Jump to content

מועדון פתוח  ·  14 חברים

MX-5

אודות המועדון

MX-5, מיאטה, Eunos Roadster - איך שלא קוראים לה. מועדון למי שנוהג מתחזק ואוהב את המכונית הקטנה והשמחה של מאזדה.
  1. מה חדש במועדון
  2. GTI33

    השיפור הכי טוב שיש!

    המיאטה NC - הדור השלישי, אמנם שווק כאן בישראל רק בגימור "ספורט" אך למרות זאת הרכב הינו רך מדי. אין ספק שהשיפור במיאטה מתחיל עם טיפול ראשוני בבולמים והקפיצים או לחילופין ללכת על משהו יותר נפוץ כיום - קויילאוברים. ברכב שלי מצויים להם BC RACING אינם בחוד החנית אך תקציבית הם מספקים תמורה לא רעה לתמורה. לבת הזוג שלי במיאטה יש אוהלינס שמרגישים טובים יותר הן ביכולת השיכוך והן ביכולת התפקוד במסלול וביום יום. המחמירים יוסיפו אנטירולים, סעפת פליטה משודרגת, תוכנת ניהול מנוע וקיבלתם מכונה נהדרת שמספקת המון פאן ומהווה בית ספר נהדר ללימוד רזי הנהיגה בעולם ההנעות האחוריות. טרם נמצא תחליף
  3. תקלה שחוזרת על עצמה במספר רכבים היא שבר בבסיס דוושת הקלאצ' באנסי שילוב של הנדסה גרועה וקלאצ' קשה גורמים עם הזמן לשבר / סדק בבסיס דוושת הקלאצ' ברכב, מה שגורם לדוושה לנוע גם לצדדים מעט ולכן ההפרדה לא מתבצעת כמו שצריך. בהמשך הסדק גדל ויש סכנה שהדוושה תפסיק לתפקד ותישבר מבסיסה. במקום להזמין דוושת קלאצ' חדשה עם אותו התכנון הלקוי, ניתן לרתך יחסית בקלות את המקום הסדוק ולחזק משמעותית את הבסיס, אמור להחזיק לנצח. פירוק והרכבה של הדוושה לא מסובכת טכנית (3 ברגים אם אני זוכר נכון ואום פלסטיק) + קונקטור שיוצא מהבסיס בסביבות של 45 מעלות, מה שכן מאתגר זאת הגישה הצפופה והקלסטרופובית מתחת לדשבורד. קרדיט לירון תייר הבעלים של מוסך G force על המידע שחלק בקבוצת הווטסאפ על הטיפול בתקלה הזאת. מצורפות מספר תמונות של תהליך הטיפול.
  4. בעקבות תמונות מהעולם (ומהארץ) החלטתי לבדוק גם אצלי את מצב החלודה בקורה האחורית. החלודה נגרמת כנראה כיוון שבמפעל הורכבה הקורה ורק לאחר מכן נצבע הרכב. הטיפול לא מסובך בגדול וקיים סירטון הדרכה מפורט בתחתית הפוסט. בגודל לאחר הפירוק ביצעתי שיוף כדי להסיר את החלודה הקיימת גם בצד רכב וגם בצד קורה, יישום של ממיר חלודה, 3 שכבות צבע ושכבת גריז עדינה כמובן עם המתנה של מספר שעות בין שכבה לשכבה על מנת שהכל יתייבש כמוש צריך. סירטון הדרכה לפירוק:
  5. Gal-Gal

    השיפור הכי טוב שיש!

    תכלס? קוילאוברים. לא שמתי את היקרים ביותר (טיין) אבל הם בהחלט שיפרו משמעותית את ההתנהגות ואין מה לדבר בכלל על מראה הרכב אחרי ההנמכה. מושלם.
  6. לא נראה לי שיש דבר כזה אבל ספרו מה השיפור הכי טוב שעשיתם למאזדה שלכם.
  7. טיפול בתקלות: 1. זמזום מתכתי בסל"ד מסויים מכיוון האגזוז. 2. רעשים בחיבור בין הגג לשמשה 3. חדירת מים לשטיח נוסע / נהג (אזור הרגליים) 4. מיכל עיבוי סדוק 5. קאליפרים "תקועים" 6. ניקוי מרזבים וטיפול בחדירת מים בשטיח מאחורי המושבים. *עדכון אחרון 25/3/19 מיאטה NC מחלות נפוצות.pdf
  8.  

×
×
  • תוכן חדש...