תקלה שחוזרת על עצמה במספר רכבים היא שבר בבסיס דוושת הקלאצ' באנסי
שילוב של הנדסה גרועה וקלאצ' קשה גורמים עם הזמן לשבר / סדק בבסיס דוושת הקלאצ' ברכב, מה שגורם לדוושה לנוע גם לצדדים מעט ולכן ההפרדה לא מתבצעת כמו שצריך.
בהמשך הסדק גדל ויש סכנה שהדוושה תפסיק לתפקד ותישבר מבסיסה.
במקום להזמין דוושת קלאצ' חדשה עם אותו התכנון הלקוי, ניתן לרתך יחסית בקלות את המקום הסדוק ולחזק משמעותית את הבסיס, אמור להחזיק לנצח.
פירוק והרכבה של הדוושה לא מסובכת טכנית (3 ברגים אם אני זוכר נכון ואום פלסטיק) + קונקטור שיוצא מהבסיס בסביבות של 45 מעלות, מה שכן מאתגר זאת הגישה הצפופה והקלסטרופובית מתחת לדשבורד.
קרדיט לירון תייר הבעלים של מוסך G force על המידע שחלק בקבוצת הווטסאפ על הטיפול בתקלה הזאת.
מצורפות מספר תמונות של תהליך הטיפול.