וואו חברים אני ממש מופתע.
הייתי בטוח שכל מה שרשום בבדיקה שעשיתי לו זה בקטנה +-.
1. הפגיעות בתחתית זה שריטות וזהו. אני אמרתי לו לרשום את זה הבוחן אמר שזה כלום.
2. צלחות שחוקות- הליסינג מתקן את זה לפני המסירה אלי.
3.לחיצות בגג- משהו זניח בעליל.
4. תיקוני כנף- לפי דברי הבוחן שום חלק לא הוחלף ברכב והכול מקורי ללא תאונות. כמובן שנגיעות קלות בפלסטיק תוקנו.
5. אורות -הליסינג יתקן.
מה דעתכם?
תאמת אני ממש בשוק.. הייתי בטוח שדווקא זה רכב בסדר.
שמעו, לחפש רכב זה חתיכת מבצע!!
בעניין הקיה סיד, אישתי הנהג העיקרי ברכב והיא עשתה נסיעת מבחן ביונדאי והתלהבה.. ככה שזה סגור. תודה בכל אופן