שלום,
שאלה למביני דבר.
רכשתי רכב חדש לפני כשנה במימון מלא (של הבנק)
היום אני עומד לפני עסקה של החלפת רכבים - כנראה אחד באחד (שניהם פחות או יותר באותו מחירון).
השאלה היא איזה אפשרות היא הכי נכונה (והוגנת לשני הצדדים) להחלפה, כשהרכב שלי משולם בתשלומים? ( נותרו עוד 47)
חשבתי למשל על להחליף בעלויות לרכבים ולהמשיך לשלם את הרכב שלי.. (צריך לבדוק עם הבנק ואם הצד השני האם אפשרי).
אשמח לתגובות רעיונות ופתרונות מקובלים.