Jump to content

יעקב12345

  • הודעות

    20
  • כאן מאז:

הנקודות של יעקב12345

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לבקשתך. רואים את ההתרגשות על פני הבת שלי.. בהזדמנות זאת שוב אודה לכם על ייעוץ חשוב שעזר לי בבחירה נכונה וחשובה. חג שמח לכם לכל בית ישראל
  2. תודה אחי. עזרת מאוד.
  3. חברים ויועצים יקרים רציתי להגיד תודה רבה לכולם על הייעוץ המקצועי והתמיכה בזמנים קשים. אני קונה מחר את האוטו הזה לאחר שחזר מתיקון כל הליקויים שהיו בבדיקה. נ.ב מומלץ בחום לכל מי שקונה רכבי ליסינג לעשות כמוני ולחרוש את האינטרנט ואת הרשתות החברתיות ולמצוא את הנהג הקודם שהרכב היה ברשותו בליסינג. אני מצאתי אותו -דיברנו - וקיבלתי רצון עז לקנות לאחר השיחה ממנו. תודה וחג שמח לכל עם ישראל יעקב
  4. אנשים. תגידו. בi 30 cw 2010 אינספייר , שנקנה מחברת ליסינג . אמור להיות פונקציה של מחשב בהגה? או חישוב מס' ק"מ במיכל או משהו כזה? מה כל הפונקציות של ה trip בדגם זה? ושל מקשי ההגה? אודה לעזרה דחופה בעניין
  5. וואו חברים אני ממש מופתע. הייתי בטוח שכל מה שרשום בבדיקה שעשיתי לו זה בקטנה +-. 1. הפגיעות בתחתית זה שריטות וזהו. אני אמרתי לו לרשום את זה הבוחן אמר שזה כלום. 2. צלחות שחוקות- הליסינג מתקן את זה לפני המסירה אלי. 3.לחיצות בגג- משהו זניח בעליל. 4. תיקוני כנף- לפי דברי הבוחן שום חלק לא הוחלף ברכב והכול מקורי ללא תאונות. כמובן שנגיעות קלות בפלסטיק תוקנו. 5. אורות -הליסינג יתקן. מה דעתכם? תאמת אני ממש בשוק.. הייתי בטוח שדווקא זה רכב בסדר. שמעו, לחפש רכב זה חתיכת מבצע!! בעניין הקיה סיד, אישתי הנהג העיקרי ברכב והיא עשתה נסיעת מבחן ביונדאי והתלהבה.. ככה שזה סגור. תודה בכל אופן
  6. שלום יש פה 2 בדיקות רכב אחד של אוויס ואחד מטעמי (במונדיאל ב"ש בזכות המלצות הפורום, מקום טוב). זה 2010 100 אלף ק"מ והמחיר הוא 59000. הרכב טופל היטב במוסך מרכזי הילוך שישי ברעננה והיה אצל מישהו מחברת nice ברעננה( הייטק). מצ"ב שתי הבדיקות. מה דעתכם לקחת? אודה מאוד לעזרתכם..
  7. שלום חזרתי כרגע מבדיקת הרכב שעליו כתבתי והראיתי את בדיקת אוויס שלו. לאחר חיפוש מסיבי אחר מכון בדיקה מהימן הלכתי לפי המלצות הפורום למונדיאל בבאר שבע, אחלה שרות ואיכות. זה הבדיקה , אודה לדעתכם.. (אני לא מבין כלכלך מה המשמעות של הדברים) תודה רבה המחיר הוא 59000
  8. קיה סיד לא באה בחשבון. אין לי שום דבר נגדה, פשוט חקרתי כבר את i30 cw וגם עשיתי נסיעת מבחן, במיוחד לאישתי שהיא תיסע על האוטו והיא מאוד אהבה. תודה בכל זאת. אז מה דעתכם על האוטו שהזמנתי? כמובן שאעשה לו בדיקה שלי. מה דעתכם על המחיר?
  9. בדיקה מטעמי ברור שתעשה. ומה בעניין המחיר מה דעתכם?
  10. אוקי חברים. צודקים למדתי מטעויות. הרכב הבא של אוויס מצ"ב הבדיקה שלו מטעמם. כרגע הוא בהשבחה ויגיע אלי עוד 12 יום ואקח אותו לבדיקה. מה דעתכם על העסקה? זה 2010. 100000ק"מ 59 אלף ש"ח. היה בחברת nice(הייטק), כל הטיפולים שלו היו ב הילוך שישי רעננה(יונדאי). הטיפול 100000 היה באוויס. כמובן שכשהוא יגיע לסניף אני יקח אותו לבדיקה.
  11. יועצים שמעו סיפור: הלכתי להוציא כסף בתחנת דלק ומול התחנה היה מגרש בשם ניו קארס בשדרות. נכנסתי וחיפשתי רכב כמו שאני רוצה. הוא בדיוק אמר שיש לו אחד אבל קיבוץ מסוים כבר הזמין אותו, אבל אם אני רוצה הוא יביא להם אחר ואני יקח את זה. האוטו היה בהרץ. לקחתי אותו לבדיקה מטעמי ולא נמצאו דברים חריגים כלל. אבל כל הבדיקה הרגשתי שאני אשכרה משכנע את הבודק לכתוב עוד דברים ואכן הוא כתב אותם. זה 2010 יד 1 מליסינג הרץ עם 78אלף ק"מ. הבדיקה מצורפת. אשמח לדעתכם
  12. היונדאי שאני מחפש זה סטיישן. קיה פורטה קטן לי. תודה
  13. ראשית תודה לעונים, בכלמוביל אין להם אפילו בתקציב של 60000. באוטו סנטר אבדוק מחר. אז מה דעתכם על מה לא להתפשר בבדיקת רכב? פגיעה זניחה או שולית בקצוות שילדה, זה קריטי ולא לגעת?? יש לי מגבלה של גג 60000.
  14. אוקי צודק מבחינת החברה. אבל מה דעתכם על 3 הבדיקות? אני לא יקח את שלושתם לבדיקה. מי נראה העיסקה הכי טובה לדעתכם?
  15. ברור שאקח לבדיקה שלי. אבל מפאת חוסר בזמן. מי העסקה הכי טובה??. גם בהתייחס לחברה המוכרת. קל אוטו או אוויס??.
×
×
  • תוכן חדש...