך כלל גם לא מחזיקות כלי רכב ישנים יותר. יהיה מאוד קשה למצוא שם רכב לפני 2009 במגרשי הרכב קטנים יותר בדרך כלל ניתן למצוא כלי רכב אשר לא נמכרו באופן פרטי ו/או שהבעלים לא רוצים להתעסק עם המכירה. במדינת הקומבינות יש הרבה חאפרים ורמאים אבל לא כולם חאפרים. יש מדינות בהן כל שוק הרכב מתנהל באמצעות מגרשים. בארץ מרבית הקונים/מוכרים מנסים לחסוך את עמלות התיווך. בעבר היה מצב מאוד דומה בשוק הדירות. כיום הרבה יותר דירות נמכרות באמצעות מתווכים. תיווך זה מקצוע. המתווכים יודעים הרבה יותר טוב כיצד להציג את הדירה. כדאי לדעת שכאשר קונים רכב ממגרש יש למגרש אחריות גבוהה בהרבה כלפי המכונית מאשר למוכר פרטי. הרבה יותר קל להגיש תביעה משפטית וגם לזכות בה כנגד מגרש במידה ונתגלה פגם לאחר ביצוע העסקה.
  7. אני שוקל לקנות רנו מגאן מהשנים 2007-2009 מה ההבדל בין הדגמים השונים - מגאן 2, מגאן החדשה ... ? יש דגמים של 5 דלתות ? אני אשמח לשמוע את דעתכם למה כן/לא לקנות בעיקרון נושא הסחירות פחות מטריד אותי משום שאני מתכוון להחזיק את הרכב תודה, טל
  8. הבעיה העיקרית היא בהגדרת המושג "תאונה" האם כל מכה בכנף או בדלת זה תאונה? ומה עם החלפת פגוש? אם הרכב במצב טוב אפילו אם הוחלפה כנף ונעשתה צביעה טובה מאוד (לא ניתן להבחין ואין הבדלי צבע) אז מה הבעיה?
  9. זה בדיוק העניין הלא ברור המחירון, לפחות כמו שאני מבין, אמור לשקף את מחיר השוק.
  10. שלום חברים, נראה לי שאני ממש לא מצליח להבין את התנהלות שוק הרכב בישראל בכל מה שקשור למחיר מחירון ומחיר השוק לפחות לפי איך שאני מבין את ההתנהלות מחיר המחירון לרכב משומש אמור להיעשות בהסתמך על סקרי ולשקף נאמנה את המצב בשוק. אין מדובר במחיר אשר נקבע ע"י משווק כזה או אחר. או שאני טועה והמחירון נקבע לפי ירידת ערך אחוזית קבועה לכל שנתון ואז באמת המחירון אינו משקף את מחיר השוק ואינו שווה את הנייר עליו הוא נכתב. אבל באופן מוזר יש מספר דגמים אשר נמכרים באופן קבוע מתחת למחיר המחירון. אם אני צודק הרי שבאופן פרדוקסלי דגמים אלו צריכים להימכר ב 0 ש"ח, משום שמחיר המחירון צריך לרדת באופן קבוע כדי להתאים עצמו למחיר השוק ומחיר השוק יורד באופן קבוע באחוזים ניכרים אל מתחת למחיר המחירון.... וחוזר חלילה
  11. אפשר לעשות את הליטוש עם פוליש בשימוש עם סמרטוט רך. הבעיה שהעכירות חוזרת לאחר מספר חודשים. לא ניסיתי את הרעיון של ציפוי בלכה דלילה (1:1 לכה:טרפנטין)
  12. זה לא קריטי, במיוחד לא בתקופת הקיץ.
  13. חשבת על אפשרות של דו גלגלי ?
  14. כל פרסום של מוצר אשר אינו ניתן לרכישה מהווה הטעיה צרכנית אם אין אפשרות לרכוש רכב שלא בצבע מטאלי תצלם את המודעה ותאיים שאתה פונה למועצה להגנת הצרכן וארגון "אמון הציבור" אני חושב שאמון הציבור הרבה יותר יעילים מהמועצה להגנת הצרכן (אשר כמעט ולא עושים כלום)
  15. תפנה לעירייה בכתב אסור להשאיר כלי רכב במשך תקופה ארוכה מבלי להזיזם, גם אם הרישיונות בתוקף
  16. תודה על התשובות
  17. אחרי שאני קורא את השרשור הזה שלחלוטין יצא מהקשרו אני יכול להגיד בוודאות: אם אתה רוצה לקנות רכב שנת 94 ב 10K, להשקיע במהלך השנים הקרובות עוד 50K על שיפורים במנוע, מוטות פיתול, בולמים וקפיצים, החלפת פנסים ומושבים ואלוהים יודע מה עוד (ואם אתה גם מעדיף לדחוף את האצבעות במרווח שבין הצמיג לכנף במקום במקומות אחרים ) ואחרי כל זה למצוא את עצמך בשנת 2015 עדיין עם אותו אוטו שנת 94 תקנה הונדה סיוויק אם אתה מחפש אוטו שייקח אותך בבוקר לעבודה ובערב למסעדה או לסרט תלך על משהו אחר משנתון גבוה ככל האפשר.
  18. אני חושב שאתה צריך לשאול את עצמך קודם כל מה אתה רוצה מהרכב. בתקציב של 10K אין שום טעם לנסות חפש רכב מירוצים. אתה צריך רכב שיביא אותך ממקום למקום עם מינימום תקלות וסיכוי הכי נמוך שאפשר להיתקע בדרך, במיוחד עם אתה עושה נסיעות ארוכות. עזוב אותך מאורות מנצנצים וגג נפתח או כל שטות אחרת. בתקציב שיש לך אתה יכול למצוא גם כלי רכב בשנים 2000 + אז אני לא רואה שום סיבה לחפש משהו מהמאה הקודמת. אם אתה רוצה רכב בטוח מהמאה הקודמת תקנה משאית או רכב אמריקאי ישן. מבחני הבטיחות ואמצעי הבטיחות אשר היו קיימים אז ממש לא דומים לאלו שיש היום. אני מחזיק דייהו לנוס 99 (5 דלתות). אני מחזיק אותו כבר 9 שנים ! בסה"כ אוטו מצוין, אבל כמו כל רכב ישן גם הוא מתחיל להתיישן. הרכב עשה 190K ולאחרונה החלפתי רדיאטור שהתפוצץ ועשיתי ראש מנוע, הבולמים כבר לא טובים כמו שהיו לפני 9 שנים, הרדיאטור של החימום נוזל (כרגע מנותק) ואני מניח שגם מערכות אחרות כבר מתחילות להתיישן. הפלסטיקים גם הם מתחילים להראות סימני עייפות וכו'... במהלך השנים האחרונות גם החלפתי מדחס מזגן. עד לפני 3-4 שנים פרט לטיפולים שוטפים לא נגעתי ברכב. צבע עדיין מקורי. יש כמה מכות בקטנה, אבל אין תאונות רציניות. הרכב שווה היום גג 5K. אני משאיר אותו לילדים אז כן, אני מציע לך לנסות למצוא רכב כמה שיותר חדש. ברכב ישן גם אין אם אין תאונות הצבע מתחיל להתקלף, הפלסטיקים מתחילים להישבר והמערכות מתחילות להתעייף גם אם הוא עשה רק 200K לגבי בדיקה - נראה לי מיותר לקחת רכב ישן לבדיקה. קח אותו למוסך שאתה סומך עליו - במילא תזדקק לאחד כזה לפני הבדיקה תסתכל טוב על הרכב מבחוץ ומבפנים. תסתכל על הרכב מבחוץ תמיד בצל!!! באור שמש חזק הרבה יותר קשה לראות הבדלי צבע (שמעידים על צביעה). עדיף רכב עם מכות קטנות שלא מתוקנות על רכב שצבעו את כל הצד "כי היו מכות קטנות". רכב בן 13-14 בהחלט יכול להיות עם צבע מקורי ושמור. אין סיבה לצביעה מלאה. כשאתה קונה רכב ישן אין שום טעם לחשוב על מה יהיה כשתרצה למכור אותו. זה ממש לא ישנה לך אם תמכור אותו בעוד שנתיים-שלוש ב 5K או ב 4K או שתמכור אותו לפירוק לחלקים או למדינה לגריטה ב 3.5K. קח בחשבון שמאחר ואתה נהג חדש/צעיר מחיר הביטוח יקר (חובה + צד ג' - אין מה לדבר על מקיף ברכב ישן)
  19. מבחינה כלכלית תשאיר את הפוקוס הפוקוס כבר ספגה את ירידת הערך המשמעותית שלה. את הטויטה אפשר למכור היום במחיר גבוה בהרבה. אם תניח שירידת הערך של הפוקוס בשנתיים הקרובות תהיה 15% בשנה ושל הטויטה רק 10% בשנה אז ההפסד על שתי המכוניות יהיה דומה: פוקוס: כיום - 50K, הפסד בשנה ראשונה - 7.5K, הפסד בשנה שנייה - 6.4K טויטה: כיום - 70K, הפסד בשנה ראשונה - 7K, הפסד בשנה שניה - 6.3K לעומת זאת אם אתה מניח שירידת הערך של שתי המכוניות תהיה דומה בשנתיים הקרובות (באחוזים) אז על הטויוטה תפסיד יותר.
  20. שלום חברים, אני מבקש המלצות לרכב משפחתי, גיר אוטומטי (כולל רובוטי/טיפרוניק) בסכום של עד 40K מאחר ואנחנו גרים באזור עיר הקודש הרכב צריך לסחוב את העליות. אני לא בודק "בכמה אפשר לעשות את הקסטל" אבל אני גם לא רוצה להזדחל לאיטי בנתיב הימני. שנת 2007 לפחות, כמה שיותר חדש יותר טוב כמובן. עדיפות לרכב 5 דלתות. אני כמובן אשמח לשמוע גם המלצות שליליות - מה לא לקנות. נושא הסחירות פחות מטריד אותי משום שאני קונה את הרכב בשביל להשתמש בו ולא בשביל למכור. הרכב הנוכחי (דייהו לנוס משמש אותנו כבר 9 שנים הרכב יישאר בשביל הילדים) מתוך חיפוש שעשיתי נראה לי שסכום של 40K הוא סביר אבל אם יש המלצות גם בסכום נמוך יותר כמובן שאשמח לשמוע. בחיפוש עלו כמה אפשרויות בטווח התקציב: מזדה 3 פורד פוקוס פורד מונדיאו סובארו B3 סובארו אימפרזה יונדאי i30 (קצת מעל התקציב) יונדאי אקסנט קיה ריו רנו מגאן רנו פלואנס שברולט אבאו שברולט אופטרה תודה רבה ויום טוב טל
×
×
  • תוכן חדש...