Jump to content

Gal-Gal

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    צפון
  • איזה רכב יש לך?
    MX5 2008 PRHT

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Gal-Gal

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

2

מוניטין

  1. תקלה שחוזרת על עצמה במספר רכבים היא שבר בבסיס דוושת הקלאצ' באנסי שילוב של הנדסה גרועה וקלאצ' קשה גורמים עם הזמן לשבר / סדק בבסיס דוושת הקלאצ' ברכב, מה שגורם לדוושה לנוע גם לצדדים מעט ולכן ההפרדה לא מתבצעת כמו שצריך. בהמשך הסדק גדל ויש סכנה שהדוושה תפסיק לתפקד ותישבר מבסיסה. במקום להזמין דוושת קלאצ' חדשה עם אותו התכנון הלקוי, ניתן לרתך יחסית בקלות את המקום הסדוק ולחזק משמעותית את הבסיס, אמור להחזיק לנצח. פירוק והרכבה של הדוושה לא מסובכת טכנית (3 ברגים אם אני זוכר נכון ואום פלסטיק) + קונקטור שיוצא מהבסיס בסביבות של 45 מעלות, מה שכן מאתגר זאת הגישה הצפופה והקלסטרופובית מתחת לדשבורד. קרדיט לירון תייר הבעלים של מוסך G force על המידע שחלק בקבוצת הווטסאפ על הטיפול בתקלה הזאת. מצורפות מספר תמונות של תהליך הטיפול.
  2. בעקבות תמונות מהעולם (ומהארץ) החלטתי לבדוק גם אצלי את מצב החלודה בקורה האחורית. החלודה נגרמת כנראה כיוון שבמפעל הורכבה הקורה ורק לאחר מכן נצבע הרכב. הטיפול לא מסובך בגדול וקיים סירטון הדרכה מפורט בתחתית הפוסט. בגודל לאחר הפירוק ביצעתי שיוף כדי להסיר את החלודה הקיימת גם בצד רכב וגם בצד קורה, יישום של ממיר חלודה, 3 שכבות צבע ושכבת גריז עדינה כמובן עם המתנה של מספר שעות בין שכבה לשכבה על מנת שהכל יתייבש כמוש צריך. סירטון הדרכה לפירוק:
  3. Gal-Gal

    השיפור הכי טוב שיש!

    תכלס? קוילאוברים. לא שמתי את היקרים ביותר (טיין) אבל הם בהחלט שיפרו משמעותית את ההתנהגות ואין מה לדבר בכלל על מראה הרכב אחרי ההנמכה. מושלם.
  4. טיפול בתקלות: 1. זמזום מתכתי בסל"ד מסויים מכיוון האגזוז. 2. רעשים בחיבור בין הגג לשמשה 3. חדירת מים לשטיח נוסע / נהג (אזור הרגליים) 4. מיכל עיבוי סדוק 5. קאליפרים "תקועים" 6. ניקוי מרזבים וטיפול בחדירת מים בשטיח מאחורי המושבים. *עדכון אחרון 25/3/19 מיאטה NC מחלות נפוצות.pdf
×
×
  • תוכן חדש...